Ahoj.
V cestovnom poriadku MHD PN linky č. 18, je zastávka Kláštorská ul.,letisko umiestnená na rázc. ulíc Vodárenská/Jánošíková/Kláštorská/Kpt. Haluzického. Je to pri letisku, no z opačnej strany vstupu / terminálu.
Zastávka linky č. 18, je zastávka Jánošíkova, hostinec situovaná na rázc. ulíc Jánošíkova/Zilinksá/Pod Párovcami, čo je cca 800 m. od hlavného vchodu letiska / terminálu, t.j. cca 5-7 minút chôdze.
Okrem spomínaných zastávok (výhodnejšej pre Teba Jánošíkova, hostinec) je v blízkosti aj zastávka prímestskej linky 304401 Piešťany - H.Streda - Považany - N.Mesto n./Váhom, jej názov: Piešťany, Horný cintorín.
Ahojte,
budem sa tento tyzden potrebovat dostat na letisko. Chapem to spravne, ze zastavka Klastorna ul., letisko sa nachadza niekde uplne ine ako letiskovy terminal? A je spravna moja dedukcia, ze zastavka Janosikvoa ul., hostinec sa nachadza na krizovatke Janosikovej a Zilinskej ulice (t.j. asi 700 metrov od toho co z mapy dedukujem ze je terminal)?
No to si teda vybrali autobus. Samozrejme, že prekáža, veď to je ten autobus čo má niekoľko viac miest pre uchopenie invalidných vozíkov a na bočnici osadená nižšie sklá hlavne preto, aby bolo vidno von. A oni na to nalepia nevkusnú gemblerskú reklamu, ktorá normálnym ľudom nič nehovorí. Tiež predpokladám, že z autobusu nie je vidieť von a cestujúci sa tam cíti ako v akváriu. No nech sa nehnevajú, ale toto ....
Takýchto nových SORiek je 5 kusov. Nové? Motor to ma emisnej normy euro6, nejaké nové bakelity a lamináty, tmavé sklá a kamerový systém. Inak je to taká istá sorka ako všetky ostatné.
Ahojte.
Dnes som videl novy bus SOR C10.5 vyrobené. v roku 2016. Na zástavke Vršok, večer ako Piešťany - Ostrov -Vrbové-Šípkove. ŠPZ asi TT 322 GK. Ma niekto nejaké foto k tomuto novému busu? A je na nom niečo iné okrem náteru?
Pokiaľ by mal vodič ešte v Piešťanoch predávať lístky, tak je to veľmi nepraktické riešenie takáto dodávka na pečivo. Tiež by nebolo dobré sa ulakomiť na dodávku len preto lebo to je lacnejšie riešenie, treba si pozrieť aj životnosť takej dodávky o koľko skôr sa zničí od normálneho autobusu.
1. Pokiaľ chceš aby MHD fungovala tento typ mikrobusu neodporúčam. Problematické hnacie agregáty a filtre pevných častíc ďalej spomeniem časté poruchy predných resp. zadných dverí. Po pár rokoch prevádzky sa na autobusoch podpisuje aj ich kvalitné dielenské spracovanie. V Bratislave mám niekedy dojem, že sa počas jazdy odlepia skla... V zimnom období sa nedá vykúriť priestor pre cestujúcich.
2. Oproti dailyne má MB automatickú prevodovku a na dodávku silný motor, ktorý vieš využiť v kopcovitých terénoch kam jazdia. Rozdielom je uzavretá kabína vodiča a priestrannejší interiér bez schodov z plošiny pre kočík/ vozík. Mínusom oproti dailyne je odpruženie pomocou listových pružín, pri hrboľatej ceste je citeľný rozdiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LABTEC