No to si teda vybrali autobus. Samozrejme, že prekáža, veď to je ten autobus čo má niekoľko viac miest pre uchopenie invalidných vozíkov a na bočnici osadená nižšie sklá hlavne preto, aby bolo vidno von. A oni na to nalepia nevkusnú gemblerskú reklamu, ktorá normálnym ľudom nič nehovorí. Tiež predpokladám, že z autobusu nie je vidieť von a cestujúci sa tam cíti ako v akváriu. No nech sa nehnevajú, ale toto ....
Takýchto nových SORiek je 5 kusov. Nové? Motor to ma emisnej normy euro6, nejaké nové bakelity a lamináty, tmavé sklá a kamerový systém. Inak je to taká istá sorka ako všetky ostatné.
Ahojte.
Dnes som videl novy bus SOR C10.5 vyrobené. v roku 2016. Na zástavke Vršok, večer ako Piešťany - Ostrov -Vrbové-Šípkove. ŠPZ asi TT 322 GK. Ma niekto nejaké foto k tomuto novému busu? A je na nom niečo iné okrem náteru?
Pokiaľ by mal vodič ešte v Piešťanoch predávať lístky, tak je to veľmi nepraktické riešenie takáto dodávka na pečivo. Tiež by nebolo dobré sa ulakomiť na dodávku len preto lebo to je lacnejšie riešenie, treba si pozrieť aj životnosť takej dodávky o koľko skôr sa zničí od normálneho autobusu.
1. Pokiaľ chceš aby MHD fungovala tento typ mikrobusu neodporúčam. Problematické hnacie agregáty a filtre pevných častíc ďalej spomeniem časté poruchy predných resp. zadných dverí. Po pár rokoch prevádzky sa na autobusoch podpisuje aj ich kvalitné dielenské spracovanie. V Bratislave mám niekedy dojem, že sa počas jazdy odlepia skla... V zimnom období sa nedá vykúriť priestor pre cestujúcich.
2. Oproti dailyne má MB automatickú prevodovku a na dodávku silný motor, ktorý vieš využiť v kopcovitých terénoch kam jazdia. Rozdielom je uzavretá kabína vodiča a priestrannejší interiér bez schodov z plošiny pre kočík/ vozík. Mínusom oproti dailyne je odpruženie pomocou listových pružín, pri hrboľatej ceste je citeľný rozdiel.
A mne prišlo divné, keď som pozeral tú galériu zo Sniny, že nový prírastok a pritom je to SOR z 1. série (podľa čela), čiže nemôže byť nový. No nenapadlo ma vtedy, že je to tento.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ján1
chcem vedieť váš názor nato, keby do st. Piešťan v rámci optimalizácie dopravy začali premávať nízkopodlažné mikrobusy. Niektoré z nich sa používajú napr. v Bratislave :
1. Iveco Daily #1903 / Rošero-P City #1908 -používané v MHD Bratislava (vid. https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/423/Iveco-Daily-Rosero-P-City )
2. Mercedes-Benz Sprinter 416 CDI - používané v MHD Bratislava (vid. https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/219/Mercedes-Benz-Sprinter )
3. Iveco Daily Citys -web. str. výrobcu ( vid. http://www.iveco.com/ivecobus/cz-cz/produkty/pages/minibus.aspx ) , konkrétne tento typ v súbore .pdf (vid. http://www.iveco.com/ivecobus/cz-cz/produkty/Documents/Iveco_Bus/BrochureDailyBus_CZ.pdf ). Sú to str. 13, 22, 24.
Na začiatok by stačila na niektoré spoje linky MAD 18 a víkendy MAD 8.