Nechcel som už reagovať, ale chcem sa poďakovať MDS za poslednú úpravu.
Mike
Nie som ani člen VMČ ani ich hovorca, som len obyčajný cestujúci, ktorý často cestuje linkou 2. Preto sa vyjadrujem len k tejto linke. Mnohé pripomienky neboli z mojej hlavy, ale od iných cestujúcich. Len väčšinou majú taký postoj, že kašlem nato, čo sa budem zbytočne rozčuľovať a pôjdem radšej autom. Keď som si pozrel zoznam pripomienok, tak takmer všetky čo som napísal ja sa opakovali aj u ďalších autorov. Myslím si, že je aj v záujme MDS, aby sa nový CP čo najviac doladil predtým, ako vstúpi do platnosti a cestujúci boli spokojný, aby to nedopadlo tak, ako s linkami 5 a 9, ktoré VMČ rovno zmietli zo stoja. A za týmto účelom by malo slúžiť aj toto diskusné fórum. Ospravedlňujem sa, ak sa moje príspevky niekoho dotkli, nemusí ich čítať a ani na ne odpovedať.
Mike
Nie som ani člen VMČ ani ich hovorca, som len obyčajný cestujúci, ktorý často cestuje linkou 2. Preto sa vyjadrujem len k tejto linke. Mnohé pripomienky neboli z mojej hlavy, ale od iných cestujúcich. Len väčšinou majú taký postoj, že kašlem nato, čo sa budem zbytočne rozčuľovať a pôjdem radšej autom. Keď som si pozrel zoznam pripomienok, tak takmer všetky čo som napísal ja sa opakovali aj u ďalších autorov. Myslím si, že je aj v záujme MDS, aby sa nový CP čo najviac doladil predtým, ako vstúpi do platnosti a cestujúci boli spokojný, aby to nedopadlo tak, ako s linkami 5 a 9, ktoré VMČ rovno zmietli zo stoja. A za týmto účelom by malo slúžiť aj toto diskusné fórum. Ospravedlňujem sa, ak sa moje príspevky niekoho dotkli, nemusí ich čítať a ani na ne odpovedať.
Valec
- z každej MČ sú požiadavky na priame spoje takmer ku každej škole,
- z každej MČ sú požiadavky na priame spoje k nemocnici,
- z každej MČ sú požiadavky na optimálne prípoje k/od vlakov do PU aj ZA,
- z každej MČ sú požiadavky na optimálne prípoje k/od autobusov z Lednických Rovní...
- z každej MČ sú požiadavky na nedeľné kostolné spoje
....
Ak by sme mali všetky požiadavky zohľadniť, tak sme na dennú výpravu potrebovali nie 19, ale aspoň 30 vozidiel a výkony o dosť vyššie. Keďže toto k dispozícii nie je, je potrebné využiť aj iné možnosti tam, kde je to možné.
Keď sme začínali, našou predstavou bolo, aby sídliskové MČ mali interval v špičke 15 minút, v sedle 30, "prímestské" časti 30 a 60. Keďže to však nevychádzalo do objemu zadaných výkonov, museli sme niekde z našich predstáv ubrať (sídliská) a viac zohľadňovať aj možnosti prímestských liniek (prímestské časti). Postupnými krokmi sme sa dostali k návrhu, ktorý bol prezentovaný. Následne sme dostali niekoľko pripomienok (od občanov, škôl, výborov mestských častí, poslancov, a firiem) a po ich zapracovaní vyšiel cestovný poriadok ktorý je na odkaze nižšie.
Na linke 2 je síce v rannej špičke o 1 spoj menej, ale ako píše MarekPB_B961E, majú tieto MČ aj množstvo prímestských spojov. I keď niektoré z nich možno nestoja priamo na tej istej zastávke, možnosť cestovať tu stále je.
Spoje cez Orlové sú podľa požiadaviek VMČ Orlové. V rannej špičke má Orlové dnes dva spoje, jeden na linke 2 o 6:59 cez Šebešťanovú k Tescu, druhý na linke 6 o 7:25 na Zákvašov. V novom CP má Orlové v rannej špičke 3 spoje - oproti súčasnosti je naviac vedený spoj o 6:18 po stanicu.
Požiadavka na predĺženie spoja o 22:42 z Podvažia (pôvodne šiel len do garáže, aby prípadne odviezol niekoho kto by chcel cestovať medzi Podvažím a Podhradím, keďže do garáže musí tak či tak) na stanicu bolo na základe požiadavky spol. Juniperus -SK, s.r.o. aby sa ich zamestnanci z poslednej zmeny dostali domov. Z tohto spoja možno využiť spoj linky n3 ktorý obchádza všetky sídliská.