Niektorým mestským častiam nový CP možno pomôže, ale určite nie obyvateľom Podhradia, Šebešťanovej a Podvážia.
Prvé dva ranné spoje z Podvážia majú príchod na AS o 5.00 a 5.55 hod. Robotníci začínajúci o 6.00 hod. Vám budú vďační za skoré ranné vstávanie.
V súčasnosti odchádzajú z Podvážia dva spoje o 5.50 a 6.08 k Tescu. V novom CP už len jeden o 5.58 končiaci na AS, ktorý navyše zachádza cez Orlové. Čiže k dvom extrémne natrieskaným žiackym spojom pribudne tretí. Nemohol by aspoň končiť na ŽS, aby študenti cestujúci vlakom nemuseli prestupovať jednu zastávku?
Jediný ranný spoj zachádzajúci cez Orlové končí na AS. Aký zmysel to bude mať pre občanov z Orlového? To môžu zrovna cestovať prímestskými spojmi končiacimi na AS, tak ako doteraz.
Posledný spoj do Podvážia ide o 22.19 (v súčasnosti 22.47). Pritom príchod autobusov od Leoni, Yuri a Púchova je až po 22.30.
Odchody spojov z Podvážia sú 4.40, 5.33, 5.58, 6.53, 8.03, čiže intervaly medzi nimi sú 53, 25, 55, 70 minút. Pýtam sa autorov, v čom spočíva Vami deklarovaná pravidelnosť, prehľadnosť a jednoduchosť nového CP?
Môžeme tu síce polemizovať, ale podľa mňa je základná trasa tá, po ktorej premáva najviac spojov. Jediné, čo by to možno chcelo je, aby v záhlaví CP bol Podmanín v zátvorke.
ok, dík - inak jednu možno nepodstatnosť, ale možno podstatnosť... pri linke 3 je hlavná trasa AS-Podmanín. Označené spoje sú tie, ktoré idú až do Podmanína. Keď si však urobíš vývesku, napr. na žel stanici, tak všetky spoje s označením 3P končia v Podmaníne. Avšak podľa vývesky budú aj spoje bez 3P mať končiť v Podmaníne, pretože hlavná trasa je AS-Pdm . Resp. Ako si má niekto vydedukovať z vývesky, že spoj 18.55X končí už na Zakvašov Konečná, keď hlavná trasa je AS-Podmanín ? ?
Riešenie tohto problému by už aj tak bolo zbytočné, nakoľko ten spoj bude v podstate jazdiť už len 6 pracovných dní a po novom bude tento problém odstránený v plnom rozsahu, nakoľko spoj bude začínať 05:02 na Štefánikovej s príchodom na ŽST o 05:24... a navyše bude premávať počas všetkých pracovných dní, nie len v rámci školského vyučovania... a aby toho nebolo málo, tak spoj bude prvý po prístavnej jazde z garáže, čiže môžeme vylúčiť aj naakumulované meškanie z predchádzajúcich spojov:-) Dovtedy už to musia tí manželia dajako vydržať, prípadne nie je od veci skúsiť L10 o 05:15 z Novomeského III
Jasné, chápem, že to nie je chyba MDS, ale napriek tomu si myslím, že by sa tento spoj mal nejak riešiť. Je to prípoj ku kľúčovému vlaku do Žiliny. Vlak prichádza do P.Bystrice 5.37, autobus prichádza 5.31. Ak vezmeme čo len minútu na presun od zastávky k vlaku, nehovoriac o nemožnosti kúpy lístka na vlak (to sa dá riešiť predpredajom), nám zostáva 5 minút. Práve týchto 5 minút je kritických a je to príliš malá rezerva. Každé ráno od zmeny poriadku je scenár na ul. Východnej nasledovný : na zastávke čakajú ľudia na MHD, manželia dochádzajúcich manželiek sedia v autách a keď spoj nepríde do 5.26, naskáče sa do áut a letí sa na stanicu.
Riešenie vidím nasledovné: posun spoja o 5-8 min. skôr. Vyžiadalo by si to posun aj predošlého spoja L11 alebo preskupenie vozidiel, že by o 5.00 za AS išiel L11 s autobusom terajšej desiny a L10 by šla 5.08. Príchod na ŽST by bol pre L11 5.21 a pre L10 5.34. Pri desine je pritom menší predpoklad, že na Rozkvete uviazne... Iný problém tým ale vzniká, že na L11 by šiel krátky autobus...
áno včera sa to opakovalo ale ... v pondelok to bolo preto lebo jednoducho smetiari vyvážali smeti a jednoducho zostali stáť pred autobusom bez snahy sa uhnúť, útorok meškal z jednoduchého dôvodu cesty neboli zajazdné áno išiel pred ním a upravoval cestu, ale predtým mal 2 spoje a tie neboli vôbec udržiavané a jednoducho nabral meškanie
Vzhľadom na to, že sa dnes opäť opakovalo, že sa nebolo možné dostať včas z Východnej na stanicu k dvom najkľúčovejším vlakom 5.38 a 5.50, pretože spoje MDS meškali (aj keď samozrejme viem, že je to snehom) by som chcel požiadať o nejaké mimoriadne vyriešenie tejto situácie, pretože sa nedá denne meškať do roboty... (a odchádzať spojom 4.59...môžem ísť rovno peši). Aj keď autobus meškal v minulosti, boli v pomerne krátkom čase náhradné spôsoby ako sa dostať do Púchova, Bratislavy aj Žiliny, ale teraz ak sa nestihne vlak do Žiliny, ďalší ide až za HODINU a do Bratislavy za DVE HODINY.
prosím o pozretie štatistky: už druhý krát sa mi stalo, že spojom 6 L11 som takmer nestihol vlak... Ten spoj pravidelne meškáva alebo som len natrafil na blbé dva dni... ? (rozdiel v piatku a dnešku je ten, že ´další vlakový spoj bol už zrušený...
pri stahovani som zrejme stratila kartu ? chcela som si vybavit novu lenze pani mi kazala doniest staru, ako ju mam doniest ked ju nemam? ?
da sa ta stara nejako stornovat? kod si nepamatam...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jozef.79
Prvé dva ranné spoje z Podvážia majú príchod na AS o 5.00 a 5.55 hod. Robotníci začínajúci o 6.00 hod. Vám budú vďační za skoré ranné vstávanie.
V súčasnosti odchádzajú z Podvážia dva spoje o 5.50 a 6.08 k Tescu. V novom CP už len jeden o 5.58 končiaci na AS, ktorý navyše zachádza cez Orlové. Čiže k dvom extrémne natrieskaným žiackym spojom pribudne tretí. Nemohol by aspoň končiť na ŽS, aby študenti cestujúci vlakom nemuseli prestupovať jednu zastávku?
Jediný ranný spoj zachádzajúci cez Orlové končí na AS. Aký zmysel to bude mať pre občanov z Orlového? To môžu zrovna cestovať prímestskými spojmi končiacimi na AS, tak ako doteraz.
Posledný spoj do Podvážia ide o 22.19 (v súčasnosti 22.47). Pritom príchod autobusov od Leoni, Yuri a Púchova je až po 22.30.
Odchody spojov z Podvážia sú 4.40, 5.33, 5.58, 6.53, 8.03, čiže intervaly medzi nimi sú 53, 25, 55, 70 minút. Pýtam sa autorov, v čom spočíva Vami deklarovaná pravidelnosť, prehľadnosť a jednoduchosť nového CP?