Náhodou nemáš k dispozícii aspoň pdf verziu knižného cestovného poriadku Transdevu platného od 1.1.2022 (prvý CP nového dopravcu v NR) a prvý CP nového dopravcu v Trenčíne (platný od 1.9.2022) ? Prípadne ešte ročník 2022/2023. Ak áno, poslal by si mi ich prosím na email uvedený v príspevku #23570 ? Ďakujem.
Toto nie je dobrý nápad. Považská ulica je polovicu prevádzkovej doby pre autobusy neprejazdná pre divoké parkovanie. Preto sa tam jazdí len v čase 7 - 17 a aj to len výslovne z dôvodu existencie domova sociálnych služieb. Ak by tam ten nebol, nie je dôvod sa tade "prebíjať", ostatné zastávky oblasť plne pokrývajú.
Predstava, že by L33 jazdila inak ráno, inak cez deň a inak večer, je komplikáciou, ktorá nestojí za žiadny benefit.
Z návrhov. Dalo by sa viesť linku 33 po Partizánskej až na Považskú a ďalej na Viničky? Zriadiť by sa tam zišlo novú zastávku ako je ten dlhší úsek chodníka. Obslúžili by bytovky v podstate priamo pod oknami a Považská by získala spojenie s Rybárskou a Tescom. Opačný smer po súčasnej trase cez Zvolenskú.
No... zas čakať 9 minút nepovažujem za zločin proti ľudskosti Ale áno, pointu som pochopil.
Aj keď ono by stálo za to skôr lepšie preložiť linky na tomto úseku, ako pridávať ďalšie spoje plátajúce dieru.
Tá čerpačka aj mne pripadá ako premárnená príležitosť. Možnosť spojenia jej výstavby s (konečne) normálnym obratiskom v Janíkovciach napadla okamžite aj mne, keď som zistil. že sa stavia. Na môj následný dopyt na meste som sa však už dozvedel, že projekt je pochopiteľne uzavretý a nedá sa doň zasahovať. Vopred sme o plánovanej stavbe nevedeli.
Tento týždeň som si to tam bol pozrieť, ale s autobusom sa tam nedá otáčať ani náhodou. Veľká škoda...
Máme niečo nové k el.tabuliam na zástavkách ?
Už dva roky mesto rieši body napojenia na el.sieť.
Reklamné stojany od euroAWK pribúdaju po meste ako huby po daždi a tam zjavne problém napojiť sa nemajú.
Aktuálne 12:28 zastávka Centrum, Mlyny smer Chrenová, stojí tu niekoľko cestujúcich čakajúcich na spoj. Dve panie pri označníku sa rozprávajú, že ďalší spoj ide až 12:37 a nie sú potešené. Údaje k mojej predchádzajúcej diskusii.
Tak ma napadlo, L19, v Janíkovciach nám vznikla nová ČS neďaleko konečnej, nedal by sa tým vyriešiť problém otáčania v križovatke? Viem síce to tam roky funguje bez nejakých škodových udalostí, resp. dopravných nehôd, ale možno je otázka času kedy to tam niekto napáli do autobusu, nakoľko autá od Čechyniec neraz začínajú brzdiť z 90/100km až na úrovni tabuli, pripadne ďaleko za ňou.
Síce v Janikovciach nebýva veľa času na prestávku, ale pre vodičov možno ďalšie plus, ak by vedel v rýchlosti využiť toaletu. V kilometroch by to nejaký zásadný rozdiel nebol, je to otázka možno 200/300m. Ale jedná sa hlavne o bezpečnosť.
L8 o 12:18 na tom mi celkom záleží. Ukončenie vyučovania na stredných školách v Mlynárciach najmä na začiatku a konci školského roka je 12:05. V týchto dňoch je spoj linky 21 veľmi vyťažený a navyše niektorí pokračujú na PAD od Andreja Hlinku, Centro (takto by jazdil priamy spoj). Ďalším dôvodom, a o tom viem z pozorovaní a počtu čakajúcich na spoj, je diera na trase Centrum, Mlyny - Gorazdova od 12:22 do 12:37. Spoj by ju skátil. Jedine, ak by sa tu plánoval doplniť nejaký spoj o ktorom neviem. Netaktová poloha je tam z dôvodu obratu na ďalší spoj. Kľudne sa dá spraviť aj poloha 12:20, minúta na konečnej je ale asi málo.
Preferujem radšej elektronickú podobu sken/pdf, keďže toho času bývam na strednom Slovensku. Z ročníkov, ktoré si uviedol nižšie v diskusii by mi asi aj stačil ročník 2012. Ak by to nebolo možné dať do skenu, tak eventuálne by mohlo ísť aj o fyzickú podobu zaslanú poštou na dobierku, to už ako by sme sa cez mail dohodli. Ďakujem.
Viem poslať cestovný poriadok v pdf formáte z roku 1960 a 2000 (predpokladám) z roku 2005 vo formáte jpg. A ak Vladimír nemá nič proti rozširovaniu jeho "vlastníctva" viem poslať aj roky 1984, 1988 a 1993 vo formáte pdf.
L6: To, čo navrhuješ, je tzv. "písmenková polievka" (jeden spoj zachádza, iný nie). Som si vedomý, že niekde to tak máme, ale snaha je redukovať to, nie rozširovať. Vždy, ak je to len trochu možné, je snaha viesť čo najviac spojov linky po základnej trase. Každá výnimka mýli cestujúcich.
L8 o 12:18: Nejako som nepochopil argumenty pre zriadenie nového spoja, ktorý je mimo takt a v celej trase v časovom súbehu s inými spojmi. Nesedí mi to. Kilometrov je málo, myslím, že sú užitočnejšie miesta, kde ich míňať.
L8 večer: Toto je nesporne zaujímavý postreh. Kým tieto spoje jazdili na Chrenovú, nebol to problém, po ich skrátení po Mlyny by sa nadväznosť na L32 hodila. Rozbíja to však preklady v smere na Mlynárce aj späť. Pointu akceptujem, len neviem, či to stojí za to. A aj tá rezerva na prestup, ak má byť stíhateľný, by mala byť aspoň 3 minúty. Jedna minúta je málo.
Zastávka Hornostavská je už minimálne dva roky vyprojektovaná v oboch smeroch na mieste, kde navrhuješ. Čaká sa na peniaze. Zastavovala by tam nielen 32 a 33, ale aj 22. Snáď to raz bude.
L14 cez víkendy: Upresním to. Vlak z Trnavy bude prichádzať v xx:13 (nie 12) a len v nepárnu hodinu (v párnu prichádza xx:08, čo je ideálne). Čas na prestup 2 minúty je pre väčšinu cestujúcich nestíhateľný, plus zatiaľ niet dôvodu veriť, že tie vlaky budú prichádzať načas. Sorry, kvôli tomu víkendovú 10-minútovku na Chrenovú nerozbijeme. Aj keď úplne chápem Tvoj pohľad z pozície človeka, ktorý si hľadá prípoj od vlaku.
Spoje linky 6 z Gorazdovej s odchodmi o 16:00 a 17:00 neviesť cez Vašinovu. Tieto spoje majú potenciál asi najväčší, v lete nimi vedia cestovať ľudia smer Mestský Park aj na hokej či tréningy. Takt narúšať nechcem, jedná sa iba o poobedné spoje z Chrenovej.
Rovnako by bolo fajn zaviesť spoj linky 8 o 12:18 z Rybárskej na Gorazdovu. Od Mlynov na Chrenovú by sa v tejto polohe hodil aj v prípade dochádzky na Univerzity. Autobus na to premáva už dnes.
Na linke 8 je aj večer zaujímavý problém. Prichádza na Štúrovu 19:46, linka 32, ktorá pokračuje po jej trase odchádza už 19:44.
Navrhujem preto zjednotiť večer časy linky 8 na odchody 18:12, 19:12 zo zastávky Centrum, MLYNY a 18:29, 19:29 zo zastávky Lužianky, Vinárska s tým, že príchod na Štúrovu bude 18:43 a 19:43.
Ďalším nápadom je zriadenie novej zastávky Hornostavská pre linky 32 a 33. Využiť by sa dal začiatok odbočovacieho pruhu do ulice Hornostavská od prechodu pre chodcov. Samozrejme s miernou úpravou dopravného značenia.
Miernou zmenou by mohla byť aj keď zasa trošku nešťastne zmena linky 14 počas víkendov, tak aby zo žel. stanice odchádzala až xx:15 zmena grafikonu prinesie príchody xx:12 z Trnavy.
Verím, že sa niektoré nápady budú spoločnosti páčiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mrcheef