Reply on: Vladimír #23571:
Náhodou nemáš k dispozícii aspoň pdf verziu knižného cestovného poriadku Transdevu platného od 1.1.2022 (prvý CP nového dopravcu v NR) a prvý CP nového dopravcu v Trenčíne (platný od 1.9.2022) ? Prípadne ešte ročník 2022/2023. Ak áno, poslal by si mi ich prosím na email uvedený v príspevku #23570 ? Ďakujem.
Vladimír
L8 o 12:18: Nejako som nepochopil argumenty pre zriadenie nového spoja, ktorý je mimo takt a v celej trase v časovom súbehu s inými spojmi. Nesedí mi to. Kilometrov je málo, myslím, že sú užitočnejšie miesta, kde ich míňať.
L8 večer: Toto je nesporne zaujímavý postreh. Kým tieto spoje jazdili na Chrenovú, nebol to problém, po ich skrátení po Mlyny by sa nadväznosť na L32 hodila. Rozbíja to však preklady v smere na Mlynárce aj späť. Pointu akceptujem, len neviem, či to stojí za to. A aj tá rezerva na prestup, ak má byť stíhateľný, by mala byť aspoň 3 minúty. Jedna minúta je málo.
Zastávka Hornostavská je už minimálne dva roky vyprojektovaná v oboch smeroch na mieste, kde navrhuješ. Čaká sa na peniaze. Zastavovala by tam nielen 32 a 33, ale aj 22. Snáď to raz bude.
L14 cez víkendy: Upresním to. Vlak z Trnavy bude prichádzať v xx:13 (nie 12) a len v nepárnu hodinu (v párnu prichádza xx:08, čo je ideálne). Čas na prestup 2 minúty je pre väčšinu cestujúcich nestíhateľný, plus zatiaľ niet dôvodu veriť, že tie vlaky budú prichádzať načas. Sorry, kvôli tomu víkendovú 10-minútovku na Chrenovú nerozbijeme. Aj keď úplne chápem Tvoj pohľad z pozície človeka, ktorý si hľadá prípoj od vlaku.