VehiclesTramČKD Tatra T3 › #112

Fleet numbers:
  1. 229II
  2. 102II    from 1999
  3. 112    from 2003
Type: T3/V.SU
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 168971
Manufactured: 1979
In service: 1980
Depot: Bardejovská
Couples: 229/II+298/II (1980 - 1999)
Overhauls and changes: Rekonštrukcia na brúsiaci pracovný vozeň (1999)
Additional information: work vehicle
Last records of service:
29 Mar 2018 Technologická jazda
25 Aug 2017 Technologická jazda
15 Aug 2017 Technologická jazda
9 Aug 2017 Technologická jazda
29 Apr 2016 Technologická jazda
7 Feb 2016 Objednávka
5 Jan 2016 Technologická jazda
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nepotrebujeme brúsenie koľajníc? Ako často brúsia koľajnice iné mestá?
Reply on: jayimhd #1:
Brúsenie sa robí väčšinou v nočných hodinách, kedy na električkovej sieti nie je žiadna premávka, preto tých záznamov o jej výjazdoch je málo.

Zároveň, ak sa nemýlim / niečo nezmenilo, DPMK má k dispozícii aj "ručnú brúsku" (https://imhd.sk/ke/galeria-media/127834/Br%C3%BAsenie-ko%C4%BEajnice), ktorá je na tento účel zrejme lepšia ako #112, kde brúsiace zariadenie vzniklo relatívne jednoduchou náhradou koľajnicovej brzdy za brúsne kamene (https://imhd.sk/ke/galeria-media/164386/Br%C3%BAsne-kamene-miesto-b%C5%95zd).
Reply on: Dispecer #2:
keďže bývam blízko vozovne a zvyknem počuť ak sú v noci nejaké technologické jazdy, môžem zaručiť že pár rokov sa nebrúsilo už. Naposledy to mohlo byť fakt v tom 2018-tom
Reply on: romeo #3:
Ja evidujem, že brúsiť sa brúsilo, ale iba lokálne a pravdepodobne iba tou ručnou brúskou.
Reply on: Dispecer #4:
Nebola nejaké 3 roky dozadu na Jazere?