VehiclesTramČKD Tatra T3 › #112

Fleet numbers:
  1. 229II
  2. 102II    from 1999
  3. 112    from 2003
Type: T3/V.SU
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 168971
Manufactured: 1979
In service: 1980
Depot: Bardejovská
Couples: 229/II+298/II (1980 - 1999)
Overhauls and changes: Rekonštrukcia na brúsiaci pracovný vozeň (1999)
Additional information: work vehicle
Last records of service:
29 Mar 2018 Technologická jazda
25 Aug 2017 Technologická jazda
15 Aug 2017 Technologická jazda
9 Aug 2017 Technologická jazda
29 Apr 2016 Technologická jazda
7 Feb 2016 Objednávka
5 Jan 2016 Technologická jazda
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #4:
Nebola nejaké 3 roky dozadu na Jazere?
Reply on: romeo #3:
Ja evidujem, že brúsiť sa brúsilo, ale iba lokálne a pravdepodobne iba tou ručnou brúskou.
Reply on: Dispecer #2:
keďže bývam blízko vozovne a zvyknem počuť ak sú v noci nejaké technologické jazdy, môžem zaručiť že pár rokov sa nebrúsilo už. Naposledy to mohlo byť fakt v tom 2018-tom
Reply on: jayimhd #1:
Brúsenie sa robí väčšinou v nočných hodinách, kedy na električkovej sieti nie je žiadna premávka, preto tých záznamov o jej výjazdoch je málo.

Zároveň, ak sa nemýlim / niečo nezmenilo, DPMK má k dispozícii aj "ručnú brúsku" (https://imhd.sk/ke/galeria-media/127834/Br%C3%BAsenie-ko%C4%BEajnice), ktorá je na tento účel zrejme lepšia ako #112, kde brúsiace zariadenie vzniklo relatívne jednoduchou náhradou koľajnicovej brzdy za brúsne kamene (https://imhd.sk/ke/galeria-media/164386/Br%C3%BAsne-kamene-miesto-b%C5%95zd).
Nepotrebujeme brúsenie koľajníc? Ako často brúsia koľajnice iné mestá?