Fleet number: | 528 | ||||||||||||||||||
Type: | KT8D5 (do 2009)
KT8D5R.N2 (od 2009) | ||||||||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||||||||
Serial number: | 178362 | ||||||||||||||||||
Manufactured: | 1990 | ||||||||||||||||||
In service: | 27.6.1990 | ||||||||||||||||||
Depot: | Bardejovská | ||||||||||||||||||
Home line: | 6 , 7 , 9 (od 4/2010) | ||||||||||||||||||
Ads: | Electro World (10/2008 - 02/2009)
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. - národný dopravca (3/2018-1/2019) | ||||||||||||||||||
Accidents: | Požiar kabeláže v kĺbe (17.12.2012) | ||||||||||||||||||
Overhauls and changes: | Zeleno-biely náter (2005)
Optický informačný systém EMtest (2006) Modernizácia na typ KT8D5.RN2 (dosadenie nízkopodlažného stredného článku typu ML8LF + samoobslužné otváranie dverí) v KOS Krnov (2009) V rámci VP vymenené poťahy sedadiel pre cestujúcich za koženkové, ako u klasických KT8D5 (7/2017) | ||||||||||||||||||
Additional information: | low-floor vehicle | ||||||||||||||||||
Other data: | Vozidlo malo v roku 1996 najviac odjazdených dní v roku, v rámci modelu KT8D5. Bolo ich až 271. Znamená to nízku poruchovosť a vysokú spoľahlivosť vozidla tohto druhu. | ||||||||||||||||||
Last records of service: |
|