VehiclesTramČKD Tatra T6 › #607

Fleet number:607
Type: T6A5
T6A5-PV (od 2022)
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 179164
Manufactured: 1992
In service: 15.7.1992
Out of service: 2019
Depot: Bardejovská
Couples: 606+607 (do 08.04.1996)
sólo (od 1996)
Home line: R
Ads: Puma (2. polovica 90. rokov 20. storočia)

Kartago Tours (7/2003 - 1/2007)

Strana Sieť - Leto v Sieti (12.7.2014 - 9/2014)

Strana Sieť - Alena Bašistová (10/2014 - 11/2014)
Accidents: Dopravná nehoda s #339 (1.6.1994)
Overhauls and changes: Optický informačný systém BUSE

Žlto - modro - biely mestský náter (2010 - 2022)

Úprava na technologické vozidlo, oranžovo-krémový náter (2022) - interiér vozidla bol rozdelený priečkou s dverami na dve časti - prednú pre prepravu pracovníkov (doplnené aj dva stoly), zadnú pre dielenskú prácu (doplnený pracovný stôl, vyrezané otvory v podlahe - jeden pre vyvedenie príslušenstva zváracích agregátov, druhý pre vyvedenie potrubia naftového generátora elektrickej energie pre pracovné stroje). Počet sedadiel znížený na 16, na streche doplnené dva majáky.
Information system: EM-TEST EM 126i EMX 7

BUSE BS 120
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (28 × 19 px)
Additional information: work vehicle
Other data: Pracovné vozidlo je využívané na kontrolu, údržbu a opravy tratí a na údržbu električkových zastávok.
Last records of service:
2 Feb 2023 Údržba trate
29 May 2019 R1/4603
9 May 2019 2/3
4/203
7 May 2019 4/207
2/7
6 May 2019 4/203
2/3
3 May 2019 2/7
4/207
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
nové pracovné vozidlo 🙂
Reply on: Yogi616 #1:
Dostala aj nejakú výbavu či pracovné v tomto prípade znamená len posunovacie?
Reply on: Yogi616 #1:
Fíha. A na aký účel? Výcvik (už by to chcelo náhradu za #100, otázka je, či by nebolo lepšie k tomu použiť Veroniku)?
Reply on: Dispecer #3:
Iba dám svoj názor: Predsa len je Veronika nízkopodlažná brika, môže byť lepšie ponechať ju v prevádzke s cestujúcimi.
Reply on: mi.v #4:
Výcvik neprebieha 24/7... Napríklad "vedľa" v Bratislave sa využíva K2S so zväčšenou kabínou, ale keď nemajú kurz, tak bežne jazdí. A príde mi to racionálnejšie než držať jeden voz úplne bokom.
Reply on: mi.v #4:
Mám na to odpoveď: https://youtu.be/vqgSO8_cRio?t=4
Reply on: Viko #5:
Takéto riešenie mi vôbec nenapadlo 🙂
Reply on: Viko #2:
Má nový oranžový náter s krémovým pásom v strede (podobný ako 100ka), čelá sú oranžové, vzadu je maják a narazníky majú červenobiele šrafovanie.
Bude to pracovné vozidlo pre stredisko údržby koľajových tratí.
Reply on: Yogi616 #8:
Vďaka. Ktovie nakoľko je náhoda, že vybrali voz, čo dlhé roky jazdil v hentom tmavožltom reklamnom. 😃