VehiclesBuses › SOR BN 9.5

SOR BN 9.5 #6702

Fleet List

Batch Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR BN 9.5 6701 – 6705 2013 2014 5
Total 2013   5

Technical Data

Length 9600 mm
Width 2525 mm
Height 2950 mm
Height of floor 360 mm (1. - 2. dvere)
800 mm (3. dvere)
Wheelbase 4450 mm
Doors 3
Number of seats 26 + 1 invalidný vozík
Number of standing places 41
Design load 67
Engine Iveco Tector (Euro 5 EEV)
preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 185 kW / 2500 rpm
Maximum torque 850 Nm
Transmission Allison, automatická 6-stupňová so zabudovaným retardérom
Axles predná: SOR BN 004, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: DANA Spicer G150, tuhá, s jednostupňovou redukciou, hnacia
Tyres predné: 285/70 R19,5 (7,5 x 19,5")
zadné: 285/70 R19,5

Photos

Vehicle catalogue

6701 6702 6703 6704 6705

Legend and statistics

6701vehicle in service: 5 (100 %)

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kedy cca dôjdu ?
Reply on: Battlelore1 #1:
Do septembra tu budú.
No , to som zvedaví na Quasimoda ? . Inak ako to vyzerá s elektro-škatuľkami ? Už to súdruhovia v Lichbavách aspoň načrtli ?
Ev.č. 6701 až 6705, pôvodne mali mať 580x.
Reply on: P756 #5:
Nějak se mi příspěvek rozjel ?
Reply on: P756 #5:
nemozu byt hotove - ved este ani nemaju zadne okno XD
Reply on: P756 #5:
Vlnka sa nedovlnila na zadne okno 😃 odteraz to bude vlkato-hranaty unifik 😃
Reply on: toriak #7:
Oni to zadné okno ani nebudú mať.
Reply on: Yogi616 #9:
Čo tam po zadnom okne... Ale súdruhovia družstevníci na pravom krídle jaksi zabudli nechať priestor pre zadný displej ? alebo ho dokonale ukryli ?
Reply on: myslavcan #10:
Tie dvere sa otvárajú, za nimi sú baterky. Neviem, či vôbec nejaký elektrobus od SORky má vzadu displej.
Reply on: P756 #5:
Náhodou nevieš, aké predné čelo majú? Či ešte to "BN"-kové, alebo to nové by Kotas?
Reply on: Dispecer #13:
To bohužel nevím
Reply on: Dispecer #12:
To jsem ani netušil že tu folii na ty Ostravský SORky dávaj ?
Reply on: Dispecer #12:
Tak potom kde ten displej schovali? Žeby sme potrebovali až také veľké výkonné baterky??
Reply on: 110mat110 #8:
To už je dávno známe, že náš vlnkový "unifik" si každý výrobca prispôsobí podľa seba ☺ ? , aj doterajšie SOR-ky v zadu "hranato-pásikavy" (trikolora), žiadne vlnky.. pozri Citelisy zadné čelá bez bielej (modrý štvorec), no a nové VARIA, žlté vlnky poriadne žiadne, a "zadok" ako "predok" na vlas rovnaky .. (ako obojsmerna) ... tak sa nečuduj už ničomu ?

No a ten displej v zadu u Tých elektrobusov - to aj mna zaujíma že kde ho "schovali" .. Možno sa čaká že budu častejšie v garážach a nie na linkách .. ?

Ktovie ale na aké linky ich v DP plánovali nasadit - ak tu už budu .. ved uvidíme.. ?
Reply on: Rudyke902 #17:
Ja by som nepovedal, že si výrobcovia prispôsobujú unifik podľa seba. Predpokladám, že pri každom type vozidiel prebieha komunikácia medi výrobcom a DPMK o tom, ako ten unifik čo najviac napasovať na dané rozmery vozidiel. Lebo neverím, že výrobca si sám od seba povie, že tu nemusí byť vlnka tu dáme len rovnú čiaru a oni (DPMK) sa môžu aj na hlavu postaviť... Holt, raz sme si vybrali vlnky, tak tu budú vlnky, ktoré na každom type budú vyzerať inak...
Reply on: myslavcan #18:
No celkom tomu neverim... lebo tie vlnky konkrétne na zadných čelách vozov od výrobcov vôbec niesu nikde - len my ich máme na svojich, čo si DP vo vlastnej réžii "navlnkoval"... (porovnaj Karosy naše - prve vlnkovane,či troliky - same "smajliky" a potom citelisy a teraz SOR..) Ak by malo byť ako píšeš, že vlnky - tak vlnky, tak by tam aj boli, nie? no a PLUSKA detto,, vlnky na boku (žlte podľa vzoru ako na našich T3, T6, či KT8) žiadne.. ,, ešte ani tej fotomontáži čo na plagáte je pri bráne DP sa to nepodobá.. ? Ale nakoniec čo už.. máme taky "komplikovany" unifik - tak nám treba ? Aj tak ich o chvilu prekryjeme CVR a bude pokoj ?
A načo bude na zadnom kryte vlnka? Aby to ešte dlhšie po nehode? Tak vymení kryt za nový, natrie jednou farbou a je to.
Reply on: Yogi616 #20:
Pre mňa - za mňa by žiadne vlnky nemuseli nikde byť, bral by som aj ak by čelá a zadné plochy vozov , alebo aj celé boli jednofarebne (ako v BA, či v Prievidzi)... čím jednoduchší unifik, tým lepšie pre každého.. ?
Len tak ako myslavčan to napísal... "holt, raz sme si vybrali vlnky - tak by tam aj mali byť.." ?
Reply on: Rudyke902 #21:
Náter na SOR nebol navrhovaný so žiadnymi vlnkami na čelách, takže je to tak, ako to DPMK chcel, čomu veľmi dobre rozumiem. Vlnky sú len po bokoch.
Reply on: Yogi616 #22:
,,, mne je to jasne.. a pri dodávke prvých vozov v novom unifiku (citelis), tak isto neboli narhovane žiadne vlnky na čelách - ani pásy ako v SOR (stačila jedna farba vzadu..), tak to DPMK asi chcel, chapem ? .. čím jednoduchšie tým lepšie..
Len nechápem prečo sme si teda len my sami sebe (lakovaniu vozov v našej réžii) zvolili take "najťažšie a komplikovane" riešenie - vlnky na čelách a v zadu (vid naše Karosy, trolíky, T3, Kt, T6 ..) ?
To asi preto aby sme vedeli ukázať že dokážeme aj to, čo nám nikde inde nemusia (alebo nevedia) urobiť .. ? ?
Reply on: Rudyke902 #23:
Električky rozumiem a z časti aj trolejbusy, keďže nemajú žiadne kryty na čelách a tak sa to musí farbiť v celku. Samozrejme, predná maska u trolejbusov je iná a "tlustý Laci" asi rád farbičkuje na trolejbuske.
Reply on: Yogi616 #24:
Lenže aj v celku je jednoduchšie nafarbiť niečo jednou farbou, ako 3 kolorou a ešte k tomu vlnkami , nie? (nielen kryty ale napríklad aj dvere..) ?
No aj tak najjednoduchšie by bolo ak by ostal unifik klasicky "pásikavy" (ako bežovo červena, či potom zeleno-biela..) a ak už bolo treba zmenu - tak stačilo "mestské" farby zaviesť (žlto-modro-biele), prípadne čelá a dvere jednofarebne (aby sme sa aj líšili niečim, ak už to muselo byť) ? No je to vec názoru.. ?
Reply on: Yogi616 #22:
Predné čelo vďaka tvaru jednotlivých dielov už nejaké vlnky má (predný nárazník)...
Kedy budú nejaké fotky alebo nejaké predstavenie ? A kedy začnú jazdiť ?
A kedy začnú jazdiť ?
Reply on: Battlelore1 #29:
Opýtaj sa rovno DPMK❗ ? Kedy budú jazdiť, vtedy budú. Je dosť možné že čaká na EMTEST dovybavenie, takže môžu stáť na dvore ešte dosť dlho?
Reply on: Kona #30:
ono ich zatiaľ asi nie je komu prideliť, keďže midibus je v súčasnosti do výpravy potrebný jeden (na 22ku), pre zvyšné 4 sa zatiaľ hľadá využitie
Reply on: tbus #31:
Hm, tak to najprv DP objedná určitý typ voza - a potom hľadá k nemu "vhodnu" linku, či využite? Trochu naopak postavene, nie? ? No môj názor je, že napr 28, či 33 by mohol v pohode obsadiť tiež.. Niesu tie linky až tak veľmi "prepchate" cestujucimi.. ked už niet kde ich využiť..
Reply on: tbus #31:
Keby tomu bolo tak ako píšeš, tak aspoň ten jeden by dávno jazdil. Ale keďže sa s nimi nič nerobí, tak sa čaká na ten poondiaty EM-TEST. Ešte doteraz majú posledné NB18 len jeden bočný displej, jeden vnútorný displej a jednu čítačku pri dverách a to ešte má prísť 5 kusov + 5 elektrobusov.

A to že podnik nevie čo s nimi a nemá šajn kde ich nasadiť je jeho chyba. Ja by som kľudne menoval 5 abus služieb (možno aj viac), kde by ich kapacita úplne stačila. To isté potom aj u elektrobusov (s ohľadom na kapacitu a kilometrickú dĺžku služby)? ?
Reply on: Kona #33:
No, ony hlavne ešte akosi nemajú EČV (aka ŠPZ)...
Reply on: Dispecer #34:
? ? Tak tu je pes zakopaný? ?
Reply on: Kona #33:
Coho ma prist 5 kusov? NB18 tu su vsetky, hrbate tiez.
Reply on: Riks #36:
Mali by prísť ešte elektrobusy ak sa nemýlim...
Reply on: Kona #33:
Tabule a označovače majú namontované už niekoľko týždňov... teda na emtest sa nečaká ?
Reply on: Riks #36:
Ja sa orientujem podľa evidenčného stavu tu na imhd.sk? Fakt je tu teda už všetkých 56 NB 18-ok?
Reply on: Kona #39:
Sú tu (snáď) všetky, len akosi ešte nie sú všetky v premávke.
Reply on: Dispecer #40:
V evidenčnom stave je ich iba 51 evidovaných. 5 NB18-ok chýba?
Reply on: Kona #41:
Vysvetlenie pre nádejných inžinierov: v garáži bol videný voz s najvyšším #4756, do prekladu: sú tu všetky Sory NB 18. Keby som bol vedel, tak vám spravím fotku ako vedecký dôkaz. Do evidencie na imhd sa dopisujú postupne, to reklamujte u niekoho vyššieho.
Jeden Saca, jeden celodenna 22, 2ks delena 22 a jeden ostane podaromnici? 🙂
Reply on: Kona #41:
5 je zatiaľ skrytých.
Reply on: Apeer #43:
So Šacou a zvyšným vozom nesúhlasím?
Prečo nesúhlasíš so Šacou? Na linku 26 sa to niekedy úplne hodí. Ak tam sú už nové NB12, tak prečo nie jeden midibus?

A k tým displejom u SOR NB18. Panely do zadnej časti, teda do vlečky, sa momentálne ani neplánujú domontovať (dokúpiť).
Reply on: Yogi616 #46:
Keď už je fakt tak málo ľudí, tak aspoň elektrobus nech tam dajú. O jedného vypúšťača exhalátov menej? ?
Dnes som sa viezol tym midibusom a vnutri som nenasiel tlacidla otvarania dveri, iba stopky,... to myslia vazne? ?
Reply on: tbus #48:
No stopka je aj dopyt.
Keď si tak pozerám fotky bratislavských BN9.5 tak rozmýšľam o tom, v akej výške nad vozovkou sú sedáky sedadiel vo vysokopodlažnej časti... A ako by asi dopadlo porovnanie so sedadlami tesne pred motorom NB12/NB18, respektíve s B732 alebo Ik280...
Reply on: myslavcan #50:
Rada BN/CN je zadkom to isté ako rada B/C... ?
Ahojte, je tu prosím niekto kto by mi vedel nafotiť SOR BN 9,5 ?🙂 Pracujem na modeli pre hru SIMT a model je vpodsate hotový, chýbajú už iba textúry. A bolo by fajn keby okrem bratislavskej verzie bola aj tá vaša 🙂
Tu som o tom písal trochu viac: https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/426/SOR-BN-10-5#komentare
Reply on: Adam137 #52:
Čau, ja ti môžem nafotiť BN 9,5 Z predu z boku zozadu
Reply on: Folasik #53:
Ahoj, to by bolo super, ďakujem 😃
Reply on: Adam137 #54:
Není zač, napíšem keď už budem mať odfotené
Reply on: Adam137 #54:
Ahoj, už mám fotky ale bok kde sú dvere nemám ale odfotim, napíšeš mi tvoj e-mail aby som ti mohol poslať fotky?
Reply on: Folasik #56:
Dakujem, mail mam verejny, takze by sa mal dat zobrazit po kliknutu na moje meno ale ak to v novej verzii stranky blbne tak: adam.vgame1@gmail.com.