Informácie › Vyhľadávanie

Jaén: Príbeh električky, ktorá premávala iba 3 týždne

Neprehliadnite

Električka v provinčnom meste Andalúzie sa stala obeťou politikov a ich rozhodnutí.

ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň

Neprehliadnite

Štátny dopravca chce prilákať najmä žiakov základných a študentov stredných škôl.

Pribudli nové automaty na nákup cestovných lístkov

Neprehliadnite

Ukončenie ďalšej etapy projektu Modernizácie električkových tratí prinieslo okrem zrekonštruovaných električkových tratí a s nimi súvisiacej infraštruktúry aj nárast počtu automatov na predaj cestovných lístkov.

Električka, ktorá unikla vojskám Varšavskej zmluvy

Neprehliadnite

Krátko pred vstupom vojsk Varšavskej zmluvy v auguste 1968 sa podarila nevšedná vec.

Autonómne autobusy nikdy neboli bližšie k Bratislave

Neprehliadnite

Už aj Viedeň sa môže chváliť prvými autobusmi bez vodiča.

Nové elektrobusy SOR EBN 11 vyrazili do ulíc

Extra

V posledný júnový deň vyšli do ulíc prvé 4 elektrobusy z deviatich nových vozidiel SOR EBN 11 zakúpených z eurofondov.

Najlepšie reklamy na verejnú dopravu

Neprehliadnite

Vybrali sme tri z najlepších reklamných kampaní zameraných na verejnú dopravu. Poznáte ich?

Volvo vyvíja hybridný autobus s riadením pohonu podľa GPS

Neprehliadnite

Autobus sa automaticky prepne na elektrický pohon a spomalí v citlivých oblastiach.

Škoda Transportation vyrobí električky na batérie

Neprehliadnite

Električky pre turecké mesto Konya budú vybavené batériami na pohon bez odberu energie z trolejového vedenia.

Hongkong je najlepším mestom v mestskej mobilite

Neprehliadnite

V indexe mestskej mobility za ním nasleduje Stockholm, Amsterdam, Kodaň a Viedeň.

História MHD v Košiciach

História

1881 - 1909 Počiatky a konce konskej a parnej sily v doprave   1909 - 1918 Na počiatku električky Sieť liniek so zastávkami k 31.3.1914 Sieť električkovej dopravy v 1918 1919 -

História MHD v Košiciach: Počiatky a konce konskej a parnej sily v doprave (1881 - 1909)

História

Košice neboli koncom 70. rokov 19. storočia veľkým mestom, žilo v nich len asi 26 000 stálych obyvateľov.

História MHD v Košiciach: Na počiatku električky (1909 - 1918)

História

V októbri 1909 mestu predložila svoju ponuku firma Gesselschaft für Bau und Betrieb von Eisenbahnen, Henning Hartwich & Co. (Spoločnosť pre výstavbu a prevádzku železníc, Henning Hartwich &

História MHD v Košiciach: Električka v rukách mesta (1937 - 1944)

História

2. novembra 1938 bola Viedenskou arbitrážou územie rozvrátená Československá republika.

História MHD v Košiciach: Obnova dopravy a príchod socializmu (1945 - 1955)

História

19. januára 1945 sovietska armáda oslobodila Košice z nemeckej okupácie.

História MHD v Košiciach: Električková revolúcia (1956 - 1969)

História

Rok 1956 priniesol nový vietor do vozového parku električiek.

História MHD v Košiciach: Nástup éry reforiem a Ikarusov 280 (1970 - 1979)

História

1970 Rok 1970 priniesol zmeny iba na linkách MHD. Linka 15 (Nám. osloboditeľov – Vodárenská) a linka 16 (Podhradová – Železníky) sa zlúčili do linky s  číslom 16. Linka 18 bola predĺžená až po

História MHD v Košiciach: Ropná kríza a obrodenie elektrickej trakcie (1980 - 1989)

História

1980 V júli 1980 bola trasa linky 29 (Kavečany – Štadión Lokomotívy) predĺžená od Štadióna Lokomotívy až k mostu v Ťahanovciach. V novembri toho istého roka sa trasa linky 30 zmenila na Nám....

História MHD v Košiciach: Stagnácia dopravy (1990 - 1999)

História

1990 Nežná revolúcia v novembri 1989 spôsobila v nasledujúcich mesiacoch a rokoch mnohé zmeny, nie len v doprave. Nové desaťročie hneď v prvých dňoch prinieslo vznik novej linky 38 (Nám....

Kompletná sieť liniek so zastávkami (k 1.7.1985)

História

Električky Linka Trasa 1 ► OD Bajkal Štadión Lokomotívy, Vs KNV, Poliklinika sever, Námestie Maratónu mieru, Dom potravín, Urbanova veža, Námestie Osloboditeľov, OD Astória, KÚNZ, Hotel

Vyhľadávanie

Hľadaný text
Zverejnené od
do
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.