Za 168 000 € ich v počte 20 kusov kúpil od MIKO - MAT, s. r. o.
V piatok 3. augusta 2012 bolo vo Vestníku verejného obstarávania zverejnené oznámenie o výsledku verejného obstarávania na „Nákup samoobslužných automatov na predaj cestovných lístkov“. Túto súťaž v hodnote 140 tisíc € (bez DPH) vyhrala spoločnosť MIKO - MAT, s. r. o. z Bratislavy. Tá už dodala viac ako 160 automatov pre Dopravný podnik Bratislava, a. s., ale jej automaty možno stretnúť aj v Žiline, či v neďalekom Prešove.
Pribudne 20 nových automatov
Za túto sumu dopravný podnik zakúpi 20 automatov Mikomat M16-T, ktorý môže vydávať až 16 druhov jednorazových papierových cestovných lístkov. Ich inštalácia už prebieha. „Dnes (6.8.2012) došlo k sprevádzkovaniu automatov na železničnej stanici, 7.8.2012 spustíme aj automaty pred Novou nemocnicou a na Námestí Maratónu mieru. Inštalácia bude pokračovať tak, ako budú automaty dodávané. Podľa predpokladu dodávateľa by malo všetkých 20 ks nových automatov plne slúžiť verejnosti do 15.10.2012.“ informovala Linda Šnajdárová z referátu styku s verejnosťou a médiami Mesta Košice. Tie budú umiestnené prevažne v širšom centre mesta, vzhľadom na to, že automaty na týchto miestach sú dlhodobo najvyužívanejšie. Na mnohých miestach teda nahradia automaty EMtest EM 536i. „Záujem spoločnosti je zabezpečiť novými automatmi najmä najsilnejšie dopravné uzly. Konkrétne, okrem už spomínaných miest, budú nasadené na Kuzmányho ulici, na Triede SNP, Dome umenia alebo na Námestí osloboditeľov.“ dodala.
Doteraz najnovšie automaty pôjdu inde
S automatmi EMtest EM 536i sa však naďalej počíta. „Aj keď sú na niektorých miestach nahradzované novými, plánujeme ich ďalšie umiestnenie podľa potrieb cestujúcich. V tejto chvíli môžeme potvrdiť ich nasadenie na Havlíčkovej alebo pri objekte Športovej haly. Zároveň posilníme možnosti nákupu lístkov aj v mestskej časti Šaca, na Vstupnom areáli USS a pod.“ doplnila Šnajdárová.
110mat110
"Ta sranda" sa vola emtest a vodic si nemoze len tak zo srandy kralikov prepnut par zastavok dopredu/dozadu. Zvacsa je za tym chyba systemu resp. zle spojenie s GPS. Samozrejme ze vodic je potom "mimo" kedze nevidi cas odjazdu zo zastavky a moze len tipovat kedy asi ma odchod.
A odkaz blizkym, nech si nastavia hodinky