DPMK zavádza nový systém nočnej verejnej dopravy (from 1 Dec 2016)

Viac liniek s kratšími trasami a spoločnými odchodmi zo Staničného námestia prinesie zmena nočnej dopravy.

Keďže doterajšie okružné trasy nočných spojov neumožňovali variabilitu spojení a časové intervaly odchodov spojov odradzovali od používania verejnej dopravy, zavádza DPMK nový systém nočnej verejnej dopravy. Zmeny začnú platiť vo štvrtok 1. decembra 2016, resp. v noci z 1. na 2.12.2016.

Hlavnou zmenou je zavedenie nočných rozjazdov zo Staničného námestia

Vždy v čase pred celou hodinou sa všetky linky nočnej dopravy stretnú na Staničnom námestí, kde bude možnosť medzi nimi prestúpiť a autobusy následne budú pokračovať ďalej po svojej trase. Tento systém cestujúcim  prináša viacero výhod - variabilitu spojení a prestupov, kratší čas cestovania a nadväznosť na železničné vlakové spojenia.

Časy nočných rozjazdov spojov zo Staničného námestia sú jednotné a ľahko zapamätateľné:

Pracovné dni 23:10 0:00 1:00 2:30 4:00
Voľné dni 23:10 0:00 1:00 2:00 3:00 4:00

Na nočných spojoch platí špeciálna tarifa nočnej MHD

Naďalej platí doterajšia tarifa nočnej dopravy  - cena jednorazového lístka s platnosťou 60 minút je 1,00 €, pričom na linkách platia aj predplatné časové lístky a SMS lístok. Papierové cestovné lístky je možné zakúpiť v predajných automatoch alebo priamo u vodiča.

Nástup do nočných spojov je v záujme bezpečnosti cestujúcich umožnený len cez predné dvere a je potrebné sa preukázať vodičovi cestovným dokladom (v prípade vlastníctva čipovej karty je nutné ju priložiť k čítačke) alebo si u neho zakúpiť cestovný lístok.

Trasy liniek nočnej verejnej dopravy

Schému nových nočných liniek už nájdete v menu Mapy > Nočné linky.
linka zastávky
N1

► Madridská

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Palackého, Bosákova, Priemyselná, Vo výmoli, Pod Furčou, Sofijská, Belehradská, Hanojská, Berlínska, Bruselská, Aténska, Madridská

► Staničné námestie

Madridská, Aténska, Bruselská, Berlínska, Hanojská, Belehradská, Sofijská, Pod Furčou, Vo výmoli, Priemyselná, Bosákova, Palackého, Senný trh, Staničné nám.
N2

► Podhradová

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Dom umenia, Alžbetina, rektorát UPJŠ, Hlavná pošta, Cassovar, Považská, Nová nemocnica, Nová nemocnica, Amfiteáter, Obchodná akadémia, Botanická záhrada, Krajský úrad, Mier, Vodárenská, Polianska, Ďumbierska, Podhradová

► Staničné námestie

Podhradová, Polianska, Vodárenská, Mier, Krajský úrad, Botanická záhrada, Obchodná akadémia, Amfiteáter, Nová nemocnica, Považská, Nová nemocnica, Cassovar, Hlavná pošta, Slovenský rozhlas, Alžbetina, Rektorát UPJŠ, Dom umenia, Nám. osloboditeľov, Senný trh, Staničné nám.
N3

► Nemocnica Šaca

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Krajský súd, Zimný štadión, Idanská, SOŠ automobilová, Spoločenský pavilón, DP mesta Košice, Moldavská, obchodné centrá, Pereš, vodojem, Perešská, Poľov, rázcestie, Ludvíkov Dvor, Valcovne U. S. Steel, Vstupný areál U. S. Steel, Učňovská, Šaca, námestie, Kvetná, Nemocnica Šaca, Nemocnica Šaca

► Staničné nám.

Nemocnica Šaca, Kvetná, Šaca, námestie, Učňovská, Valcovne U. S. Steel, Ludvíkov Dvor, Poľov, Poľovská, Kovaľská, Poľov, rázcestie, Lorinčík, Lorinčík, Miestny úrad, Perešská, Moldavská, obchodné centrá, DP mesta Košice, Spoločenský pavilón, SOŠ automobilová, Idanská, Zimný štadión, Krajský súd, Dom umenia, Nám. osloboditeľov, Senný trh, Staničné nám.
N4

► Ryba

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Krajský súd, Zimný štadión, Idanská, SOŠ automobilová, Spoločenský pavilón, DP mesta Košice, Stodolova, Luník VIII, Blšák, Železníky, Stará nemocnica, Astória, Stará nemocnica, Ryba

► Staničné námestie

Ryba, Stará nemocnica, Astória, Stará nemocnica, Železníky, Blšák, Luník VIII, Blšák, Luník VIII, Stodolova, DP mesta Košice, Spoločenský pavilón, SOŠ automobilová, Idanská, Zimný štadión, Krajský súd, Dom umenia, Nám. osloboditeľov, Senný trh, Staničné nám.
N5

► Lingov

Staničné nám., Nám. osloboditeľov, Jakabov palác, Vodná, Mlynská bašta, Národné nám., Tomášikova, Mier, Pri hati, Tesco, Džungľa, Kalinovská, Fábryho, Poliklinika Východ, Zupkova, Postupimská, Dargovských hrdinov, MiÚ, Lingov

► Staničné nám.

Lingov, Dargovských hrdinov, MiÚ, Postupimská, Zupkova, Poliklinika Východ, Fábryho, Kalinovská, Tesco, Džungľa, Pri hati, Mier, Tomášikova, Národné nám., Mlynská bašta, Vodná, Staničné nám.
N6

► KVP, kláštor

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Krajský súd, Ružová, OC Galéria, Magistrát mesta Košice, Hodonínska, Diamantová, Poliklinika KVP, Miestny úrad, KVP, Húskova, KVP, kláštor

► Staničné námestie

KVP, kláštor, Húskova, Miestny úrad, KVP, Poliklinika KVP, Cottbuská, Diamantová, Hodonínska, Magistrát mesta Košice, Ružová, OC Galéria, Krajský súd, Dom umenia, Nám. osloboditeľov, Senný trh, Staničné nám.
N7

► Važecká

Staničné nám., Jakabov palác, Nám. osloboditeľov, Palackého, Bosákova, Gymnázium Opatovská, Viničná, Bytový podnik mesta Košice, Králičia, Tepláreň, Bukovecká, Levočská, Dneperská, Ladožská, Rovníková, Važecká

► Staničné nám.

Važecká, Rovníková, Ladožská, Dneperská, Levočská, Bukovecká, Tepláreň, Králičia, Bytový podnik mesta Košice, Viničná, Gymnázium Opatovská, Ovsená, Bosákova, Palackého, Senný trh, Staničné nám.

Vysvetlivky

tučné Konečná zastávka
šikmé Občasná zastávka

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Konečne zmena,je pozitívom, že nebudú okružné jazdy mestom. Ale stále mi chýba nejaká linka, ktorá by napríklad prešla terasu po SNP- niečo ako denná linka 6
Tiez by bolo fajn potiahnut N4 az do Barce. Ale to sa snad casom este upravi.

Jedina kriticka vec je prichod pred 4:00 na stanicu aby ludia stihli prestup na R600 o 4:08
Reply on: 110mat110 #2:
Veď nočáky prídu pred 04:00, keďže o 04:00 majú odchod znova... ?
Reply on: 110mat110 #2:
Linka N3 má príchod o 3:52, ostatné o 3:57
KONEČNE
Reply on: afeno #4:
To je dost na tesno, ale fajn. Snad sa bude stihat prestupovat
No co ja viem...doteraz boli sidliska pospajane teraz vsade treba prestupovat neviem ci to ludi neodradi...ale ak sa bude dat medzi vsetkymi linkami dobre prestupovat a bud dobre intervaly /cize hodinove/ tak nenamietam.
Krásna prichádza o N2, na časť zastávok tam zachádzal jej posledný nočný spoj. Ale neviem, ako veľmi bol využívaný.
Paráda, takže nadväznosť R614 z Humenného (po novom príchod 23:25 do KE) na nočák je dokonalá, taktiež prvý ranný osobák do Prešova (odchod 3:58) je nemožné s nočákom stihnúť...
Reply on: Károj #9:
Mas tam vlak 4:13 smer LM a prestupis v Kysaku ten osobak tam ne neho caka 15 min. A ze Zemplin prichadza 23:25? tak si pockam polhodku o polnoci mas beztak spoj stiham pivo 🙂
Reply on: LUKYmhd #7:
A aká časť cestujúcich cestuje v noci zo sídliska na sidlisko? Ak viac ako 5%, tak sú Košice svetový unikát, lebo inak sa cestuje centrum - > periférie (z krčiem a s prestupom z práce) a periférie - > ešte vzdialenejšie periférie (do práce).
Reply on: S499.1023 #11:
Ved hej ja nenamietam snad sa to osvedci a bude fajn. No zachádzka do Krasnej bude chybat ale tam vsade sa neda ist v noci aj tak prejdem sa. Hlavne aby to ludia vyuzivali.
Reply on: LUKYmhd #7:
Ak budu prichody tak ako pise afeno, tj vsetky busy sa naraz zbehnu a o 5 minut opat naraz rozidu bude to idealne, lebo sa dostanes na hociake sidlisko z hocijakeho sidliska. A aj s prestupom v centre vdaka tomu, ze v noci nejdu semafory a nie su zapchy, budes rychlejsie z jedneho sidliska na druhe
Reply on: LUKYmhd #7:
Presne naopak 🙂 Doteraz si trasu sidlisko-sidlisko mohol ist len ak si mal stastie a prave medzi tymi dvomi bola priama linka (v spravnom smere). Po novom budes mat vdaka zladenym prestupom moznost ist z hociakeho miesta pokryteho nocakmi na hociake ine.
V trasovaní N6 máte chybu.
Takeže sa ruší aj N71 a bude nahradená N5 a N6 ?
Reply on: 5801 #16:
Presne tak.
Reply on: LUKYmhd #10:
V tom prípade sa nemôžme baviť o zlepšení prípojnosti na vlaky, keď jeden musím naháňať rýchlikom a na druhý treba čakať pol hodinu (čo ak som neplnoletý a nikde mi pivo nedajú ?).
PS: nepodstatný detail, R600 má odchod 4:08 (nie 4:13) aj po novom ?
Reply on: Károj #18:
Ja som pisal o Os do LM ten ma odchod 4:13 a proste zbytocne budem nahanat vlak o 3:58 ked ma ten vlak 4:13 dobehne v Kysaku a prestupim tam. Pozri si CP vlakov. Tym padom v pohode stiham prvy ranny vlak aj do PO.
Reply on: LUKYmhd #19:
Os7800 (4:13) ide po Poprad, kde to točí nazad na (tuším) RR765 do KE, čiže žiaden Liptovský Mikuláš, preto som sa nechal zmiasť tým R600, ale to je jedno .. v tom prípade nevidím žiadne reálne využitie toho prvého ranného osobáku na Prešov v trase KE - Kysak, keď "budem zbytocne nahanat vlak o 3:58" .. zo srandy tam asi nechodí
Reply on: Károj #20:
Os 8700 smer Lipany odchod 3:58 v Kysaku prestoj od 4:14 do 4:33. Os 7800 smer LM odchod 4:13 prichod do Kysaku 4:31 (PLATNE od 11. 12. 2016). Cize v Kysaku je prestup možný.
Reply on: LUKYmhd #21:
Pardon je to smer PP nie LM ale ostatok sedí.
Reply on: LUKYmhd #21:
Dík za tie vlaky, polovicu svojho života som sa snažil zistiť, kedy idú prvé osobáky z Košíc ?
Nie teraz vážne, čo je také zložité na mojom príspevku, že to ani na tretíkrát nevieš pochopiť a stále tu vypisuješ 3,14čoviny totálne odveci .. ? ?
Reply on: Károj #23:
ved si pisal ze nie je mozne stihnut osobak do PO, a on ti pise ze ten osobak je mozne stihnut, a ma pravdu a este aj napisal preco.. ja zasa nechapem, o co ide tebe? co sa maju posuvat vsetky odchody kvoli tymto dvom vlakom, lebo nimi cestujes, ci co?
Reply on: tbus #24:
Hlavne prestup na R600 je podla mna dost dolezity. Je to asi najvacsi dopravny prud rano pred stvrtou. Uplne najlepsie by bolo, keby sa ZSSK a DPMK dohodli a hlavne smer KEPO mal dobre prestupy. Toho sa minimalne v roku 2017 nedockame.

Co sa tyka R614, tam je pol hodina primerana. Nemoze tam byt prestup na hrane, je to vecerny rychlik, moze meskat. Okrem toho, ma v KE 20 minutovy posun, takze kludne mozu ludia ostat vo vlaku ked nechcu byt v zime a medzi bezdakmi na zastavke.
Reply on: tbus #24:
Ak sa údajne zlepšila nadväznosť na vlakové spojenia, tak pod týmto pojmom si určite nepredstavujem to, že vlak ktorý som s nočákom doteraz v pohode stíhal budem musieť naháňať s iným a potom naň prestúpiť .. to ten osobák môže kľudne začínať až v Kysaku, veď aj tak s ním nikto nemusí ísť, keď o 15 minút ide ďalší.

110mat110: Práve pre ten prestup na hrane som zvedavý na odchod 0:00 (príchod R613 do KE 23:52 z BA), v prípade meškania vlaku (600-kové rýchliky meškajú pravidelne).
Reply on: Károj #26:
V prípade skrátenia by som chcel potom vidieť tie zmrzačené obehy v turnusoch, ktoré robia štreky od Lipan až po ČnT a hlavne v pondelok ten návoz súpravy z nedeľného posiláku do Lipan na špičkový posilák do Prešova. David Copperfield zatiaľ zamestnancom ZSSK nie je...
Reply on: Károj #26:
Ak sa 10 ludom zlepsi navaznost, akurat tebe sa zhorsi, stale sa to vola zlepsenie navaznosti.
Reply on: tbus #28:
Zatiaľ mi nikto nevysvetlil v čom sa ta nadväznosť zlepšila a sám som na to neprišiel. Skomplikoval sa prvý ranný spoj do PO, pred 600kou už cigu a bistro (ako doteraz) stíhať nebudem, večer z Humenného veľa času (dobre, tam viem posedieť vo vlaku ako spomenul 110mat), v prípade meškania R613 si tiež počkám na nočák (aj keď dúfam, že meškanie vlaku sa bude brať do úvahy pri rozjazde - aspoň do nejakej miery). Fakt, podľa mňa ani tých spomenutých 10 ľudí nenájdeš, komu sa tá nadväznosť zlepšila.. Lebo nie je v čom
Reply on: Károj #29:
Ja si myslím, že nájde, keďže ****ješ tu iba ty.
A ten pracovny a volny den sa berie ako? Tak ako do teraz, ze noc pred ... cize v noci z piatka na sobotu sa berie ako volny a z nedele na pondelok ako pracovny? 🙂
Reply on: kasci007 #31:
Tak ako doteraz by to malo byť (CP ešte nie sú zverejnené, tak si to ešte s istotou nedovolím tvrdiť). Pracovné dni = Noc pred pracovným dňom, Voľné dni = noc pred voľným dňom.
Reply on: Károj #29:
Ciga a bistro je životná potreba, že to je taká strašná vada na novom systéme?
A prvý ranný spoj do PO skomplikovali primárne železnice, keď si vymysleli vlak so skorým odjazdom a 19' postávaním v Kysaku.
Reply on: Dispecer #32:
Nic ine ani logiku nedava, navyse, rozdiel je len po polnoci, teda v ten nasledujuci den.
Reply on: Károj #29:
napriklad z Tahanoviec, alebo z Terasy staci ist o polhodinu neskor, bez vyhliadkovej okruznej jazdy, z Furce a KVP spoj po novom zajde priamo na stanicu... nie kazdy potrebuje ist rano do bistra a prist spojom na stanicu pol hodinu vopred
Reply on: Dispecer #32:
CP sú na webe DPMK a je to tak ako píšeš
Reply on: Isidor #36:
Už aj sem by sa mohli dat nove CP.
Bol sa niekto včera pozrieť na túto novinku?
Reply on: mi.v #38:
Ja uz som dvakrat cestoval s nicakmi po novom a je to naozaj super hlavne to ze sa nemusim bat za mi ujde spoj lebo sa vsetky cakaju a nech idem z ktorejkolvek casti mesta vzdy stihnem ten svoj spoj.
Naco idu polovicu trasy po rovnakej trase aj N3 aj N4 ? LVIII by mala stacit N3, a N4 by mali presmerovat opacnym smerom - cize po juznej triede s otockou pri cintorine, po rastislavke , po gemerskej na zelezniky, a nasledne po alejovej spat na stanicu. Zabudli ze aj na Juhu, Rastislavovej, Polskej byvaju ludia?
Reply on: MattKE #40:
N3 je spoj pre Šacu nie pre Lunik VIII tam su len 2 /cez vikend 3/ spoje za noc. Ta N4 je trochu chaoticka ale na Rastislavovu ide. Čo sa tyka Polskej a pod tam je skor priemyselna zona jazdi tam malo ludi v noci. Na linke N4 pokial mam dobre info da sa poziadat o zachádzku az do Barce. Cize aj na juhu by teoreticky na poziadanie mohol zastavit.
Reply on: LUKYmhd #41:
Zachádzka do Barce bola chyba v CP
Reply on: MattKE #40:
L3 z nejakeho dovodu nejazdi kazdu hodinu, takze odklonom L4 by si pre dane oblasti zrusil hodinovy takt.
v sobot som siel nocakom po zmene prvy krat. nastupil som na N6 z KVP s tym, ze mi treba prestupit na N5 na furcu.
Na stanici som teda vystupil a hladal svoj spoj. nenasiel som a potom som zistil, ze spoj N6 s ktorym som prisiel sa zmenil na N5 a pokracuje dalej. preco ?
preco nechodi 1 vodic len na 1 linke, ale sa meni na dalsiu ? o takejto zmene niekto niekde informoval ? ludia sa takto stratia, prosim o poriadne info
Reply on: Matt44 #44:
Lebo tak sú urobené obehy vozidiel.
Reply on: veteran #45:
to co je za vysvetlenie ? sak ked som raz N6 tak jazdim stale ako N6 a nemenim sa na inu linku. to je najvacia blbost aku kedy kto vymyslel.
Reply on: Matt44 #46:
A teraz ti prezradím, že niektoré autobusy denne vymenia aj tri či štyri linky ❗ Drzosť, čo?
Reply on: Matt44 #46:
? už nič viac nepíš
Reply on: Matt44 #46:
Pre teba je konečná N6 na Staničnom námestí a prestúpiš na N5. To, že je to náhodou ten istý autobus, ťa nemusí zaujímať. Keď si ty N6, tak sa nemeň na nič ale autobusy DPMK sa budú meniť.
Reply on: Matt44 #44:
A teraz jedna šokujúca informácia: Keby to platilo len z N6 na N5... ALE ONO TO PLATÍ AJ NAOPAK!!!

A keby len medzi nimi... Celkovo je to takto:
N1 N2
N4 N7
N5 N6
Reply on: Troll #50:
Sakra aj so šípkami...

N1 ↔ N2
N4 ↔ N7
N5 ↔ N6
Reply on: Troll #51:
Zišla by sa v CP aj poznámka, že tieto spoje pokračujú, prípadne hlásenie v autobuse tesne pred konečnou, tak ako hlási v 16 že pokračuje ako 29.
Reply on: tbus #52:
Cestujúci môžu na SN zotrvať vo vozidlách, nezastavuje sa zvlášť na nástupišti a zvlášť na výstupišti?
Mna by skor zaujimalo preco sa to delilo na dve linky ked su tie prejazdy stabilne rovnake pri kazdom rozjazde.
Reply on: 810zssk #54:
Spojenie do prejazdných liniek by spôsobilo chaos v tom, či na stanici nastúpim do správneho smeru. Rovnako potom na Jakabovom paláci by za sebou napríklad prišli dve N1 každá idúca iným smerom, takže vznikal by zbytočný chaos ako pri nastupovaní, tak aj pri hľadaní v CP.
Reply on: myslavcan #55:
Jeden z dôvodov by bol zrejme ten, a druhý by bol chýbajúce sociálne zázemie na konečnej, keby vodič robil celú noc N4 asi by chodil na WC do kríkov, tak má aspoň každé druhé kolo prestávku na Važeckej vďaka N7. Ale to platí asi len u N4 a N7 lebo ostatné linky majú po konečných nejaké zázemie.
Reply on: S499.1023 #53:
Prichádza sa rovno na nástupnú zastávku. Inak jedna dokumentačka. ?
Reply on: Davidoshmhd #57:
Cibiha, hotové Brno ? . No ak sa prichádza rovno na nástupnú, tak by možno mohla byť niekde v CP poznámka, že "zo Staničného námestia pokračuje ako linka Nx do UR".
Reply on: myslavcan #55:
Tak ja predpokladam ze cestujuci su svojpravni. Ked dokazu spravne nastupit v Brne, dokazali by to snad aj v Kosiciach.
Reply on: tom393 #56:
To urcite dovod nebol, pretoze ak dnes ma linka N7 na konecnej socialku, tak by ju na konecnej mala aj spojena linka N4+N7 ?
Reply on: 810zssk #59:
Ale no tak... Dobre vieš, že nečítanie cieľov je mimoriadne rozšíreným neduhom medzi používateľmi MHD. Plne chápem a podporujem, že DP má záujem (zvlášť v noci, keď má výraznejšia časť cestujúcich otupené logické myslenie) systém spraviť čo najviac blbuvzdorný. Jednoducho v zmysle zásady prechádzania zbytočným nedorozumeniam a konfliktom.

Nový systém považujem z organizačného hľadiska za vyhovujúci tak ako bol navrhnutý. Súhlasím s tým, že by bolo príjemným plusom, ak by pred príchodom na Staničné námestie bolo možné vyhlásiť, akou linkou ďalej daný voz pokračuje.
Reply on: Vladimír #61:
Mal by som velmi silnu tendenciu s tvojou argumentaciou suhlasit, ale... vacsinu ciest MHD (obzvlast tych nocnych) realizujem v meste, kde prejazdove linky MHD funguju a minimalne dva krat tyzdenne som svedkom toho, ze cestujuci uplne bez problemov nastupuju na spoje v spravnom smere. Ak teda nemam verit tomu ze ludia v Kosiciach su obzvlast sprosti, tak sa mi tazko akceptuje, ze nieco coho funkcnost pravidelne na vlastne oci sledujem by zrazu v Kosiciach nemalo fungovat.
Reply on: 810zssk #62:
* kde prejazdove nocne linky MHD funguju
Reply on: 810zssk #62:
Cisla su detail, "rozdelene" aj spojene linky, vsetko ma vyhody, aj nevyhody, ale su to vsetko drobnosti. Ked si porovname co bolo doteraz, tak je to tak ci onak stale lepsie. Je to teraz dane, ze je liniek 7, ludia si na to takto zvyknu a ked to mozno v inom meste funguje inak, tak v KE to bude fungovat so 7 linkami a bude to miestne specifikum ?
Reply on: tbus #64:
Ved ja nehovorim ze nejde o zlepsenie. Samozrejme ze ta reforma nocnej dopravy je super, napisal som to tu hned po jej oznameni.
tak cestujuci vam tu napise ze mal chaos a kvoli tomu nedokoncil zaplatenu cestu tak ako si predstavoval a vy ho sfuknete, ze je blby, to je teda prozakaznicky pristup jak oci. Predpokladam, ze vacsina najmudrejsich su este aj zamestnanci DPMK, to sa potom necudujem, ze je MHD v stave akom je, ked je taky velky problem, ze sa vobec niekto ozve s kritikou, dokonca opravnenou, drzan drzy! Ja si myslim, ze hlasenie linka N1 poklacuje na nasledujucej zastavke ako N2 smer blabla by malo byt uplnou samozrejmostou, najma, ked to dokaze pisat 29->16 pocas dna..
Reply on: janko29 #66:
Toto je neformálna diskusia. Je preto bežné, že sa reaguje priamo, bez zdvorilostných fráz, trochu iným štýlom, ako by to asi znelo na nejakej zákazníckej linke.

Pokiaľ som si dobre prečítal diskusiu, väčšina diskutujúcich sa zhodla, že by nebolo na škodu, ak by sa informácia o pokračovaní vozidla na inom spoji uviedla do CP alebo zahrnula do akustického hlásenia. Napriek tomu, že systém je riadne funkčný aj bez toho, mohlo by to zlepšiť orientáciu niektorých cestujúcich.

Cestujúcemu Matt44 nikto nepísal, že je blbý. Naopak, Matt44 ohľadne prejazdu vozidiel medzi linkami doslovne napísal, že "to je najvacia blbost aku kedy kto vymyslel". A to napriek tomu, že takéto riešenie je objektívne opodstatnené a je bežnou a akceptovanou praxou nielen v Košiciach, ale mnohých ďalších mestách na Slovensku a v zahraničí.
Reply on: janko29 #66:
Len pre istotu:
imhd.sk nie je DPMK, ani DPMK nie je imhd.sk. ?
Reply on: Dispecer #68:
tu sa moze obratit: http://www.dpmk.sk
Na inom fóre je k tejto téme také niečo: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=534133&page=552 (3. a 1. príspevok od konca).