Reakcia na: Vladimír #2038:
Ja by som bol radšej, keby Klimkovičova ostala z hľadiska MHD maximálne tým čím dnes, teda zopár spojov za hodinu. Je to cesta úzka, problémová. Také zokruhovanie by na nej spôsobilo enormné zvýšenie počtu spojov, na čo nevidím opodstatnenie.Trolejbus by som skôr ťahal po trasách s veľkým počtom cestujúcich, trebárs NO-Rastislavova-Cassosport, v rámci KVP už len potiahnuť z Lechkého smerom k FNsP (a samozrejme napojiť ďalej), ale na KVP by som už viac tratí nestaval.
Sarko
Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.
Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.
Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.