Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #2038:
Ja by som bol radšej, keby Klimkovičova ostala z hľadiska MHD maximálne tým čím dnes, teda zopár spojov za hodinu. Je to cesta úzka, problémová. Také zokruhovanie by na nej spôsobilo enormné zvýšenie počtu spojov, na čo nevidím opodstatnenie.
Trolejbus by som skôr ťahal po trasách s veľkým počtom cestujúcich, trebárs NO-Rastislavova-Cassosport, v rámci KVP už len potiahnuť z Lechkého smerom k FNsP (a samozrejme napojiť ďalej), ale na KVP by som už viac tratí nestaval.
Reakcia na: Vladimír #2038:
Ak sa dobre paamtam, Klimkovicovu mal VPMK v plane zatrolejovat.
Reakcia na: 5 #2037:
Hej, Americká trieda - to sú ďalší exoti, čo radšej budú mať bus raz za pol hodiny, len aby šiel o päť minút kratšou trasou.

Hmm... prečo tak rázne odmietaš trolejbus na Klimkovičovej? Podľa mňa by minimálne zo strategických dôvodov bolo prepojenie oboch vetiev žiadúce. Už som sa dokonca pohrával s myšlienkou na zaokruhovanie liniek. Napr. L71 ...Toryská - Moskovská tr. - Klimkovičova - Lechkého - Tr. KVP - Toryská... Ale to je len nápad.
Reakcia na: Vladimír #2034:
Úplne vylúčiť MHD z Klimkovičovej, to by spôsobilo revolúciu a to ani nechcem. Tamojší cestujúci sú už príliš rozmaznaní a niečo také by nezvládli. L19 je linka už s pomerne dlhou tradíciou, jej využívanosť je výborná, síce dosť kopíruje L71, 72, ale kým na Klimkovičovej nebude trolej (dúfam, že nebude), považujem L19 za dobrú linku.
Len sa mi nechce veriť, že by za prípadne zrušenou L36 plakali práve z Klimkovičovej, keď ich vozí v podstate dookola (a to asi len kvôli obsluhe zastávky Hronská). Skôr by som sa obával reakcií z Americkej triedy, Madridskej.
Reakcia na: tbus #2012:
e #2012 tbus + rest of all (ohladom CNG) mne sa zda iba zlto-zeleny nater dost fadny.
Reakcia na: Vladimír #2034:
? ? aj ja som s tým už prestal..asi stárnem ? ? ? ?
Reakcia na: 5 #2033:

a) Uznávam, o tom ešte môžeme ďalej diskutovať. Nie som o tom celkom presvedčený, že po Klimkovičovej by nemal bus jazdiť, ale dajme tomu...
b) No podľa základných časov (L34 = 48´, L36 = 37´) je rozdiel medzi týmito linkami až 11 minút! A to nie je málo, keď zoberieš do úvahy, že doba na obrat je 22 minút jazdy + 2 minúty na vyrovnanie meškania, t.j. akoby 24 minút navyše. Takže BUDEŠ potrebovať vozidlo (vozidlá) navyše. Nie, ja principiálne nie som proti Tvojmu návrhu (normálne rozmýšľam, že sa mi aj páči), len mi nepíš, že pričlenenie všetkých spojov L36 k L34 zvládneš s tým istým počtom vozidiel. Lebo nezvládneš.

Re #2032 Dopravák: Zrejme v Košiciach nemáte dosť opisovačov evidenčných čísiel.
Reakcia na: Vladimír #2027:

a) Pokiaľ viem, na Klimkovičovej ul. sa s MHD pôvodne vôbec nerátalo. Myslím si, že väčšina tamojších panelákov je v pešej dostupnosti k Iskre, či zastávkam na Lechkého a Tr.KVP. O Hronskej by som povedal to isté, zastávky Hodonínska, Sokolovská, Kino Družba nie sú až tak ďaleko. Zastávky na Klimkovičovej i Hronská teda z môjho pohľadu nie sú strategické a nemyslím, že by na nich musela byť dodržaná súčasná ponuka spojov.
b) Rozdiel medzi L34 a 36 je 9 min., to až taký veľký rozdiel zasa nie je. Rezerv je aj dnes dosť...napr. taká L32A do Maše...no aký to má význam?
Prídem domov, že skočím na dispečérské fórum, že čo dnes jazdilo a čo sa nedozviem... Množstvo príspevkov a totálne od veci... Nechápem...Dispečér, tbus, TA, hneď vedľa je DISKUSNÉ FÓRUM, preto neviem prečo TU riešite aké Soplarisy budú v Ke.... ? ? ? ? ?
Ďakujem!
6407 na L17...aj s hlásením zastávok ?
Nejaky inteligent dnes sice vypravil 517 (btw stale nehlasiacu zastavky) na L9, ale na uplne inu sluzbu ako je v CP...*sigh*
Reakcia na: Vladimír #2027:
Dispečer, samozrejme, ako obvykle, blúzni. V Budapešti nemajú žiadny Soplaris Trotlíno 18, jeden sa tam chvíľu skúšal. Majú objednaných 45 ks Trotlín 12 Ganz. Posielam Ti do mailu tabuľku Soplarisov Drátolezných existujúcich aj plánovaných.
Reakcia na: Vladimír #2027:
Presne ako Ty si mi zobral stručný príspevok, ktorý mal znieť -"Nekúpi.", ale podvedome som vedel, že na to odpovieš. 🙂
Reakcia na: Dispecer #2018:
Nie, o tom som nevedel. A teda tam sa na ňom tbus vozil?

Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.

Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.

Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier 🙂 Tiež treba spomenúť, že súčasný počet vozov na Tvoj variant nestačí, takže by to chcelo navýšiť výpravu.

Re #2023 Dispečer: Nekúpi.

Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.
Reakcia na: Sarko #2025:
Ja som to nemyslel, že aké číslo bude mať SU 11. Chcel som len, či nechce DPMK nahradiť za Karosy C 734 Solarisami Valetta (SU11). A tie keby chcel tak by to bol najpravdepodobnejšie rad 61xx.
Reakcia na: Dispecer #2015:
Toto nie je virtuálne fórum, takže písať k veci...

Čo sa týka ev. čísel, kĺbové autobusy obsadzujú rady 3xxx a 4xxx, konkrétne - 30xx Karosa B741, 31xx Karosa B744, 32xx Karosa B941, 40xx Ikarusy 280.10, 41xx Ikarusy 280.08 a .87, 42xx Ikarusy 280.87, 43xx Ikarusy 435 a 45xx TAM 272.

Takže ak by sa náhodou niekedy objavil nejaký Solaris Urbino 18, tak by pravdepodobne dostal radu 44xx alebo možno ešte 33xx. Prípadné Karosy B961 nie je problém začleniť v rámci Karos B941 (32xx), ktoré sú vlastne ich pokračovateľmi.

Čo sa týka prípadných Solaris Urbino 10 alebo 11, tak tu by prichádzala do úvahy široká škála číselných rád a uvažovať o nejakej konkrétnej je úplne zbytočné.
Reakcia na: tbus #2013:
Zaujímalo by ma, čo sa skrýva pod tým "NIKDY VIAC". Z použitého slovíčka "viac" vyplýva, ako keby sme už nejaký SU 18 mali, ale ďalší nechceli. Už si sa aspoň v nejakom SU 18 viezol?!
Čo si myslíte, kúpi DPMK a.s. Solaris Urbino 11 ????? ?
Reakcia na: 5 #2019:
A 35 mohla by zaskakovať 36 na trase Madridská - OD Mier a Sokolovská - Kláštor, no ale jedna úprava trate predsa len bude!?

Linka 35 Trasa:Madridská - Nadchod - ... - Sokolovská - ( ? new) Hronská - Hodonínska - Diamantová - Most { - Poliklinika - Miestny úrad - Húskova - Kláštor

{ - jednosmerná zastávka (zastavuje všetky odchody z konečnej Kláštor)
?( new) - začiatok novej časti trasy
Reakcia na: eMareq #2010:
reklamu ma len prvýx 10 CNG-čiek

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.