Reakcia na: Vladimír #2038:
Ja by som bol radšej, keby Klimkovičova ostala z hľadiska MHD maximálne tým čím dnes, teda zopár spojov za hodinu. Je to cesta úzka, problémová. Také zokruhovanie by na nej spôsobilo enormné zvýšenie počtu spojov, na čo nevidím opodstatnenie.Trolejbus by som skôr ťahal po trasách s veľkým počtom cestujúcich, trebárs NO-Rastislavova-Cassosport, v rámci KVP už len potiahnuť z Lechkého smerom k FNsP (a samozrejme napojiť ďalej), ale na KVP by som už viac tratí nestaval.
5
a) Pokiaľ viem, na Klimkovičovej ul. sa s MHD pôvodne vôbec nerátalo. Myslím si, že väčšina tamojších panelákov je v pešej dostupnosti k Iskre, či zastávkam na Lechkého a Tr.KVP. O Hronskej by som povedal to isté, zastávky Hodonínska, Sokolovská, Kino Družba nie sú až tak ďaleko. Zastávky na Klimkovičovej i Hronská teda z môjho pohľadu nie sú strategické a nemyslím, že by na nich musela byť dodržaná súčasná ponuka spojov.
b) Rozdiel medzi L34 a 36 je 9 min., to až taký veľký rozdiel zasa nie je. Rezerv je aj dnes dosť...napr. taká L32A do Maše...no aký to má význam?