Ja som si dnes všimol niečo podobné, ako to vysvetliť? Plánovač mi neukázal L3 o 17.03, ale iba L7 pred ňou a za ňou. V skutočnosti o 17.03 išlo vozidlo, ktoré malo ísť o 1 spoj skôr (16.50). Bežný plánovač sa na to nenachytá, tento áno. Predpokladám, že v takýchto prípadoch by mal urobiť úpravu v systéme dispečer/výpravca a keď ju neurobí, nastane tento problém. Rozmýšľam správne?
Všimol som si minule, že ak vozidlo po trase vystriedala záloha, po prevzatí daného spoja zálohou ukazovalo stále číslo pôvodného vozidla. Ale to je len taký detail ?
Ja som okrem toho prípadu s Eurobusom problém so spoľahlivosťou ešte nezaznamenal. Ukazuje to aj celkom presne, dá sa na to spoľahnúť. Čo mi však vadí je, že to neukazuje nadbeh. Ten sa dá vyčítať z času odchodu zo zastávky ale pri vozidle sa píše, že je to "OK"....
Ak by sa toto dalo sledovať, tak celé dni trávim nad mapou, spisujem nadbehy, a učím naších vodičov používať hlásanie... "vozidlo čaká na čas odchodu podľa cestovného poriadku"
keďže to je aj pre dispečerov a v meste asi i pre zastávkové elektronické tabule, dá sa predpokladať, že problémy so spoľahlivosťou podniky pripomienkujú
Ja som takéto nevidel, ale chybu som si všimol u Eurobusu, kde na diaľkových linkách chodia vozy zmluvných dopravcov, ale dostali strojčeky zo starých busov z Eurobusu. Tak jazdí na linke Viedeň-Snina nejaká stará C934 zo závodu Gelnica či odkiaľ. ?
Mne Ubian na mojom mobile blbne solídne, používam klasicky mojbus.sk, tam sa dá naviac doklikať aj ku vozidlu, ktoré ma povezie. A trasy to berie z GPS, odskúšané a odsledované.
lepšie povedané, ide o riešenie firmy TransData, či už z neho potom na výstupe robia aj monitorovanie pre dispečerov, aj webstránku, aj appku alebo čokoľvek iné
No zatiaľ to vyzerá že to ukazuje fakt reálnu polohu, sledujem z okna X6,71,72 a sedí vec. Inač tá istá mapa je v tej aplikácii Ubian čiže je to prepojené nejako..
ten čas odchodu som nestihol ale pozerám sa teraz a spoj L21 minul Perešskú, bude pri Moldavská, obch. centrá o 1 minútu a má odhladované meškanie 8 minút. Mysleli ste na ten údaj o meškaní?
@Patricio. Môžem sa mýliť, ale ja tomu rozumiem tak, že tá firma za tou appkou je priamo poskytovateľom niektorých technológií, ktoré využíva aj DPMK pre svoj dispečing a zároveň získané dáta používajú aj inak, napríklad pre túto appku atď. Ak píšem zle, znalí diskutujúci ma iste opravia.
rpopo