Ukazkovy priklad ako to nerobit.
Prisla 6 na SOSA smerom do mesta. vylozila ludi a cakala. Som myslel ze na zmeskanu X6 ktora sa akurat predrala na kruhac. Ludia z X6 vystupili, presli cez prechod na nastupisite a vtedy na elektricke vodic zavrel dvere a odisiel.
Naopak, pre mňa je appka do značnej miery nepoužiteľná, lebo jej to trvá dlho. Urobil som si odkaz v rýchlom prístupe v prehliadači v mobile a behom par sekund som na mape alebo v planovači. Nesklamal ma, ajkeď pravdou je, že ja to využívam skôr na konfiguráciu prestupu, než na nájdenie spojenia.
Mam WP10 cize nemam apku. V terene je stranka velmi tazko pouzitelna. Hlavne ked ide o minuty a hladam ci stihnem prestup. Cize co sa tyka vyhladavania a planovania stale je najlepsia kombinacia imhd+cp(idos) a mojbus je dobry len na spehovanie meskani.
Co sa tyka dat, dost zavisi od zmluvy, kto data vlastni. Ci DPMK alebo TransData.
Stránka mi funguje dokonca aj v staršom Internet Exploreri. A v teréne máte aplikáciu, stránku nepotrebujete. Otázka o dátach od TransData je samozrejme dobrá i keď ja trochu pochybujem, či dajú zadarmo niečo, čo ich odlišuje od ostatných.
Ja som si dnes všimol niečo podobné, ako to vysvetliť? Plánovač mi neukázal L3 o 17.03, ale iba L7 pred ňou a za ňou. V skutočnosti o 17.03 išlo vozidlo, ktoré malo ísť o 1 spoj skôr (16.50). Bežný plánovač sa na to nenachytá, tento áno. Predpokladám, že v takýchto prípadoch by mal urobiť úpravu v systéme dispečer/výpravca a keď ju neurobí, nastane tento problém. Rozmýšľam správne?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110
BTW. neplanuje iMHD poprosit o data a zobrazovat ich po svojom?