Chcem poďakovať debilkom z magoriátu a DP za to, že aj napriek tomu, že mám už takmer 30-ročné deti, tak musím vedieť o tom (ak chcem použiť MHD), že školopovinní kotňáci majú prázdniny, v opačnom prípade stojím na zastávke jak svatý za dedinou a kukám, že prečo bus neide podľa CP - a samozrejme nie len ja sám, ale viacerí cestujúci. Česť vašej práci, soudruzi, republiku si pozvracať nenechajte...
A ešte ma dodatočne napadlo - veď už zo 10 rokov sú vo všetkých vozoch košickej MHD vozové čítačky a označovače lístkov (určite napojené na palubný počítač).
Odtiaľ sa údaje nedajú sťahovať a sumarizovať?
Isteže to zachytáva len časť ľudí (jednorazové lístky a elektronické peňaženky) a ešte u veľkej časti z toho nevidno výstup - ale o pomere medzi využitím rôznych liniek a skupín liniek v ich príslušných maximálnych profiloch či ako sa to volá by to mohlo niečo naznačovať...
Tie info boli staré zhruba práve vyše roka (keď som riešil bakalárku, resp. pár mesiacov po)... ? A už ich vedia aj stiahnuť z vozov a spracovávať aspoň v Exceli?
Keď tak pozerám na to kvantum celoplošných reklám na vozoch DPMK („zaneřáděné“ azda všetky typy okrem tých, čo boli získané z eurofondov), napadla ma jedna vec:
Vie tu niekto, ako DPMK zisťuje zaťaženie liniek na ich najzaťaženejších úsekoch (v zásade výstupy zo sídlisk), aby vedeli, kam a kedy majú dať koľko kapacity? Majú na to vo väčšine vozov to APC?
Lebo keď nie a robia to len klasicky odhadovaním obsadenia vozov zvonka, tak cez tie celoplošné reklamy (a to je už vari každý piaty spoj) môžu vidieť tak akurát to „velké kulové“...
Na NO konečne po 3 mesiacoch opravujú/dopĺňajú rozbitý prístrešok...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK
Niektorých idiotov za volantom by mohli naučiť, že aj keď je NAD, zastaviť by mali všade, aj na Zimnom Štadióne...