Keď tak pozerám na to kvantum celoplošných reklám na vozoch DPMK („zaneřáděné“ azda všetky typy okrem tých, čo boli získané z eurofondov), napadla ma jedna vec:
Vie tu niekto, ako DPMK zisťuje zaťaženie liniek na ich najzaťaženejších úsekoch (v zásade výstupy zo sídlisk), aby vedeli, kam a kedy majú dať koľko kapacity? Majú na to vo väčšine vozov to APC?
Lebo keď nie a robia to len klasicky odhadovaním obsadenia vozov zvonka, tak cez tie celoplošné reklamy (a to je už vari každý piaty spoj) môžu vidieť tak akurát to „velké kulové“...
No rano v spicke chapem ze na L15 maly autobus je blbost ale inak musim podotknut ze cez den ta 15stka dokonca aj v poobednej spicke jazdi klbova zbytocne v pohode by tam stacili niekde male vozy resp 15m Solarisy. A na linkach ako je napr. 71, 72, 10 klbaky neraz chýbajú.
Na spoji 7:17 z DH-MiÚ. Že prečo ubúdajú cestujúci na L15. No lebo sa nevošli.
Inak situácia vo vozidle. Vystresovaná pani nevedela v prepchatom vozidle nájsť tlačidlo, resp. sa k nemu dostať, tak začala na zastávke "v panike" kričať DVERE. No a vodič na to: "SI OTVORTE. AKÝ MÁTE PROBLÉM?" Nuž, keď vodič riadi v rannej špičke Tedom na L15, mal by asi vedieť, že PROBLÉM je na strane dopravcu, lebo nedodržal štandard dĺžky vozidla. O technickom stave a zážitku z jazdy nehovoriac.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv