Prečo by som si nepríjemnými kontrolami robil nepriateľov v robote, keď môžem všeličo akože nevidieť a budem mať komfort, snáď ma nikto v budúcnosti pri prvej šanci nepotopí...
Nie raz bola porucha hlasena, len sa na to proste kašle. Šírili sa zvesti, že už je bez čísel a čaká na svoj koniec, hoci to sa šírilo už o mnoha vozoch, ktore nakoniec opravili, teda, poslali vonku je asi lepši vyraz. Tak isto som si naivne myslel, že keď nebol vonku pravidelne viac ako rok, tak že ho robia. Ale zjavne ho neurobili. Asi maju mechanici veľa prace, však nie raz som bol svedkom toho, ako "robia" piati okolo autobusu, traja opaľujúc sa a dvaja chudáci robili.... Nechapem, fakt nechapem, prečo nerobia z Bardejovskej kontroly na Hornadskej, kameň na kameni by tam neostal, ak je vedenie len trošku súce. Pravdepodobne ale platí, že aké vedenie, takí zamestnanci....
A ja som bol v tom, že tak dlho nejazdí, lebo ho dávajú postupne dokopy... ? No nič, dúfam, že do šrotu potom pôjde so všetkým vrátane sedadiel (ako jeho väčší kolegovia prednedávnom).
Akože čl. 4 ods. 1 nariadenia?
S tým by podľa mňa nemal byť problém, malo by sa to dať.
Ten výpočet v zmluve (čl. V a VI a prílohy č. 5 až je síce trochu iný (a najmä dosť prekomplikovaný - ako celá tá vynovená zmluva), ale podľa mňa s tým nariadením nie je v zásadnom rozpore a celkom ľahko by sa to dalo preklopiť tak, aby to malo hlavu a pätu a súčasne presne korešpondovalo s nariadením.
Tipujem, že v tom asi problém nebol.
Vozidlo už asi rok a pol kvôli tomu pravidelne nejazdí, je to take dispozične vozidlo dispozičnych vozidiel, ochota opraviť to je na bode mrazu, a pritom prevodovka z niektorého z vyradencov nič nestojí. Ale opraviť niečo ? Pokiaľ to jazdí, tak sa toho ani nedotknú. Už pred dvoma rokmi to bola katastrofa, naposledy som s nim išiel niekedy v čase, keď ešte 72ka jazdila cez výluku cez stanicu, tak som miestami myslel, že prevodovka predbehne autobus. Asi bude tak jazdiť, pokiaľ sa fakt niečo podobne nestane, a potom ho daju do šrotu, lebo oprava bude nákladná. Urobte si obraz sami....
Tú revíziu má spraviť kto? Niekto ich zabudol objednať alebo to je štandard elektrobusov, že počas mrazov sa revízie nerobia či čo? 1,5 mesiaca stoja ťahúne MHD, ktoré nahradili trolejbusy, tak bodaj by nám to tu nekolabovalo. Hlavne, že sme si našli darčeky v Lavacomoch.
Mňa v tej zmluve zaujali tie štandardy kvality dole. To by ma zaujímalo kto písal.?
KVALITATÍVNE
PARAMETRE:
V každom vozidle MHD, vypravenom do premávky musí byť vyvesená schéma
linkového vedenia a výňatok z prepravného poriadku. Každé vozidlo, podľa typu a
druhu musí byť v interiéri a z vonkajšej strany vybavené predpísanými označeniami.
V prípade zmeny v doprave musí byť informácia o krátkodobej či trvalej zmene
organizácie dopravy vyvesená v interiéri vozidla minimálne 4 kalendárne dni vopred,
ale nie dlhšie ako je predpísané.
ÚROVEŇ
NÁROČNOSTI:
90 % vozidiel musí spĺňať predpísané parametre.
Veď minule sa tu písalo o tom, že nie všetky SORky majú schémy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dandup
3534- Potom porucha vozidla Tesco, Džungľa. Záloha: 5735
Linka: 15
3325
Linka: 2
612- Nová reklama