Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mat3j: Dakujem za snahu 🙂 Inak tu v Ke su, co sa tyka elektriciek, dve zaujimave svetelne signalizacie zabezpecujuce ich preferencny prejazd v pozicii z vedlajsej cesty. V zakladnej polohe blika pre cestne vozidla oranzova. Po vstupe elektricky do priblizovacieho useku naskakuje cestnym vozidlam pokojna oranzova a cervena. Po prejazde elektricky sa pre cestne vozidla k cervenej prisvecuje oranzova (ako na normalnych semaforoch), len na miesto zelenej zas zacne blikat oranzova a doprava je organizovana podla dopravneho znacenia. Take asi v Ba nemate.
Esicko: nie som sice z KE ale skusim ti odpovedat: 1. Mozno je to usek na ktorom su casto dopravne nehody. 2. Mozno je to usek, ktory si vyzaduje sustredost vodica a preto ide pomaly 🙂 . 3. Mozno maju od dispecerov prikaz aby tam isli pomaly. 4. Mozno su kolajnice v dezolatnom stave a tak sa vodici obavaju vykolajenia. Ak ten usek poznas vyber si spravnu odpoved 🙂 . Dobre? 😉
Na moj prispevok #234 mi nikto neodpovedal 😞 Pamatam, ako som pred 20 rokmi v Technickych novinach cital o vystavbe TGV a francuzi boli nespokojni s rychlostou proti hrotu do odbocky 160 km/h. Je niekde na Slovensku v elektrickovych tratiach aj tzv. krizovatkova (anglicka) vyhybka?
Bm: velmi pekna vyprava, len keby tak na nasej Bratislavskej 37-cke isiel niekedy Solaris 😉 . "nieje" sa pise: nie je (oddelene) 😉 . Som rad, ze sa to tu rozbieha 🙂
Reakcia na: Nodes #241:
Viem ze rychlost nieje vsetko. Taka preferencia tu strasne chyba, keby bola cela terasa z preferenciou tak hned mame rychlejsiu elektricku.

Vladimir: Vyhybky mame stare a neudrziavane tak ako by sa mali udrziavat. Proti hrotu starym prazskym vyhybkam sa da ist 15-20 km/h . Narozdiel vyhybky DT su stavane aj na 40km/h. Lenze taku mame iba pri stojari a nikde inde.


Vyprava: 14: 5214
15: 5238
16: 3519
18: 5219,
19: 3503, 3507
30: 3214
34: 3213
36: 5239, 5401, 5206, 5502
37: 3517
Reakcia na: Isidor #243:
Zviezol som sa nou vcera. Tiez na l. c. 3.
dnes som videl 424 jazdit na L3 uz ako solo...
okrem toho kto si nebol pozriet kolajnice pri VSS kde sa vykolajili dve briky tak chodte, stoji to za to... Aj by som si ich nafotil, mat tak dig.fotak...
Je tam teraz rychlost obmedzena na 5 km/h.
Reakcia na: BM #239:
Ja by som povedal, že najviac košickú električku zdržiavajú práve oblúky. A po mojich skúsenostiach v Brne viem, že 40 km/h sa do pravouhlého oblúka ísť dá. Problémy tam nerobia ani výhybky. DP by mal podľa mňa mal zamerať viac na oblúky a zvyšovanie prejazdnej rýchlosti v nich.
Reakcia na: BM #239:
Tak ci tak sa nazdavam, ze na dosiahnutie normalneho a pre cestujucich priazniveho stavu el. dopravy nie je potrebne dosahovat extreme rychlosti.
Vladimir+ostatny> je ten nick uz lepsi??? Kolko je v KE jazdiacich autobusov? 🙂 😉:p
Reakcia na: Nodes #238:
No jasne ze nie v oblukoch a nie proti hrotu vyhybkiek. BKV v Kosiciach neplni svoj ucel. Moze sa inac jazdit aj viac sam som bol svedkom 97km rychlosti v meste (Blava) a to na T6ke. Skus si predstavit stadion LOky a Vazec za 20 minut. No proste parada.

A trochu z vypravy 15: 5239
18: 4305, 5223
27: 3201
29: 5228
30: 3504
34: 3211 🙂
37: 3508, 3205, 3511
Reakcia na: BM #235:
A ja sa len nadejam, ze sa toho snad raz dockame. A nemusi byt hned vsade 60ka.
Reakcia na: Vladimír #236:
Aj ja sa pridávam!

Neviem kde pozerala vodička tej vykoľajenej električky. Nevšimnúť si konár, to už hej.

A čo zas dnes premiešaná trolejová výprava. (aj troleje, aj Abusy).
Reakcia na: 11111111222222233333333344444445555555555666666666777777777778888888889999999999101010 #233:
Nemohol by si používať iný nick? Takto to spôsobuje problémy - pri rozlíšení 800x600 sa mi zbytočne rozťahuje stránka.
Reakcia na: Sarko #229:
Kosicky kolajovy system sa uz zrutil. Dufam ze sa coskoro vzkriesi a rychlost 60km/h bude standard na kazdej trati.
Kto by mi vedel vysvetlit? Linka 9 v smere na jazero tesne pred zastavkou Autokemping krizuje cestu, krizovanie je zabezpecene specialnou svetelnou signalizaciou. Pytam sa, preco vzdy kazda elektricka takmer zastavi, nezriedka aj zastavi asi 200m pred tymto krizenim so signalizaciou?
11111111222222233333333344444445555555555666666666777777777778888888889999999999101010

11111111222222233333333344444445555555555666666666777777777778888888889999999999101010

Dopravak: to nie je busse ale buse. 🙂 🙂 🙂
Irisbus B952 #5235 (predné dvere - opravované),karosa 6411 a Tesco bus dnes na Hornádskej na bežnej údržbe
14TrM - už jazdia z upraveným Busse. 2001 má už vpredu č.70
hej, v stredu vecer (17-18h) sa vykolajila pravdepodobne 402 pri zjazde z Jazera pod most pri VSS. L3,7,9,R3 chodili do Barce a bol riadny chaos. Briky co boli na jazere postupne nacuvali (!) az cez krizovatku pri VSS a cez Barcu sa vratili na linky. Vecer tam isli opravovat ten obluk kde sa to stalo a rano sa uz chodilo normalne

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.