T: Ide o presun T3Mod #359 a KT8D5R.N2 #521, ktoré sa cez víkend mali zúčastniť výstavy železničných vozidiel v rušňovom depe Košice. Presun však poznačili komplikácie, v prvom rade to bol prejazd zo spojky DPMK na vlečkovú koľaj U.S.Steel, kde sa dostať je horšie ako získať víza do USA. Ďalší problém nastal po opustení areálu U.S.S. a presune po spoločných koľajách vlečkových tratí ŽSSK a U.S.S., keď v tiahlom oblúku s rozšíreným rozchodom zapadla medzi koľaje náprava KT8. Presun sa ukončil pod elektrifikovaným úsekom v stanici Haniska pri Košiciach. Tu to mala ďalej ťahať elektrická lokomotíva cca 40 až 60 km/h, lenže nebola istota, či niekde opäť nedôjde k vykoľajeniu, preto sa to celé stoplo a dodnes sa čakalo na súhlas na spätný prejazd kolóny cez areál U.S.S. Električky mali reprezentovať rekonštrukciu ŽOS-iek.
Diggi: Vybili sa mi baterky v digiťáku, tak som už šiel preč s R1 o 11:15, ale kolóna ešte ku bráne vlečky na Valcovniach USS nedorazila. Ak bola o 11:00 videná na Valcovenskej stanici, ku bráne by krokom mohla dôjsť najneskôr okolo 11:45. Keďže onedlho začne špička, je možné, že presun do vozovne sa udeje až popoludní, tak odporúčam tam skočiť, ak chceš nejaké foto.
Takže problém bol pravdepodobne v jednom zabrzdenom podvozku, z ktorého sa začalo dymiť. Následne to prišlo skontrolovať nakoľajovacie vozidlo DPMK ev.č. 9074. Potom sa šlo ďalej cez úsek "Kopec", kde sa už nachádzali lokomotívy s logom a modro-bielym náterom U.S.S. Kolóna momentálne stojí na moste (nadjazd ponad cestu v smere od Ludvikovho dvora, premáva tadiaľ L21). Hneď za mostom je brána do areálu U.S.S. a vyzerá to tu, akoby majstri z kolóny vyjednávali s pracovníkom SBS. Pracovníci DPMK už museli toto miesto opustiť a ja som sa tu len prizeral, lebo všadeprítomné ostnaté drôty, zakazujúce tabule a SBS-kári vyzerajú hrozivo. Tak, "colná a pasová" kontrola už bola asi úspešne zavŕšená, lebo kolóna sa pohla smerom na Valcovenskú stanicu. Zamestnanci DPMK sa už len prizerajú a o chvíľu asi pôjdu k vlečke DPMK (Valcovne USS).
Oranžovo-modrá železiarenská T239.1020 doviezla ľudí z U.S.Steelu a kolóna sa hádam s rýchlosťou 1 km/h posúva smerom do areálu U.S.S. Trať v tomto úseku je na tom dosť zle, každú chvíľu kolóna zastavuje a kontroluje sa kontakt kolies s koľajnicami. Stojím už v diaľke, na dobrom mieste, ale opäť to stojí, tentoraz dlhšie, asi nejaký problém..
Maťo: Práve cestujem vo vlaku a za chvíľu som v Haniske, takže ak vravíš, že to pôjde po 9:00, tak hádam zastihnem aj presun. Keď som po 7. volal do DPMK, prevoz cez areál U.S.Steel ešte stále nebol povolený, tak uvidíme.
Igi: Isidor pred chvíľou už čo-to nafotil, ja sa pokúsim ráno spojiť s kompetentnou osobou v DPMK a zistiť presnejší čas presunu. Samozrejme, prípadné fotky nie je problém poslať.
Nemusíš mať obavy, pred 6.00 hod to určite nebude. Zajtra nie som v práci, takže presný čas ti neviem povedať. Ak by si náhodou niečo nafotil, dáš tu potom vedieť? Ja môžem na oplátku poskytnúť foto z víkendovej akcie v depe.
Nemusíš mať obavy, pred 6.00 hod to určite nebude. Zajtra nie som v práci, takže presný čas ti neviem povedať. Ak by si náhodou niečo nafotil, dáš tu potom vedieť. Ja môžem na oplátku poskytnúť foto z víkendovej akcie v depe.
Igi: Nevieš aspoň približne plánovaný čas odvozu električiek? Ak by to nebolo niekedy vo veľmi skorých hodinách, ale dajme tomu od 6:00 a neskôr, možno by som prišiel urobiť pár kvalitných fotografií.
Správne na trať ŽSR. Nie, nemáme až tak zlý stav koľají v USS, i keď mohol by byť i lepší. Lenže profil električkového kolesa je užší než ŽKV a v oblúkoch je rozchod o niečo väčší než na priamom úseku a to spôsobuje električkám tieto problémy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
Na TrM-ke zas vodič zabudol zavrieť predné dvere (ešte si asi nezvykol, že sa už dajú zavrieť samostatne) medzi dvoma zastávkami ?