Nielen na strednych a vyssich miestach je neochota. Ta je skoro vsade...Cest vynimkam, ale to je naozaj poskromne. Tak ako sa pozeraju na svojich nadriadenych radovi zamestnanci, tak sa na nich pozeraju z hora ti mladi s VS, co by aj chceli pre zeleznicu nieco robit. Ale "neda sa, nevieme, nepozname, pozrieme sa na to buduci tyzden, dostanete to co najskor (mozno o mesiac),...toto tu znie skoro stale.
kedy najblizsie robis?
Tak ako to funguje na zeleznici, tak keby to malo fungovat v uspesnych podnikoch, tak do mesiaca skrachuju. Stari opotrebovani ludia pripeceni na svojich funkcnych stolickach bez najmensieho zaujmu nieco robit, ani nespominam, ze nieco progresivne robit... Ludia na strednych a vyssich postoch bez potrebnej praxe, staci VS titul, ten vsak prepojenie s praxou nenahradi. Takze ti dole maju uplne nevhodne podmienky a naviac ich hlasom nikto nenacuva, horsie je, ze ani nerozumie. Taka je realita. A rusit trate, obmedzovat kadeco, na to mi fakt netreba ani tu vysoku skolu, to zvladne kazdy. Pripravuje sa novy predpis, zase od stola a tak, aby vyhovoval kade komu len nie opravnenym potrebam prevadzky. Tak to vidim ja.
Asi je to zbytocne dalej rozoberat-my to neporiesime.
Tarifu urcuje stat-je jedno ako a ako to potom ZSSk vyuzije.
Ak nemas na kompletnu obnovu trati, tak zavorari budu este dlho existovat.
Na viacerych lokalkach by bolo vhodne zaviest tzv. dopravny pokoj.Aj tym by sa nieco usetrilo.
Je snad kazdemu jasne, v akom predstihu je CD. Hlavne pristupom personalu, ochote...Tam uz sprievodca sam a dobrovolne ponuka cestujucim vyhodnejsie cestovanie, napr. skupinovou zlavou (pricom ide sam proti sebe-znizuje trzbu CD) A u nas? Na otazku:Kolko meska tento vlak? mi sprievodkyna odvetila:Vela!! (Zjavne nemala svoj den)
Vševedko: Robím tu už od októbra, ale nie je to TPP. No ale tunajší zamestnanci ma úplne dostali, maďarsky tu rozprávajú aj upratovačky. Ale je tu s nimi veľká sranda. A kým som doteraz do databázy len tisíce a tisíce krát opisoval mená konštruktérov, odvčera sa s nimi stretávam, ako s veľkými osobnosťami.
Ale aby bola reč o MHD, tak práve sa pozerám na schému siete VKZD USS, je tu cca 10 rovnobežných, 10 vertikálnych a 2 šikmých trás s cca 40 cieľmi - I. 13, Valcovne, OD 3, OD 2, OC 2, OC AB, OC 1, ZPO 2, VP 3, OD 8, VP 1, UMD, KORAD, ZL, ZL AB, Agromet., SUDZ, Modelár., RELIMEX, STORING, VP AB, KERAMONT, ZPO, Štrkovňa, Troskovisko, Vápenka, Spekáreň, Remíza, Ferostav, Ohybáreň, Doprava, Mostáreň, Stavadlo - Haniska, Stavadlo, Suroviny, OD 6, Rudište, Koksovňa, Chémia, VKB 3, Keramika, Granulácia, SLAG-SKRAP, PHV, VA.
Ad Re #8801:
1) Antizákaznícky tarif je regulovaný štátom takým spôsobom, že Zločinecká Spoločnosť si ho napíše, pošle na MF a tam im ho nejaký úradníček potvrdí a tým vznikne cenový výmer. Okrem toho existencia štátom regulovaného tarifu základného cestovného nijako nebráni poskytovaniu komerčných zliav.
2) Peniaze za závorára sú najviac vyplytvané peniaze v celej prevádzke dopravnej cesty. Peniaze za PZS sa vrátia za tri roky! A samozrejme, že v cena za vlkm sú zahrtnuté AJ tieto náklady. Okram toho tie ceny sú kalkulované úplne nezmyselne, chceš snáď tvrdiť, že najväčšie náklady na prevádzku dopravnej cesty sú na lokálke, kde pred 30 rokmi spravili ťažkú obnovu zvršku, sú tam R65 na SB8 a brúsi to tam päťkrát denne M152.0?
Ad Re #8800:
Rozhodne JE lepšie úplné zastavenie dopravy ako tri, ba dokonca aj päť párov vlakov. Veď železničná doprava sa vyznačuje extrémne vysokým podielom pevných nákladov, takže je potrebné tieto náklady rozpúšťať medzi čo najväčší počet vlakov. Minister dopravy je *o*ot, ktorý doprave absolútne nerozumie a vlak videl prvýkrát v živote, keď cestoval v osemnástich do civilizácie a jeho post je úplne čistokrvnou politickou trafikou za podporu SDKÚ a pána Mikloša zo strany ÚPŽaR. Ale *o*ot je z úplne iných dôvodov - a to z takých, žze nemá ani potuchy o skutočných nákladoch a efektivite.
Na záver - ZSSK+ŽSR dostávajú v prepočte na prepravný výkon a dĺýku siete neporovnateľne vyššiu dotáciu, než ČD. Napriek tomu sú ČD síce nič moc ale proti Zločineckej priamo vzorom zákaznícky orientovanej modernej spoločnosti.
No, okrem toho, že som konečne mal možnosť cestovať vnútropodnikovou zamestnaneckou dopravou U.S.Steel, ma čakalo ďalšie prekvapenie v podobe maďarsky hovoriacich zamestnancov v celej budove Konštrukcie. Keby, že sa rozprávajú takto len medzi sebou, ale oni všetci takto vybavujú telefonáty a stránky! Ja som v Maďarsku! Segítség!
Nevravim, ze ZSR a ZSSK hospodaria efektivne, ale...
...antizakaznicka tarifa je regulovana cena statom- jedine IC boli z toho vynate, preto boli rozne ceny listkov (slaba-silna prevadzka,kupa listka 2tyzdne pred odchodom vlaku...).Od noveho grafikonu je to minulost.
...v cene vlkm su zahrnute vsetky naklady na prevadzku dopravnej cesty.A v tom nie su len vypravcovia, vyhybkari...
...zavorari...ak nemas financie na poriadnu rekonstrukciu trati, teda rekonstrukciu kolajoveho zvrsku, vratane PZZ, tak tam ti zavorari budu. Na hlavnej elektrifikovanej trati Kosice-Cierna n/T je niekolko zavorarskych stanovist,najdes tam aj mechanicke navestidla.
Re #8800 Vševedko: Jasne, ze doprava nebola znovuzavedena v plnom rozsahu. Ale urcite je to lepsie, ked ide po jednom pare vlakov rano, poobede a vecer, ako vobec, ako to na vacsine lokalok nekompromisne pozadoval minister dopravy.
A podporovat ich mali dalsie odborarske zvazy (minimalne kvoli obmedzeniu dopravy ludi do zamestnania..), na cele s tym najvacsim bradacom.No jeho pocas celeho strajku nebolo vidiet.
Re #8803 pete.: Mali to byt hlavne mestecka a obce, ktorych sa priamo dotykalo rusenie osobnej dopravy. Len na vychode: Banovce n/O-V.Kapusany-Matovce, Trebisov-Secovce-Vranov n/T, Medzev-Moldava n/B....jednoznacne mali ostat zachovane spojenia dedin s okresnymi mestami.
Re zimne pneu: Ja by som bol za to aby sa kontrolovali kamiony uz priamo na hraniciach a hlavne tie Turecke,lebo to je najvacsia banda ignorantou. Skrizene Turecke kamiony na Donovaloch je kazdu zimu je samozrejmost.
To Sarko: Ja suhlasim aj s tebou aj zo Vsevedkom ze by sa mali pouzivat zimne pneu. A hlavne v oblastiach dopravy ludi. Mne osobne by vobec nevadilo keby to bolo povinne. Ale som pisal o tom ze keby to povinne bolo tak vela ludi by na to nemalo. A preto som navrhoval menej radikalne riesenie aby boli silne postihy pre ludi co sposobia DN a nemaju potrebne obutie. Budete argumentovat ze ked uz DN je tak je uz neskoro. To ano som si vedomy. Ale zatial by to bol krocik vpred aby ludia zistili ze nejde o hru ale o zivoty. Neviem ako to vidis ty ale mne sa zda ze podiel zimnych pneu sa zroka narok na nasich cestach zvysuje. Ludia zacinaju chapat ja bez toho aby bolo povinne.
Sarko: Ale aj súkromná osoba zodpovedajúca sama za seba môže svojím nezodpovedným konaním spôsobiť ujmu inej súkromnej osobe, takže jednoznačne zimné gumy POVINNE. Najviac sa čudujem tirákom, ktorí pravidelne každú jednu zimu robia problémy na horských priechodoch.
Práve som sa previezol so 6410 Vnútropodnikovou zamestnaneckou dopravou U.S.Steel. Takú kolónu za sebou idúcich autobusov cez most, smerom na DZ Vysoké pece, som ešte v živote nevidel!
Pivix: Ja sa musím Vševedka zastať. DP si ako akákoľvek firma prevážajúca hromadne ľudí, už len z princípu nemala dovoliť hazardovať so životmi prepravujúcich a už vôbec nie s nejakým argumentom, že na to nemáme, tak ideme aj na úkor bezpečnosti premávky. Kým súkromná osoba zodpovedá sama za seba, DP zodpovedá a niekoľko sto tisíc prepravených ľudí denne, a to je "drobátko" podstatný rozdiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Balky
kedy najblizsie robis?