Pivix: Ja sa musím Vševedka zastať. DP si ako akákoľvek firma prevážajúca hromadne ľudí, už len z princípu nemala dovoliť hazardovať so životmi prepravujúcich a už vôbec nie s nejakým argumentom, že na to nemáme, tak ideme aj na úkor bezpečnosti premávky. Kým súkromná osoba zodpovedá sama za seba, DP zodpovedá a niekoľko sto tisíc prepravených ľudí denne, a to je "drobátko" podstatný rozdiel.
Hmla bola až za zastavanou oblasťou. Na Moldavskej bolo vidieť hmlu iba ako keby niekde v pozadí. Nie, bol splnený akurát tak kvantitatívny ukazovateľ, s kvalitou to má na hony ďaleko ?
Rozmyslas ako t ***** zbohatlik co ma vsetkych v... . To akoze ked ty na to mas tak to bude tak a otatny nech idu do jaskyne a nech sa pasu na luke? Hlupost.
6000Sk za pneu dat mozem ale nemienim menit kazde dva roky lebo vydrzia prd. Vidis ake su zimy, ze v KE po snehu ani stopa. A kup si nejake sproste zmesy tak zderies ani nevies ako. A netreba ani zdrat uplne len staci jemne obrusit vzorku a mas to uplne jedno ci mas zimne alebo letne.
Ja som tiez zastanca bezpecnosti na cestach. Ale ked ty si taky radikalny tak by si mal zakazat jazdit jeepom po cestach aspon v meste. Sa zamysli nad tymto. Auto je ako tak pripravene na stret s chodcom aby sposobilo minimalne poranenia ale ked ta zobere do parady nejaky oramovany jeep na prechode tak co z teba ostane. A urcite so mnou budes suhlasit ze ludia ktori na to maju tak si taketo auta kupuju v prvom rade preto aby ich plne chranilo a nie aby s nimi chodili offroad. Na druhych kaslu.
život bez humoru nie je život! A pozri sa na to takto:
1. 5 SK x 240 000 obyv. = 1 200 000 SK. Aj to je dačo. či nie? ( pozn. : ak by to bolo málo, pridaj ya 5-ku jednu 0 ).
2. Medzi 2 stĺpmi je 20 metrov ( alebo čo ja viem koľko ? ) - takže :
20 m x 80 000 rodín = 1 600 000 m čiže 1 600 km trate. ?
DPMK mal casu dost, aby cosi so sebou vymyslel (t.j. mal hladat racionalizacne kroky, ktore by neodsuvali cestujuceho na vedlajsiu kolaj - ako je to dnes). Do urcitej miery je za tento stav zodpovedne aj mesto, pricom musime splacat budovatelske uspechy sudruha Schustera. Pokial viem, tak mesto dlhovalo DPMK 150 milionov Sk. Avsak chyba je aj v samotnom DP. Ked sedeli este za cias komousu na svojich stolickach, tak sa nemuseli o nic starat a peniaze na MHD boli. Lenze po novembri '89 nastava zvrat, a to si akosi vtedajsi vrchni v DP zacinaju uvedomovat az prilis neskoro, ze peniaze niesu a treba nieco robit (co sa robilo - vidime teraz). Keby DP by viac robil nieco pre MHD (hladal aj ine riesenia ako stale len pytat) a stale len nefnukal 'nemame peneži.' Mohlo to byt uplne inak.
Preco by mali podporovat zelezniciarsky strajk mesta od zeleznice zavisle? Aby boli dlhsie a dlhsie odrezane od sveta? Doprava sa predsa rusila tam, kde ziadna silna zavislost nebola.
A v prvom rade - ja som presvedčený o tom, že železničiari bojovali v prvom rade za svoje miesta (čo je logické). Zločinecká spoločnosť svojími stupídnymi a neefektívnymi obehmi, vlakovými čatami v presile nad cestujúcimi, antizákazníckym tarifom a ďalšími, rovnako ako ŽSR so svojou nehoráznou cenou za vlkm, zapríčinenou vydržiavaním závorárov v ÚP, staníc "U troch volov", odporu k doprave podľa D3, nemali žiadny záujme predpísané peniaze ušetriť BEZ obmedzovania výkonov a zatvárania lokálok, čo sa bez problémov dalo. A železničiarom by sa samozrejme tiež nepáčilo, že by ich 10% prepustili bez toho aby sa obmedzili výkony.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pete.