No ja som ta velmo dobre chapal... ? Uz dnes si mozes nabit kartu trebars na obdobie 17.12.-17.1. Proste odkedy chces mat predplateny "mesacnik" ale nabit si to mozes "len" 30 dni predtym.
Mne sa zda ze DP dostatocne neoboznamil pracovnikov o BCK pripadne pracovnici ktori to informovanie maju na starost nie su dostatocne tech. zdatni. A potom sa boja podavat info o ktorom nie su presvedceni ze sa to vazne da aj ked sa to da. Chapem ich lebo podaju info potom sa to nahodou nebue dat a ludia zacnu na nich bojovat... ?
OTÁZKA DO SVETA:
VIE NIEKTO O NEJAKÝCH FOTO Z PREVÁDZKY ELEKTRIČKOVEJ DOPRAVY NA ANIČKU A DO ŤAHANOVIEC??? EXISTUJÚ VôBEC NEJAKÉ???
Ešte malá poznámka k spojeniu Jazera s mestom TRAM versus BUS, stále sa tu oháňate, že bus je rýchlejší. Pred 2 týždňami som robil L7 a pri TU som sa stretol s L13 a na OC Važec som prišiel skôr ako 13 a to som naťahoval čas aby som neprišiel skôr! Síce neviem koľko stratí bus na Pal-Seč (nešiel som ešte tadiaľ) ale nie je to otázka dní-mesiacov, lebo tá reko bude ešte dlhá.
Myslím si, že presne na tvoj prípad sú určené BČK. T.j.dajú sa dobiť vopred a od dátumu, ktorý si určíš. Aspoň tak som to doteraz pochopil aj keď informovanosť zo strany DP a v DP je strohá. A v tomto momente sa mi zdá, že cestujúci vedia toho viac ako zamestnanci DP(vyzvedal som sa u revízorov).
Asi sme sa celkom dobre neporozumeli - mne ide o modelový prípad, keď jedno dobitie bude končiť napr. 2.12., v čase 2. - 10. 12. budem mimo Košíc, teda viem, že nebudem využívať MHD, do Košíc sa vrátim 11.12. v nočných hodinách a budem potrebovať hneď využiť MHD. Teda chcem mať platnú a nabitú BCK. Ako to zariadit? Myslím, že tento systém mal práve zariadiť aj to, aby som neplatila za služby v čase, v ktorom ich evidentne nevyužívam.
Čipová karta sa môže nabiť výškou cestovného podľa požiadavky kupujúceho z tarifnej ponuky, ktorá slúži následne na úhradu dopravných služieb. Ďalšie dobitie BČK je možné realizovať max. 30 dní pred dňom ukončenia platnosti predchádzajúceho dobitia. BČK bude za krátke obdobie postupne použiteľná ako jednotný cestovný doklad v regióne Košíc v Košickom integrovanom dopravnom systéme.
Mam pocit, ze projekt na vystavbu krizovatky bol este skor ako projekt na vystavbu mimourovnovej krizovatky. Ale suhlasim s tebou, toto je zalezitost mesta a preto to stoji na mrtvom bode. Nie su financie a okrem nakladov na vystavbu samotneho tunela tu budu aj velke naklady na upravy zelezn. telekom. siete.
Re #8674 TA: A ja ti stale budem tvrdit, ze pre Jazercanov sa L38(52) zmenila a to zastavovanim na vsetkych (teda aj pri Kostole a Rovnikovej) zastavkach.
Re #8671 eMareq: Nepacila sa mi hlavne jedna veta ...Po jazere nema co jazdit autobus! ... To na Jazere akoze neziju ludia? Alebo nemaju narok na odvezenie sa busom, trebars ku Gymplu na V.Opatskom?
A este nieco. Skus si predstavit, ze si postihnuty a byvas niekde na Tallinskej a chces ist na NO. Takze sa dotrepes na Golianovu (uz schody v buse ti robia problemy), no na Vazci musis prestupit na elinu, lebo bus konci na OC Vazec. Takze sa presuchtas na zastavku eliny (znova mas problemy pri vystupovani), a znova pri nastupovani do eliny ti robia problemy schody. A to som ti nenavrhol trasu do Domu socialnych sluzieb na V.Opatskom (ak by si bol vo vedeni DP a kvoli tvojmu navrhu by som musel prestupovat az
3krat, tak by som ta niekam poslal). Myslim, ze nie nadarmo jazdia NP Solarka na L13 a takisto aj NP eliny na takych linkach, co koncia na Jazere.
Re #8676 eMareq: Jasne, ze som to myslel s nadhladom. Dobre chapem, ze pri NEPRESTUPNEJ tarife busove linky zo sidlisk su vedene tym smerom, kde nemoze trolik ,ani elina.
Bre rano, skor, ako zacnem otravovat DPMK, chcem sa opytat v tomto fore - ak je tu clovek, ktory ma hlbsie informacie okolo toho cirkusu s BCK - je mozne dobit BCK napr. dnes (2.12.) s tym, aby platnost zacala bezat az od pondelka (6.12.)?
Keby si potreboval viac, nez najdes na strankach CEZ, tak som ochotny im niekedy v normalnu dennu dobu zavolat a zistene udaje napisat sem. Kazdopadne jeden zaujimavy udaj: CEZ vyraba 46% elektriny v jadre, 52% spalovanim uhlia a 2% vodnymi turbinami, takze emisie, ktore sa uvolnia do ovzdusia pocitajte z cca 1/2 spotrebovaneho vykonu Mozno by este stalo za to zistit, aka je situacia v SE, nielen v CEZ
Prakticky L6 mala tento interval aj v roku 1972 (najdi si prispevok od Vladimira, on tu raz vypisoval cely CP L6). Potom ked sa presmerovala L5 od 19. 12. 1983 od Amfiteatra cez Tr SNP - NO - Trieda sov. armady - Nad Jazerom, musela mat zriedeny interval. Raz som videl CP L5 z roku 1984 a ta mala sedlovy interval 20 min. Takze usudzujem, ze na L6 prislo skratenie intervalu, ako tu pisal Nodes, niekedy vtedy . Potom od 6. 2. 1989 prichadza opat skratenie intervalu na l6, lebo sa narodila L9 a spolu s L5 a L6 tak vytvarali 5 min sedlovy interval. L6 vtedy mala sedlovy int. 10 min spickovy 7,5 min. L5 - sedlo: 20 min, spicka 12 min, takisto L9
K tomu 4 min. intervalu. No ved ked cez toto sidlisko jazdila ako bezna linka (erky neratam) iba L6 - tak taky interval bol v spicke adekvatny.
Re #8676 eMareq: 6-ka mala niekedy 4-min interval špičke? A pre zaujímavosť 5-ka mala aké intervaly ( t.j. ako často chodili el-ky cez Terasu v špičke )?
Navrhujem zrusit cast liniek L15,L18,L30,L31,L32,L55, L101 vedenych po Furci, lebo je tam trolejbusova doprava, a pre tento isty dovod zrusit vsetky busove linky na sidlisku KVP.
Dufam, ze si to myslel ako zart.
A co podla teba bude obsluhovat zastavky, cez ktore jazdia linky na KVP (sokolovska, hodoninska, nova nemocnica, atd)? Skor vhodne skombinovat a spreferovat jeden typ dopravy nad druhym.
Re #8646 Nodes: No ano, ale to uz bola L5 na svete jazdiaca od amfiteatra, vsak sam vies, ked som Ti ukazoval CePo za cias L6 spred dobrych 23 rokov. L6 jazdila v sedle 6 minut v spicke 4 minuty , okrajovy rezim bol 12 minutovy.
Ale zmenilo sa, lebo Šaca si narokovala trvale zastavovanie aj v Peresi, Polove (aj na L. Dvore) a tymto sa uz L52 odexpresnila a spravila sa z nej obycajna linka.
Bez zbytocnych zabran a ostychu by som tie dve linky zrusil. A z L38 by som spravil opatovny expres L52, ktory by stal na OC Vazec, Kostol, OC Branisko (zbytok ako kedysi). Po jazere nema co jazdit autobus! Ta elektrickova trat tam nieje postavena preto, lebo DPMK mal zbytocnych par km kolaji, ale preto, aby eliminoval formu tejto neekologickej dopravy - to bol hlavny zamer. Za tym asi stojim. Stacilo by zvysit cestovnu rychlost. A ludia by sa naucili pouzivat prave elektricky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mimi