Viem v akom stave je DPMK. A každým rokom je to len horšie. Preto som taktiež napísal, že sa financie na historické vozidlá nenájdu tak skoro. Môžeme byť radi, že v Košiciach vôbec jazdia električky, keďže aby toho nebolo málo, tak sa DPMK musí trápiť aj s nedostatkom personálu, konkrétne vodičov.
Myslím si, že tie sa tak skoro nenájdu. Stačí sa pozrieť na Ringhoffer #104, ktorý je nepojazdný a naposledy opustil priestory vozovne ešte v roku 2016. DPMK jednoducho nikdy nemal veľký záujem o zachovávanie historických vozidiel. A to platí aj dnes.
Historický? Obávam sa, že takýto pojem DPMK nepozná. Ani Tedomy sa nezachovali. Predsa len ani Tedomy, ani Citelisy neboli ku koncu prevádzky v najlepšom technickom stave. A keďže sa jedná o plynové autobusy, musel by DPMK kúpiť nové plynové fľaše, čo sa neoplatí.
Prečo medzi aktualitami ešte stále svieti výluka Watsonova, ktorá mala podľa nadpisu skončiť pred 9 dňami?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Folasik
Pár informácií:
- predpokladaný počet je 30 kusov z toho 15 štandardnej dĺžky 12m a 15 kĺbových 18m vozidiel.
- Súťaž je rozdelená na 2 časti - 1. časť 12m autobusy a 2. časť 18m autobusy.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-dokumentov/detail/3424580?cHash=df8a72bd806f6c1d1b92fe85d4f0ed90