Viem v akom stave je DPMK. A každým rokom je to len horšie. Preto som taktiež napísal, že sa financie na historické vozidlá nenájdu tak skoro. Môžeme byť radi, že v Košiciach vôbec jazdia električky, keďže aby toho nebolo málo, tak sa DPMK musí trápiť aj s nedostatkom personálu, konkrétne vodičov.
Myslím si, že tie sa tak skoro nenájdu. Stačí sa pozrieť na Ringhoffer #104, ktorý je nepojazdný a naposledy opustil priestory vozovne ešte v roku 2016. DPMK jednoducho nikdy nemal veľký záujem o zachovávanie historických vozidiel. A to platí aj dnes.
Historický? Obávam sa, že takýto pojem DPMK nepozná. Ani Tedomy sa nezachovali. Predsa len ani Tedomy, ani Citelisy neboli ku koncu prevádzky v najlepšom technickom stave. A keďže sa jedná o plynové autobusy, musel by DPMK kúpiť nové plynové fľaše, čo sa neoplatí.
V piatok 6. novembra 1964 v ranných hodinách začala sa doprava na rýchlodráhe medzi Košicami a Východoslovenskými železiarňami. Pravidelná preprava je z križovatky Zimná ulica - Petra Jilemnického cez sídlisko Nové Mesto k hlavnému vchodu do VSŽ. V špičke bude premávať 5 električiek - dvojičiek s kapacitou 1 100 ľudí jedným smerom.
viem viem ze to nie je od teraz..cize predsa je to tak...diky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2TheMHDmarek3