Logické by bolo ich nasadenie napríklad na linke 19, mohli by sa nabíjať na Kláštore. V tomto prípade však dávaju najavo že akékoľvek očakávania spojené s návratom trolejbusov sú neprimerané.
Košice ťažko kúpia Solarisy z BA, keď ani na jeden z nich nedali najvyššiu ponuku. Výsledky sú už zverejnené, prakticky sa len čaká, či výhercovia vyplatia a prevezmú svoje "úlovky".
Zdravím.
SOR NSG majú prísť koncom novembra.
Majú mať nerezové madlá, klimatizáciu pre cestujúcich a kabínu vodiča zvlášť, sedačky majú byť že vraj poťah bez výplne, nové čítačky ktoré umožnia platbu aj kartou, nové vnútorné panely ktoré budú ukazovať rôzne oznamy, linku, smer, čas a pripoje na nasledujúcej zastávke kedy aký spoj ide z tej zastávky na ktorú aktuálne autobus ide, toto všetko som čítal v zmluve, tak dúfajme že to tak aj reálne bude a bude všetko fungovať.
Evč by mali mať pravdepodobne ( sudim podľa evč aké dali sor nbg ) NSG 12 5802,5803 a NSG 18 4801.
Zdravím skupinu mam pár otázok: Vie sa niečo ohladom tých troch nových vozov? ako to vyzerá su vo výrobe? Kedy by mali prist do KE? prípadne nahodou nemate niekto foto tých vozov? Druhá otázka..čosi som započul že KE maju odkupiť ojazdene Solarisy z BA? čo je na tom pravdy? Dakujem za odpovede.
ved by bolo super sa sustredit aj na servis a davat to všetko do vypravy..realita je ale iná zatial čo ta hromada tam stoji 12 metrak bahju veselo skor na každej linke a diky ale toto dlhodobo znašat v rnnej špičke je moc..chapem ked občas sa to stane,..jasne že radsej 12 m ako nič ale dlhodobo je to o nervy.
Urcite mame dost busov, ved skolsky rok je rozsahom niekdajsia prazdninova vyprava. Busov je dost, akurat z toho zhruba kazdy piaty autobus nie je mozne vypravit na linku, lebo caka na opravu. Navyse pri klbovych busoch je mensia rezerva, a su aj viac poruchove ako kratke (nb18 maju v priemere viac najazdenych km, solarisy, citelisy), preto sa nahradzuju kratkymi.
No a mame toho doma dost na komplet vypravu pocas pracovnych dni? Vcera to #3308 vzdal na poliklinike KVP. Nepoznam spravkovy stav, ale aby sme sa nedostali opat k tomu, ze bdu jazdit kratke bus na 71/2
Skôr elektropohon z batérií bez možnosti dobíjania za jazdy (z trolejí) je prežité riešenie, než zemný plyn. Zlyhal na základnom očakávaní môcť použiť elektrické autobusy na ľubovoľné linky. Vozí naftovú nádrž. Ani pomyslieť, čo s nabíjaním, keby bolo tých autobusov viac. Kým sa energia dostane na kolesá, zostane koľko percent pôvodne vloženej energie (na výrobu elektriny, z ktorej zoberú prenosy, transformácie, účinnosť nabíjania)? Ak batérie začnú horieť, sú bežnými spôsobmi neuhasiteľné. Plyn hrá tretie husle vďaka súčasným ideológiám (green deal, klimatický alarmizmus, elektromobilita je všeliek, oddelenie Európy od lacných energií z východu) ale dokáže sa vrátiť vyššie, keď EÚ vytriezvie.
Na dvore na Hornadskej sa povaluje hromada NB18, 9 rocnych klimatizovanych klbakov v mestskych farbach, vybavenych kompatibilnym infosystemom, dokonca v majetku DPMK a na kosickych ECV. Preco sa radsej nesustredit na servis toho co mame doma?
Len som napísal že to je odvážne je mi jasné že je lepšie dať do výpravy 17 ročný autobus než nič, ale potom si treba predstaviť zase tie sťažnosti a hundranie cestujúcich
V meste, kde jazdia 20+ rocne naftaky Solaris Navyse ide skolsky rok, ak budu zase take vypadky klbakov, tak ludia radsej uvidia 17 rocny 15m nez 11 rocnu 12m, obzvlast vo spicke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
afeno