Logické by bolo tú zastávku predĺžiť dopredu do úrovne, v ktorej tam vozidlo stojí a vytvoriť priechod aj pri označníku. Keď tam teda tá zastávka už musí byť. Ostrovček tej nasledujúcej začína o neskutočných 160 metrov ďalej a najbliží v opačnom smere ešte menej.
predtým to bolo výnimočne, ale teraz čím ďalej tým viac ich zastavuje takto, dokonca aj s maličkými variami. Neviem čo to je za trend či prišli noví vodiči alebo čo
KT sa vojde v pohode pred delic. Ale potom zastavi daleko pre ludi co stoja v budke a aj rozbeh je potom taky neprijemny s trhnutim. Celkovo je to nafigu
Ja viem že je to dôvod, ale zastávka je dostatočne dlhá, dokonca je lepšie ak zastaví viac vzadu,pretože aj priechod je na konci a majú to potom bližšie. Takto vystupujú ľudia do blata či snehu a prebehujú cez cestu (viď tie diery v kríkoch ktoré spravili lebo sa im už nechce vracať). 90% vodičov vie zastaviť normálne, tak by mohol aj ten zvyšok sa naučiť.
Dôvod prečo sa tak zastavuje je asi tento: https://imhd.sk/ke/galeria-media/222335/
Ak by zastavil presne pri označníku, už sa nikam nepohne. A neviem ako je na tom dĺžka zastávky, či sa s KT-čkom dá zastavovať až za deličom, aby sa pred ním stihol ešte rozbehnúť a či by zároveň netrčal za nástupnou plochou.
A nezastavia ako ľudia ani za svet- fotené tesne po zatvorení dverí, ale takto stál. A ešte stále niektorí majú aj tie druhé dvere za označníkom,však čo ľudia nech si skáču do blata, vodič si sedí v kabínke jemu jedno.
na to holt nasa zeleznica by som ti tu vedel do rana pisat aj tak by si tomu nepochopil..prakticky kazdy tyzden som vo vlaku aj viac krat do tyzdna ..kolko veci co ma fungovat a nefunguje tam o tom by som vedel napisat román. Čize tak.
Pripomienkuj u DPMK. Čo je jednoduchšie upraviť, MHD alebo železničnú dopravu? Koľko má nadväzností železnica a koľko ich má MHD? Asi toľko k tvojej skutočne veľmi hlúpej pripomienke "ale tak holt nasa zeleznica".
Ty si dalsi expert co necita prispevky len blafne co ho nepadne..este raz nejde o minuty ako take ale o to ze s nocakom to nestiham kedze pride presne v tu istu minutu ako odide vlak.
Kamoško no nie je to jedno pokila nočak pride v tu istu minutu ako odide vlak--citaj pozorna prispevok moj mne nejde o minutu ako taku ale o to ze usom sa to neda stihnut co sa doteraz ako tak dalo.
holt zeleznica chcela odchody prisposobit cislu linky 57, aby bola zapamatatelna pre Kosicanov, kedze dana linka je naviazana k vlakom, okrem toho, nocne autobusy maju evidencne cisla zacinajuce 57xx, mne to pride celkom logicke
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn