A cudujes sa? R4 okresali, R7 z amfika uz takmer nechodi. A 7+bus trva dokonca kratsie ako R4 po terase (ak sa trafi pekny prestup) nehovoriac o tom, ze to chodi kazdu chvilu, nie len 5x do dna.
Poslednú dobu sledujem že študenti tuke už väčšinou idú v smere na Jedlíkovu radšej 7-čkou k súdu a tam na autobusy,nie ako niekedy k amfiteátru na električky (ale popravde sa im nečudujem, pretože k amfiku je to ďalej a aj tak zvyčajne ešte museli tiež prestúpiť). No zas potom sa len prepľňajú zbytočne linky idúce smer Moldavská. Nebolo by lepšie riešenie namiesto celodennej R7 dať R4? Síce tiež to nemá ktovieaký interval ale aspoň trochu by to odľahčilo dopravu, nie je to oveľa dlhšie, zato by aj študenti dostali lepšiu dopravu a R7 by nejazdila poloprázdna (aspoň podľa toho čo pozorujem
Hľadať spasiteľa mesta (resp. dopravy) v niektorom z kandidátov je pekne primitívne. Keď sa človek pozrie na fakty, tak zistí, že v súčasnosti sa cez eurofondy v Košiciach nezrealizuje ani meter novej (trolejbusovej alebo električkovej) trate, nenakúpia sa žiadne trolejbusy a ani električky.
pan reparil je tu a plne stoji za kandidatom Janom Dečom, neviem preco by som mal volit niekoho ineho, uz som sa jasne vyjadril v inom vlakne, eko dopravu v meste navrat trolejbusov ci cyklodrahy , ci elektricky plne podporuje aj Ján Dečo.. kazdopadne pre toto mesto je potrebna radikalna zmena od zakladov, inak sa nikde nepohneme..
Kandidát sa celkom zdatne degraduje aj sám oživovaním sprostosti menom prepojenie tratí DPMK a ŽSR a projektom "Električkou aj z Ťahanoviec na letisko".
proti hrotu rovno: 15
proti hrotu do odbočky: 10
po hrote rovno: 20
po hrote z odbočky: 10
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v