Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vidí sa mi, že električky prechádzajú po kruháči pomalšie ako povedzme cez odbočenia na križovatkách. Všimli ste si to tiež?
Reakcia na: Dispecer #83341:
OK. Takže podľa toho sa nikdy nezastavovalo na oboch zastávkach súbežne, ale bol to iba presun stanovišťa. Ďakujem za indíciu vo fotke. V Krásnej sú teda momentálne 3 miesta, zriadené ako zastávky autobusu, ale neobsluhované.

Nové stanovište:
https://imhd.sk/ke/galeria-media/update/7243/mestske-casti-nad-jazerom-a-krasna-24-1-2015/102032/Nove-stanoviste-zastavky-Motorest-Krasna-na-Urbarskej-ulici?&ref=ke%2Fgaleria%2Fupdate%2F7243%2Fmestske-casti-nad-jazerom-a-krasna%3F

Všimol som si na e-stránkach, že v Krásnej pri rekonštrukcie Prašnej ulice proaktívne vybudovali aj autobusovú zastávku v oboch smeroch. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/projekty---dopravne/rekonstrukcia-komunikacie-na-prasnej-ulici-v-krasnej.html

Či tam dotiahnu mestský autobus, je otázne, najmä kým ulica nie je zokruhovaná. Blízka zastávka na Pollovej sa tiež neujala, hoci má pekný ostrovček a leží na trase L28 v blokovej smyčke. Z trasy L28 bola odstránená a nie je obsluhovaná.
Reakcia na: mi.v #83331:
Nove zastavky pri kruhaci sa zacali hlasit az dnes ?
Reakcia na: 110mat110 #83330:
A ako by sa malo jazdiť v tých oblúkoch v kruháči? ?
Reakcia na: romeo #83334:
a trošku som sledoval aj dnes kým som doma a jeden vodič pri tom deliči 2 krát zastavil pri označníku ale len pár mm za deličom, už som myslel že asi nebude problém keď sa pohol, no pri treťom zastavení tam už ostal visieť (našťastie to bolo vario a tak sa vedel pohnúť aj bez prúdu)
Ja som si tiež všimol, že na novej zastávke Kruh. objazd na SNP asi je nejaký problém s úsekovým deličom, možno bude niekto vedieť napísať viac- ja sa v tom nevyznám. Len som videl že buď vodiči zastavovali veľmi vpredu alebo naopak vzadu-ak zastavia presne k označníku tak +/- majú predný zberač na tom deliči. A tak bolo vidno ako niektorí vystupovali cez predné dvere na trávu, alebo pri zastaveniach pred deličom sa museli vracať k prvým dverám v blízkosti prístrešku
Reakcia na: Terepin #83329:
Jasne. Ako vtip dobre.
Ja len dúfam, že už konečne zapnú a nastavia preferenciu na Triede SNP.
Reakcia na: 110mat110 #83330:
Večerné pozorovania: Novým zastávkam chýba nahratý názov. Semafor pustil autá hneď za električkou, zdržanie som nevidel. Tá vo Vašom príspevku spomínaná výhybka nebola prehodená 6-kou, ale asi nefunguje jej ovládanie, lebo vodiči ju aj teraz prestavujú ručne.
Takze dajake tie postrehy:

Hlasenia: Spolocensky hlasi prestup na X9, SOSA na x6, nove zastavky sa nehlasia vobec (ani to, ze su na znamenie)

Ako sa pisalo, cez kruhac sa jazdi krokom. Som ocakaval, ze si elektricka postavi nieco ako dopravnu cestu. Nie. Pred kazdou vyhybkou si ju prestavuje. Semafory pri vjazde reaguju neskoro, pri vyjazde tiez ostavaju visiet dlho.

Videl som viacero podivnych situacii, Asi najhorsia bola, ked z jazera sla R2, z moldavskej 6 a z SNP R3. R2 vosla, ked sla popred 6tku, ta jej prehodila vyhybku na SNP a nastavila si cervenu na SNPcku. Kedze pred sebou mala R2ku, tak ostala stat v semafore. vodic R2 prehodil vyhybku manualne, ale kym sa rozbehol, presla popred neho R3ka. Ta presla na semafor a R2 to uz nestihla a ostala trcat v kruhaci.
Reakcia na: Granite01 #83328:
Tu si v Košiciach. Žiadne rýchle cestovanie nepotrebuješ. Všetko je v súlade s potrebami špecifického košického trhu.
Dnes som náhodou mal možnosť ist električkou a síce pekne všetko zrekonštruované. Ale pri jazde linkou 6 nezaregistroval semafor električku na výjazde z kruháča (smer Krajský súd), tak sme tam pekne stáli a hlásili to dispečerovi. Zároveň jazda bola pomalá, neviem, či to bolo nastaveným cestovným poriadkom, alebo tým, že bolo použité vozidlo T6, alebo len tým, že ide o prvý deň prevádzky. Lebo ak tak pomaly bude električka jazdiť rýchlosťou 15-20km/h, tak to radšej použiť autobus na presúvanie mimo špičky v ráno.
Prosím podľa čoho sa v súčasnosti projektujú dĺžky električkových ostrovčekov? A podľa čoho autobusových? Predpokladám, že minimálnu dĺžku a šírku určuje norma, ale dlhšie sú dovolené. Robia sa autobusové na dva kĺbáky a električkové na 1 KT8D5? (Predpokladám, že niekedy sa električkové robili na 1 trojičku alebo až na 4 vozy T3.)
Reakcia na: Author #83325:
Takže na ktorých linkách budú Variá a kde T6/KT8?
Reakcia na: veteran #83308:
Aktualne je predsa vyprava Varii ovplyvnena vylukou. Od piatku by malo ist do vypravy cca 39 Varii z 46, co zohladnuje normalnu cca 85% disponibilitu. Uvidime, kolko ich v skutocnosti bude k dispozicii.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.