Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rpopo #82992:
Mňa hlavne fascinuje tá technika jazdy štýlom: zatváranie dverí za jazdy, rozbeh forsážom na 64 km/h, potom padne na stoj tak plná brzda a magnety, opäť plná jazda a hneď plná brzda do zastávky, odchod zo zastávky o tri minúty skôr, a tak ďalej ?
Reakcia na: afeno #82995:
To akože s vekom lenivejú? By ma zaujímal mechanizmus takéhoto javu.
Reakcia na: 110mat110 #82993:
110mat110- Trať na SNP je tak úžasne urobená, že sa tam viac ako 40 ani ísť nedá, teda o nejakom zrychlení by som tam nehovoril.

marba- Možno má Vario na papieri veľa kW, ale na skutočnosti sa to nejak neprejavuje. Najstaršie sú už kvalitne lenivé hnoje.
Reakcia na: rpopo #82992:
Hej tu hnojarinu som si aj ja vsimol v podstate od kedy su tu nove Varia. Maju silne motory, silne brzdy. Tak si asi uzivaju ten zatah.
Reakcia na: rpopo #82992:
Jazdne doby sa nezmenili. Co sa zrychlilo, to sa dobehne na semaforoch. Je to krasne vidiet na SNP. Stojis na vjazde na semafore, stojis na zastavke, opat semafor, zastavka...

Detto Kuzmanyho. Su tam sice predzvesti, ide sa na jednu ranu cez semafory. To je fajn. Ale na zastavke cakas pol roka.

Taktiez na sturovej na predzvest kazdy kasle, cize z domu umenia po juznu triedu stojis na kazdom semafore
Reakcia na: Bmpeer #82991:
Jediné čo ja od výmeny vozového parku respektíve reko tratí cítim je to, že veľká časť električkárov jazdí ako s posledným hnojom, absolútne nikoho netrápi, že vzadu sa vezú cestujúci a nie kopa zemiakov. Prudké rozjazdy striedané prudkým brzdením s nulovou snahou jemného dobrzdenia a následným hádzaním cestujúcich. To ani rozladená súprava T3 nevedela tak brzdiť, ako to vedia niektorí na Variu. A nech mi nikto nehovorí, že sa to nedá, stále sa nájdu našťastie aj takí, ktorí vedia jazdiť.

Či sa zmenili jazdné doby odsledované nemám ale pripadá mi to plynulejšie než predtým.
Reakcia na: Riks #82990:
Keď som sa minule v KE viezol brikou, pocítil som pomerne zásadný rozdiel v štýle a rýchlosti jazdy oproti dobám pred rekonštrukciou..
Reakcia na: PtrOlsn #82984:
A už sa niekde zrýchlila? Všade sa chodí rovnako.
Reakcia na: myslavcan #82988:
Ale môže sa to zmeniť lebo čo ak v komunálnych volbách vyhraje niekto iný (ako napr. v županských voľbách)
Reakcia na: Rudyke902 #82986:
Pán zastupujúci richtár povedali, že Košičania by si mali na pár rokov od rekonštrukcií tratí oddýchnuť. Takže v najbližšom čase sa nič nechystá. Aj keď blížia sa voľby takže sa možno nájde niekto, kto to sľúbi.
Reakcia na: Rudyke902 #82986:
To vario potom to niečo odtrhnute ťahalo po tratí, nejaký kus železa lebo to krásne hrkotalo....
Tak primátor p Raši už nieje v KE , má iný flek,, plánované rekonštrukcie trati (MET 1.2 , MEU atd) su niektoré ukončené, na posledných sa pracuje,, pýtam sa, aká je ďalšia perspektíva na ďalšie financie pre dalšie projekty v našej MHD ? (investície do TD, alebo dalšie "reko" trati, či kúpa vozov) ?? Neviem o tom žeby sa niečo legálne plánovalo, či vyhlasovali sa nejaké nové projekty v najbližšom čase..., preto ma zaujíma ako to dopadne s tou "najhoršou a najstaršou panelovou tratou" na jazere?? Nieje týždeň čo si na tej trati poškodí podvozok nejaká električka, tento týždeň som osobne v dvoch "variach" zažil počas jazdy vďaka "vlnovkovej" trati , doslova silný náraz v prednej časti o trat, v jednom pripade došlo aj k nejakemu odlomeniu niečoho, aj ked voz pokačoval dalej, ale "ťahal" to po trati,, (tušim voz 806),,, a to pritom už som si všimol že vozy tam jazdia zniženou rýchlosťou - sa ani nečudujem pri tom stave trate,,, teraz po väčšom daždi je vidiet kde je trať doslova "padnutá". kde ju voda podmýva, kde ju zalieva,,,samotné koľaje su zjazdené riadne, atd,, myslím si že ak sa do 2 rokoch s "jazerom" neurobí nič, bude ta trať suca na odstavenie z technického hladiska,,,,? je to smutne že pri toľkých "balíkoch" z financiami z EU pre DPMK sa na jazero nemyslelo, tam by sa "zatrávnená trať hodila ako soľ a rekonštruovali sa aj "novšie" trate,,,, no ako sa dalo čakať - dalšie peniaze a projekty su v nedohladne,,,minimálne do volieb,, a po nich sa uvidi o rok o dva,,len aby skôr tá trať nepovedala svoje "stop"......
Čo sa stalo s T6tkami že zrazu z ničoho nič ich jazdí namiesto štyroch súprav jazdí jedna a to na inej linke ❓
Neviete niekto, či sa bude trať na Štúrovej aj patrične klopiť v zákrutách? Lebo keď nie, tak sa tam nebude môcť veľmi zrýchliť električková doprava.
Reakcia na: Matejo #82982:
Pricinou, preco spodne riadky nezobrazuju, nemusi byt len software. Moze ist aj o poruchu samotnej tabule ?
Reakcia na: TheEnd0910 #82981:
Asi má softvér pre malú tabuľu.
Chcem sa spytat, preco na zastavke nova nemocnica v smere ku amfiteatru ukazuje informacna tabula len 3 najblizsie odchody a nie viac?
Reakcia na: Matejo #82975:
Sadni na Rku a spravis si DOD. Aj s prejazdom cez halu udrzby 😃
je nejaký tool na vytváranie tých máp liniek? ak áno, rád by som to občas ''aktualizoval''.
Reakcia na: Fortren #82977:
Preto sa dá na ne pozerať na R3, R4, R7...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.