Rozbeh s dverami som este nezazil, ale dobrzdovanie s otvorenymi dverami je celkom bezne.
Terasa na KTcku trasie, hrka, hadze. Ale na variu je citit podstatny rozdiel medzi jazdou pred tym a potom. A vodici to patricne vyuzivaju. Plyn, brzda od semafora k semaforu...
Variá nemajú blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách? Rozjazd s otvorenými dverami mi skôr evokuje T4 v Arade alebo v Botosani. Maximálne to bolo vystupňované v Oradei, kde popri premávke ULF-ov a krásnom novom zvršku bolo vidieť vrakovité T4, ktoré pri vjazde do zastávky otvárali dvere už pri 30 km/h a keďže čeľuste nebrzdili, tak k definitívnemu zastaveniu boli vozidlá presviedčané "poklopkávaním" magnetkami.
Sťažovať na dispečingu som sa prestal vtedy, keď mi tretí- či štvrtýkrát po sebe povedali, že povedia vodičovi, že šiel s nadbehom.
A oficiálna sťažnosť? Podám ju cez internet a musím ju potom do piatich dní potvrdiť vlastnoručným podpisom, autorizáciou alebo odoslaním z prístupového miesta s autentifikáciou, inak sa sťažnosť bez vybavenia odloží? To už hraničí so šikanou, jednoducho robia všetko preto, aby bolo sťažností minimum.
Uz niekolkokrat som o tom pisal, stazoval sa na dispecingu, odchody zo zastavky o 1-2 min. skor su beznou vecou, aj dnes 15ka o celu minutu, ked mala odchod z jednej zastavky, odchadzala uz z dalsej!
V Japonsku odisiel vlak o 25 sekund skor a je z toho obrovsky skandal! Pritom tie vlaky tam tusich jazdia kazde 4 minuty, nie kazdych 20 ci 30 min.
Vlak odišiel o 25 sekúnd skôr. Japonská spoločnosť sa za to hlboko ospravedlnila
"Hovorca spoločnosti napriek tomu opísal incident ako skutočne neospravedlniteľný , najmä preto, že niekoľko cestujúcich nestihlo nastúpiť a jedna žena sa dokonca sťažovala zamestnancovi stanice, ktorý to následne referoval vedeniu JR West."
"Ako riešenie zavedie JR West tréning, na ktorom "vyškolia" svoji zamestnancov, aby sa podobná situácia už neopakovala."
Mňa hlavne fascinuje tá technika jazdy štýlom: zatváranie dverí za jazdy, rozbeh forsážom na 64 km/h, potom padne na stoj tak plná brzda a magnety, opäť plná jazda a hneď plná brzda do zastávky, odchod zo zastávky o tri minúty skôr, a tak ďalej ?
Jazdne doby sa nezmenili. Co sa zrychlilo, to sa dobehne na semaforoch. Je to krasne vidiet na SNP. Stojis na vjazde na semafore, stojis na zastavke, opat semafor, zastavka...
Detto Kuzmanyho. Su tam sice predzvesti, ide sa na jednu ranu cez semafory. To je fajn. Ale na zastavke cakas pol roka.
Taktiez na sturovej na predzvest kazdy kasle, cize z domu umenia po juznu triedu stojis na kazdom semafore
Jediné čo ja od výmeny vozového parku respektíve reko tratí cítim je to, že veľká časť električkárov jazdí ako s posledným hnojom, absolútne nikoho netrápi, že vzadu sa vezú cestujúci a nie kopa zemiakov. Prudké rozjazdy striedané prudkým brzdením s nulovou snahou jemného dobrzdenia a následným hádzaním cestujúcich. To ani rozladená súprava T3 nevedela tak brzdiť, ako to vedia niektorí na Variu. A nech mi nikto nehovorí, že sa to nedá, stále sa nájdu našťastie aj takí, ktorí vedia jazdiť.
Či sa zmenili jazdné doby odsledované nemám ale pripadá mi to plynulejšie než predtým.
Pán zastupujúci richtár povedali, že Košičania by si mali na pár rokov od rekonštrukcií tratí oddýchnuť. Takže v najbližšom čase sa nič nechystá. Aj keď blížia sa voľby takže sa možno nájde niekto, kto to sľúbi.
Tak primátor p Raši už nieje v KE , má iný flek,, plánované rekonštrukcie trati (MET 1.2 , MEU atd) su niektoré ukončené, na posledných sa pracuje,, pýtam sa, aká je ďalšia perspektíva na ďalšie financie pre dalšie projekty v našej MHD ? (investície do TD, alebo dalšie "reko" trati, či kúpa vozov) ?? Neviem o tom žeby sa niečo legálne plánovalo, či vyhlasovali sa nejaké nové projekty v najbližšom čase..., preto ma zaujíma ako to dopadne s tou "najhoršou a najstaršou panelovou tratou" na jazere?? Nieje týždeň čo si na tej trati poškodí podvozok nejaká električka, tento týždeň som osobne v dvoch "variach" zažil počas jazdy vďaka "vlnovkovej" trati , doslova silný náraz v prednej časti o trat, v jednom pripade došlo aj k nejakemu odlomeniu niečoho, aj ked voz pokačoval dalej, ale "ťahal" to po trati,, (tušim voz 806),,, a to pritom už som si všimol že vozy tam jazdia zniženou rýchlosťou - sa ani nečudujem pri tom stave trate,,, teraz po väčšom daždi je vidiet kde je trať doslova "padnutá". kde ju voda podmýva, kde ju zalieva,,,samotné koľaje su zjazdené riadne, atd,, myslím si že ak sa do 2 rokoch s "jazerom" neurobí nič, bude ta trať suca na odstavenie z technického hladiska,,,,? je to smutne že pri toľkých "balíkoch" z financiami z EU pre DPMK sa na jazero nemyslelo, tam by sa "zatrávnená trať hodila ako soľ a rekonštruovali sa aj "novšie" trate,,,, no ako sa dalo čakať - dalšie peniaze a projekty su v nedohladne,,,minimálne do volieb,, a po nich sa uvidi o rok o dva,,len aby skôr tá trať nepovedala svoje "stop"......
Pricinou, preco spodne riadky nezobrazuju, nemusi byt len software. Moze ist aj o poruchu samotnej tabule ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider