Reakcia na: PTKe #82700:
To je teda paradox, že kvôli nástupnej hrane nemôže byť splietka. O koľko by sa zväčšila medzera medzi hranou nástupišťa a električkou? 6-7cm? Hlavne, že pri zastávke v oblúku sú medzery omnoho väčšie. Pritom sa jedná o zastávku, ktorá sa má používať len výnimočne.A to o výhybkách s pojazdnou rýchlosťou 10km/h - to je výborné. Ale na NO v smere od Astórie pravdepodobne je použitá výhybka s vyššou rýchlosťou, keďže električky tam mávajú aj vyššie rýchlosti?
mi.v
Mal by som ešte jednu otázku k projektom.
Prosím keby niekto vedel, prečo sa pri VSS vložili koľajové splete pre rozjazd do križovatky od centra a od Barce a nie od Jazera.
Ak by jej výhybka bola hneď za koľajovou spojkou, bez problémov by sa pod most vošla.
Pred rekonštrukciou spoje L3/7 a L9 z Jazera čakávali pod mostom VSS pomerne často vedľa seba a prešli spolu na jednu zelenú. Prevádzková prax ukázala, že práve splietka v smere od Jazera by sa tam hodila najviac zo všetkých, ešte viac ako tá od centra. (O to zbytočnejším dojmom pôsobí splietka od Barce, ktorá sa v praxi využije len pri výlukách, inak tam nikdy nie je prejazd dvoch električiek na jednu zelenú.)