Vladimír: Ale veď to všetci dobre poznáme, že pri takejto veľkej dodávke sú víťazi jasný ešte pred vyhlásením verejnej súťaže a väčšinou sa im podmienky šijú na mieru. (Viď Škoda Ostrov a 21Tr) Solaris by bol sprostý keby nechcel do BA dodávať busy. Je to predsa len pekný balík. Avšak spĺňa podmienky výberu. Teda tú druhú a to CNG pohon.
Jednoducho som veľmo rád, že konečne budeme mať nové busy a že podiel NP vozov u busov stúpne z 0,3% na 13%. Ak by sme to rátali na prevádzky schopné busy tak ešte viac. Avšak niekto nevie koľko je ich prevádzky schopných keďže neustále sa opravujú dlhodobo odstavené. Napr. aj 4400.
Nevieš kde by som našiel tie prevádzkové údaj KE. Zaujímalo by ma počet busov, Tbusov a elin.
Jednoducho som veľmo rád, že konečne budeme mať nové busy a že podiel NP vozov u busov stúpne z 0,3% na 13%. Ak by sme to rátali na prevádzky schopné busy tak ešte viac. Avšak niekto nevie koľko je ich prevádzky schopných keďže neustále sa opravujú dlhodobo odstavené. Napr. aj 4400.
Nevieš kde by som našiel tie prevádzkové údaj KE. Zaujímalo by ma počet busov, Tbusov a elin.
Dopravák
Udrel revízorku (22.10.2003)
Revízori DPMK od pondelka kontrolujú cestovné lístky v autobusoch č. 11, 20, 31 a 34. Aby sa nikto plateniu nevyhol, na týchto linkách sa môže nastupovať len prednými dverami. To sa včera znepáčilo pasažierovi, ktorý na zastávke pri Ferrocentre v dvadsiatke napadol revízorku. Udrel ju do tváre tak silno, že okno jej doslova dalo druhú ranu. Dnes do práce nenastúpila.
Ako nás informovali v stredisku prepravnej kontroly, jej kolegov to neodradilo a v previerkach budú najmenej do konca týždňa pokračovať. Nie je predsa mysliteľné, aby sa niekto vozil hore-dolu bez zaplatenia.
A ešte si prečítajte o bazáre autobusov: http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=16887