Reakcia na: veteran #78391:
No "požiadavka" rekonštruovať trate aby sa dali dokopy dve súvislé linky - to vyšla od koho? Vari nie z "EU" ?? Ak to vyšlo od mesta či DP - to mohla byť aj linka 2 + 9 nie? ? Trebalo si zobrať vyťaženosť tratí a uzlov či usekov, kde koľko liniek jazdí a v akom intervale,, Na jazere je ED nosná doprava a jazdí tam podľa mňa najviac vozov ! Netreba zabudať že trať na jazere je NAJSTARŠIA BKV trať postavena v KE a ani v najbližšom čase sa nepredpoklada s jej opravou - to je zarážajuce. !! Dokonca ani jazda busov (ako Náhradna doprava) počas tých rokov jej na kvalite nepridalo,, No som zvedavý ak už fakt nebude možnosť na nej jazdiť (z technického a bezpečnostného hladiska), čo potom nastane ... Teda ten kto nejake "požiadavky" dával ohľadom projektov reko trati - mal zohľadniť aj vek jednotlivých tratí, vyťaženosť, alebo najdlhšiu linku (a to je 9), ak už to ide z časti z EU penazi ... No zdravý rozum asi aj tu chýbal, nielen pri "utlme" trolejbusov.. ?
veteran
Prečo nie sú zaradené úseky: lebo ten projekt mal bežať už dávno (spolu s IKD) a bola požiadavka rekonštruovať trate tak, aby sa dali dokopy dve súvislé linky v tomto prípade 2 a 6. Na zvyšné úseky má byť ďalší projekt, pracovne nazvaný MET 2.
Čo pokračovanie IKD: Nič. Trať na Ťahanovce nebude, okolo úseku z MMM po Terminál Sever je dosť ticho, mala by byť ešte nejaká štúdia, nakoľko má takáto stavba zmysel (prepojenie tratí bez trate na Ťahanovce veľký zmysel nemá, samotný terminál určite áno). A Terminál Stred je nereálny: najskôr sa bude musieť rekonštruovať koľajisko, s čím sa čaká na trať 160 km/h, ktorá tak skoro nebude. O prepojenie tratí už veľký záujem nie je, štát sa do toho isto nepohrnie, delimitácia regionálnej vlakovej dopravy krajom nateraz určite nehrozí.