Netvrdím, že to je niečo iné. Nie som ten, čo sa zastával tých dvoch miest, lebo majú aspoň škodovky... 13T majú navyše d3bilne riešené vútorné usporiadanie a nebyť mimosúdneho vyrovnania medzi Brnom a Škodou, už by o ten model dávno nikto nezakopol, snáď aj tam sa už uvedomili.
Majú tam aj model Anitra, tá 13T zas až taká výhra veru nie je.
Čo sa týka taškentov, tak v oboch mestách majú v drvivej väčšine (v Brne dokonca iba) predošlý model, ktorý je vlastne len rekonštrukcia a navyše si to skladajú sami vo vlastných dielňach. Takže keď už polovičaté riešenie, aspoň aj za polovičné peniaze.
1) Akú "starú Škodu"?
2) Aké sú výhody 13T oproti Taškentwagenu? Takisto preliezačka bez klimakterizácie, akurát pevné podvozky, obrovská poruchovosť a vyššia cena.
Brno ci Ostrava, je to jedno, obe mesta podobne ako nas spaja tazke postihnutie Taskentwagenmi ? ale zdaleka nielen to.. preto tak trochu spolu navzajom sucitime.. ?
V telke povedal, že sa jedná hlavne o dve cesty, ktoré poškodili a budú opravené Euroviou sfrézovaním povrchu a náhradou novým. Raši trepal aj dačo o oprave priľahlých ciest a chodníkov poškodených a kváziopravených DÚHOU, samozrejme už za mestské peniaze, keďže sú mimo projekt. A že je na päť rokov záruky zložená 5% finančná zábezpeka na prípadné opravy nedostatkov a závad na IKD a MET.
http://www.kosicednes.sk/rekonstrukcia-trati-sa-skoncila-elektricky-po-nich-maju-jazdit-coskoro/ z celeho pí ár clanku je najpodstatnejsia asi tato veta "Generálny riaditeľ Eurovia SK Róbert Šinály oznámil, že firma ako spoločensky zodpovedná nad rámec projektu MEU opraví cesty a komunikácie, ktoré boli výstavbou poškodené." som zvedavy ci ml na mysli len platanie alebo vymeny povrchov celych ciest,ktore poskodili... kazdopadne uplne iny pristup ako duha..
Trochu hovadín z hlavného mesta, nech nie sme v tom sami...? (Prevzaté z K report)
Así blbá otázka, ale proč má TT na Petržalku oba rozchody?
Ono se snad v Blavě počítá s přerozchodováním?
Dôvodov je viacero, čiastočne dané aj úvahami o zmene rozchodu. Túto myšlienku sa nepodarilo vyhubiť a stále sa objavujú individuá ktoré by chceli prerozchodovať celé mesto. Ešte aj v ÚGD sa spomínal rok 2023 ako rok kedy bude zmena rozchodu! Som myslel že zle vidím, ale oni to vážne prevzali z akéhosi dávno neaktuálneho dokumentu. Malým zadosťučinením ostáva fakt, že žliabky pre rozchod 1435 sú vo výhybkach zavarené, takže ro jazde na metrovom rozchode nebude tramvaj zbytočne rachotiť.
Ďalším dôvodom je myšlienka tram-trainu, ktorý mal ísť v trase tramvaje z Petržalky na HLST, kde nemal byť napojený na železničnú sieť ŽSR. Mal premávať z Rusoviec a trať mala byť v strede Petržalky železničná a vo finálnej verzii mala byť vedená tunelom popod Dunaj a mesto až na ŽST Filiálka. Proste totálne úlety a hovadiny, tramvaj sa buduje ako náhrada tejto megalománie, tak ju tiež ešte znásilňujú akýmisi duálnymi hovadinami. Nevadí, aj tak 85% tohto nezmyslu platí EÚ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn