Reakcia na: S499.1023 #78123:
Netvrdím, že to je niečo iné. Nie som ten, čo sa zastával tých dvoch miest, lebo majú aspoň škodovky... 13T majú navyše d3bilne riešené vútorné usporiadanie a nebyť mimosúdneho vyrovnania medzi Brnom a Škodou, už by o ten model dávno nikto nezakopol, snáď aj tam sa už uvedomili.
Tatranka
Así blbá otázka, ale proč má TT na Petržalku oba rozchody?
Ono se snad v Blavě počítá s přerozchodováním?
Dôvodov je viacero, čiastočne dané aj úvahami o zmene rozchodu. Túto myšlienku sa nepodarilo vyhubiť a stále sa objavujú individuá ktoré by chceli prerozchodovať celé mesto. Ešte aj v ÚGD sa spomínal rok 2023 ako rok kedy bude zmena rozchodu! Som myslel že zle vidím, ale oni to vážne prevzali z akéhosi dávno neaktuálneho dokumentu. Malým zadosťučinením ostáva fakt, že žliabky pre rozchod 1435 sú vo výhybkach zavarené, takže ro jazde na metrovom rozchode nebude tramvaj zbytočne rachotiť.
Ďalším dôvodom je myšlienka tram-trainu, ktorý mal ísť v trase tramvaje z Petržalky na HLST, kde nemal byť napojený na železničnú sieť ŽSR. Mal premávať z Rusoviec a trať mala byť v strede Petržalky železničná a vo finálnej verzii mala byť vedená tunelom popod Dunaj a mesto až na ŽST Filiálka. Proste totálne úlety a hovadiny, tramvaj sa buduje ako náhrada tejto megalománie, tak ju tiež ešte znásilňujú akýmisi duálnymi hovadinami. Nevadí, aj tak 85% tohto nezmyslu platí EÚ.