jasné kedysi boli všetci disciplinovaní a pozerali kam idú a preto dnes z archívov čítame o smrteľných nehodách a desiatkach zrazených chodcov a koňov a zrazených električiek... ?
Režimy „⑦w“ a „⑦v“ (nedeľa/deň pracovného pokoja pred dňom školských prázdnin, resp. pred dňom školského vyučovania ZŠ a SŠ a mimo semestra VŠ)
detto, čo sobota („⑥“) = 28×
Režim „⑦c“ (nedeľa pred dňom školského vyučovania ZŠ, SŠ a VŠ)
+ 1× na linke 5 = 29×
Lebo celé Košice sa chodia korzovať celé dni na Hlavnú a vyzerá to tam ako na Time Square ? Zabiť, uzavrieť, umŕtviť mesto, zakázať nočný život... Presne ako to v centre má vyzerať. ?
Záleží, aký interval na ktorej linke chceš mať. Či polhodinový, pätnásť-, desať-, sedemapol-, päťminútový... To je dosť zásadná veličina. Na to nadväzuje kapacita obratísk.
ale pred tým ľudia aspoň pozerali kam idú .... to rovno môžes potiahnuť kolajnice cez detske ihrisko ...ludia si nevšimnu elektricku ani na prechode napriklad na terase .... keby sla cez mesto tak DPMK moze robit kazde tri mesiace kurz pretoze by vsetci vodiči sedeli v base ... a inak kazde mesto je ine vsade je ina situacia dopravy a vsade je ina mentalita ....
Dobrý večer ...Vie mi niekto tu napísať len informatívne - koľko vozov v ED je nutných na kompletnu výpravu jednotlivých liniek (2, 3, 6, 7, 9) počas špičky pracovneho dňa a počas víkendu? Samozrejme zaujíma ma stav pre reko trati - teda ak by všetko jazdilo po svojich trasách a pôvodnych cp (napr. L3 cez prac dni 4 vozy, v špičke 6, víkend 3) .... Ďakujem ..
Asi to, ze Mala Strana a Hlavna sa nedaju porovnavat, ani z dopravneho hladiska. Kym vedla Hlavnej mas hned Moyzesovu, kde chodia autobusy, z druhej strany trolejbusy a este elektricky chodia okolo z oboch stran. Vynikajuca obsluha, vsade si do 10 minut pesi. Mala Strana zase nema ziadnu rozumnu alternativu k tej trati, ktora tam vedie a aj tak je pri zvysenom automobilizme dost problematicka. Je to fakticky jediny sposob dopravy a ani ta jedna autobusova linka jej nepomoze.
Ked sa bavime, ze koncerty mozu byt inde, vacsina miest ma svoje korza, kde sa ludia mozu prechadzat a oddychovat a v Kosiciach je na to prave Hlavna. Preco sa tolko ludi snazi v Prahe uplne zavriet Vaclavak od dopravy, preco ma Bratislava Hviezdoslavovo namestie? Nikde nepotrebuju mat autobus/elektricku na kazdej ulici v meste, len v Kosiciach by sme este aj na Hlavnu vratili elektricky, asi aby sme si vsetci kupili voziky a nemuseli chodit uz vobec, ked musim prejst 400m pesi.
Vianočné trhy sa dajú umiestniť aj inde, koncerty sa dajú robiť takisto na inom mieste (ani to nepomáha zvýšiť ruch na ulici, ani trápna Biela noc, počas ktorej polka "atrakcií" skončila dve-tri hodiny pred záverečnou). Situácia na Hlavnej je zlá už niekoľko rokov, bola aj pred rekonštrukciami.
Porovnavat Malu Stranu a kosicku Hlavnu ? Mozno by sa tam mohol ist pozriet, kolkokrat musia vodici z toho tunela vyhanat chodcov, ktori tam vlezu napriek zakazu. Hlavna umiera hlavne vdaka tomu, ze mesto je vyse roka rozkopane a tak ludia do mesta tolko nechodia. Staci sa opytat niekorych prevadzkarov, kazdy povie, ze od rekonstrukcie to je doslova prezivanie, elektricky by Hlavnu nijak nezachranili a 1/4 roka by napokon aj tak jazdili obchadzkou.
Bol som v Brne a ulice su sice mensie ale nie su tam vsade roztahovacne zahrady. Nikde som nemal pocit, ze je tam nejako husto. Jedine v stanicnom pochode. V KE mam taky pocit na celej hlavnej
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran