Predpokladám, že najpracnejšie je zhotoviť mapu dnešného stavu, lebo to znamená najviac kreslenia. Ak je hotová, tak napr. mapu z roku 1980 už nie je také prácne vyrobiť, lebo sa iba zmažú veci z tej dnešnej (trolejbusové linky, ED Jazero, Alejová – a mazanie, narozdiel od kreslenia, ide rýchlo) a čosi málo sa pridá (medzi NO, NMM).
Máte výhľadovo nejaký plán zachytiť hoci aspoň dnešný stav? (keďže ten sa najľahšie dokumentuje)
Čokoľvek podrobnejšie je v tunajších pomeroch behom na dlhé trate. Niekedy ani s určitosťou nevieme, či vlečka nakreslená v nejakej schéme vôbec existovala, nieto ešte výhybky a ich presné polohy.
Časom sa snáď nájdu projektové dokumentácie, podľa ktorých sa bude dať niečo takéto zostaviť.
Nemuseli by tam byť všetky umiestenia návestí a iné detaily. Ale taká kompletná trolejbusová stopa by bola zaujímavá.
Tiež by bolo zaujímavé časom zostaviť takú mapu napr. pre rok 1958, keď mesto malo rôzne dnes neexistujúce trate (na severe) a vlečky. Veľmi by ma zaujímalo kadiaľ presne sa jazdilo, aké boli tvary smyčiek a kde boli výhybky.
Mne sa zdá, že :
1. Na Slovensku o spoločných zastávkach Bus - Tram ešte nechyrovali.
2. Keďže sme si vymysleli TramTrain (ktorý aj tak nikdy nebude), tak rekonštrukcia NMM - Staničné námestie má prvky železničnej stavby . . . a tým pádom žiadne busy na električkovú trať nebudú pripustené!
Ta zvolili ste si ho. Tak vám treba? . Spomenutie tej nehody so stavom tratí skutočne nemá súvislosť, ale o likvidácii ed sa skutočne uvažovalo.Tak napríklad som sa dopočul, že developeri mali svojho času záujem o priestor smyčiek havlíčkova, B.Nem.
už je v tom dajaky hokej. Jeden problem sú zastávky. Pokial zostanú na maratoncovi ako boli doposial, je to vyhovujúce. Možno by som premiestnil bližšie bus zastávku. Esičko v strojárenskej je druhý problem , opakujem, že pri mierne pozmenenom trasovaní odbočky do strojárenskej, k lavej strane ulice sa mu dalo vyhnúť.
Drísty súdruha Rašiho by som bral s obrovskou rezervou. Sú to podobné kydy, ako obhajovanie prečo do nových električiek neobjednali klímy, ale do nových busov áno, a podobne. Tečie im už do topánok, termíny horia už dlhšie, kritika a nespokojnosť občanov sa stupňuje, tak treba hľadať výhovorky, vykrúcačky, rôzne zahmlievačky a prekrúcačky pravdy v naivnej snahe učičíkať stále viac nespokojnú verejnosť, novinárov a kritikov... Korunu tomu nasadil spomenutím hrozby podobnej nehody ako bola v 1978 pri Amfiteátri, a ktorá ako vieme, nikdy nemala súvis so zlým stavom trate!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v
Predpokladám, že najpracnejšie je zhotoviť mapu dnešného stavu, lebo to znamená najviac kreslenia. Ak je hotová, tak napr. mapu z roku 1980 už nie je také prácne vyrobiť, lebo sa iba zmažú veci z tej dnešnej (trolejbusové linky, ED Jazero, Alejová – a mazanie, narozdiel od kreslenia, ide rýchlo) a čosi málo sa pridá (medzi NO, NMM).
Máte výhľadovo nejaký plán zachytiť hoci aspoň dnešný stav? (keďže ten sa najľahšie dokumentuje)