Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Author #76526:
Tuším inak chýba aj CP X9 na Radnici Starého mesta.
Reakcia na: veteran #76524:
Odklonenie na RSM bolo operativne, preto tam nie je CP, ani x6 nema korektne displeje. Osobne si myslim, ze nie je udrzatelna existencia trasy, ktora je okruzna na obidvoch konecnych. Aj keby zapchy neboli, neda sa takato x6 koordinovat s x9, 9, ci 10..
Nikoho z kompetentných ešte nenapadlo, obzvlášť v tejto katastrofálnej dobe, keď električky nepremávajú a dlho premávať nebudú, aby aspoň jeden spoj premával celodenne od KVP cez Diamantovú ul. Popradskou popri amfiteátri Watsonovou až na Podhradovú. Nielen že to je to najkratšie ideálne spojenie, ktoré uspokojí veľa pracujúcich, ktorí chodia tým smerom do roboty ( Sociálna poisťovňa SAV, Tlačiarne, Krajský úrad, Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie, Technická univerzita, Obchodná akadémia, Regionálna veterinárna správa a veľa ďalších súkromných podnikov). Ocenilo by to veľa ľudí, s ktorými sa rozprávam počas strastiplného cestovania s prestupovaním a zbytočne dlhou trasou cez Nám. osloboditeľov. Z KVP zobrali 18-nástku, a 55 premáva len do 8.00 hod., "no načo nám, už sme zvyklí, že na Slovensku čo funguje netreba". Skvalitnite tým život pracujúcim platiacim obyvateľom v tej časti mesta Košíc, ktorý sa spoliehajú na zdravý rozum kompetentných.
Na Radnici Starého mesta by bolo dobré umiestniť CP x6. A takisto aj na ďalších zastávkach. Oznamy tam sú, že ako náhradu za 17 a 36 treba použiť x6, ale x6 príde s displejmi NENASTUPUJTE a kým sa nahodí cieľ Staničné námestie, tak zavrie dvere a odíde (samozrejme prázdna). Tiež treba zrušiť hlásenie konečnej, je to polookužná linka.. Súčasný stav je zlý, sú tam naozaj zmätky, ľudia hromžia.
Reakcia na: 110mat110 #76522:
V spicke maju problem sa pomestit uz ti platiaci... Ale my sme bohate mesto a mozme nechat 14 klbovych trolejbusov hnit v garazi, aj ked nemame dostatocny pocet klbovych autobusov na nahradnu dopravu.
V normalnom meste by bol v pripade takejto mimoriadnej situacie MHD zadarmo. Avsak v KE nedokazeme prepravit ani len tych, co si platia.
Reakcia na: tbus #76520:
Joo, neupdatoval som (vidno tam že prišla notifikcia o zmene CP).. dobre že hovoríš, dík! ? ?
Reakcia na: master5228 #76518:
(tú zátvorku z URL vymaž 😃 imhd zle reprodukuje odkazy....)
Reakcia na: 5801 #76517:
Zdravím,
takúto chybu u mňa nepozorujem... (viď. http://lukasmatta.eu/imhd_app.png) ❓
Chcel by som upozorniť na chybu v aplikácii imhd pre Android. Pri cieli linky X9 je ako konečná uvedené : "Nad Jazerom, Havlíčkova"
Ako pokračuje paródia?
Reakcia na: mi.v #76504:
Človek, ktorý to robil pre BA momentálne pracuje na podobných mapách pre Banskú Bystricu a Žilinu, ale nikdy nehovor nikdy... ?
Dnešných Košických Benátok 2015 sa jedna pripravená loď nezúčastnila – a tou bol trolejbus DPMK. Aké symbolické.
Reakcia na: veteran #76511:
súčasný stav – ?

Ale myslím, že v tej odpovedi máličko nadsadzujete. Odhliadnuc od súčasného stavu, dovoľujem si tvrdiť, že od čias, kedy bola koľajová sieť zredukovaná na novodobé mimimum (ako záver rozsiahleho rušenia tratí bolo zrušenie trate do Čermeľa?), až tak veľa úprav v koľajovej sieti nemáme, ak nepočítame krátkodobé výlukové stavy a premiestnenie nástupných ostrovčekov (čo nie je zásah do trate). Úpravy typu "nové esíčko pri stanici" alebo "nová Južná trieda" by som za zmenu nepočítal.

Zrušilo sa obratisko pri VSS. Pribudla trať na Jazero, Kuzmányho a Alejovú. Viacnásobné úpravy boli na NO a NMM. Sprejazdnila sa slepá koľaj v obratisku Važecká a menilo sa pár vecí na rýchlodráhe (pri vozovni, vo výhybniach, koľaj v smyčke). Asi to je všetko, ak som na niečo nezabudol. No a keď je reč o koľajových dráhach, na DŽ sa zlikvidovala výhybňa Vpred. 🙂

V trolejbusovej doprave sieť rástla po etapách a okrem toho bolo už iba niekoľko úprav okolo NO a na Mlynskej bašte. Či sa menili obratiská, neviem, ale to by malo byť všetko.

Takže celkovo od r. 197x, nebolo zmien v dráhach podľa môjho názoru až tak extrémne veľa.
Reakcia na: veteran #76511:
Zatiaľ, by to boli len nové korytá nového mlynského náhonu...?
Reakcia na: mi.v #76508:
Odmazávanie je jednoduché, to hej, ale, žiaľ, častokrát sa trate prestavovali v inej trase, inom usporiadaní, s inými výhybkami a tak ďalej.

Súčasný stav... Nuž hej, to by bolo ľahké, keďže na podstatnej časti siete máme len jamy ?
Reakcia na: tbus #76507:
? paráda, ďakujem (aj #76506)

Predpokladám, že najpracnejšie je zhotoviť mapu dnešného stavu, lebo to znamená najviac kreslenia. Ak je hotová, tak napr. mapu z roku 1980 už nie je také prácne vyrobiť, lebo sa iba zmažú veci z tej dnešnej (trolejbusové linky, ED Jazero, Alejová – a mazanie, narozdiel od kreslenia, ide rýchlo) a čosi málo sa pridá (medzi NO, NMM).

Máte výhľadovo nejaký plán zachytiť hoci aspoň dnešný stav? (keďže ten sa najľahšie dokumentuje)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.