Dopravák : Skúsil by mne niečo povedať. Ináč na stránke spvd.cz som našiel aj niečo o fotení, rsp. ako neporušiť zákon pri fotení a pod. Vzťahuje sa to na ČR ale môžeš s tým kľudne oblbnúť polovici vodičov DPMK, ktorý ešte spolu s vedením žijú v hlbokej totalite.
Sarko
Ale však ak revízor nastupuje na určitej zastávke do určitého spoja, to je hádam problém sa pozrieť do zastávkového CP na jeho príchod a potom už len pozerať na príchod? Takto môže revízor budiť aj menšie podozrenie, že je to nejaká kontrola . Okrem toho, revízori často ovládaju aspoň určité úseky, na ktorých vedia kde a akými prestupmi pohodlne a bez čakania prechádzať medzi jednotlivými spojmi. A napokon by tu nemal byť problém buď mať CP so sebou, resp. vypracovaný vlastný plán postupu kontroly jednotlivých spojov.
Ale o tom som sa veľmi rozoberať nechcel. Skôr sa chcem zameriať na CL. Zoberme si príklad, že neprestupný CL do 5 zastávok je niečo ako prestupný na 10 min. Uvediem však niektoré zaujímavé prípady:
-veziem sa 5 zastávok zo žst. ku hlavnej pošte, doba jazdy spoja 6 min., dĺžka jazdy spoja 2,2 km,
-veziem sa 5 zastávok z VA USS ku zimnému št., doba jazdy spoja 21 min., dĺžka jazdy spoja 12,3 km,
-veziem sa 5 zastávok zo Sídl. Ťahanovce-nadchod do VA USS, doba spoja 32 min., dĺžka spoja cca 21 km...