Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #498:

Ano a mrzi ma to o to viac, ze pri dalsich etapach rekonstrukcie Juznej tr., Nam. osloboditelov a Sturovej ul. by prejazdnost slucky v smere od VSS umoznovala beznu prevadzku jednosmernych vozidiel. Takto budeme musiet zakazdym instalovat Californiany s prevadzkou vylucne KT8D5.

Okrem toho z hladiska siete je to jedine medzilahle obratisko v Kosiciach. O jedno take sme uz na barcianskej trati, za zastavkou VSS krizovatka, prisli. A to prave pri rekonstrukcii trate VSS-Barca v roku 1984.
Reakcia na: Sarko #496:
To je fakt. Obojstranný prístup k otočke mohol byť dobrým krokom pre docielenie menšej zraniteľnosti siete.
Reakcia na: Ayreon #485:

Elektricky na Juznej triede chodia pomaly, pretoze im to kompetentni takto prikazali. Ked sa to po tyzdni trosku "rozjazdi", predpokladam, ze sa pojde vyssimi rychlostami. Napokon, dosadene vyhybky z DT Prostejov su stavane na rychlost 50 km/h aj proti hrotu!
Reakcia na: Nodes #493:

To hadam nemyslis vazne toho smajlika ( 😞 ), ze tam ta slucka zase je! To je len stastie, ze tam je a mna skor mrzi, ze tam nie je obojsmerne prejazdna slucka (t.j. aj v smere od VSS).
Reakcia na: Nodes #493:
Prepáč, ale nerozumiem. Hovoríš o slučke Hotel Strojár?
Reakcia na: J #489:
Myslis to cerveno bielo cierne? Je to Kotasov nater. Aspon tak mi hovorili.
Reakcia na: balky #484:
O kratky cas bude ten usek znovu suci na opravu. Udajne tam uz na reko useku nemala byt ta slucka. A zase je...:-(
Reakcia na: J #491:
ale palice ma rovne 😛
Zdenko: no tak práve hento vyfarbenie sa mi nelúbi. To už aj to naše bratislavské je krajšie.
Reakcia na: J #489:
Uz si videl trolejbusy v Sofii? Tam nie je kazdy trolejbus natrety inou farbou. Vetky su natrete na modro a maju vzadu nalepenu nalepku VALVOLINE.

Ukazka: http://www.skgt-bg.com/History/images/trolley4_b.jpg
Kto vám navrhoval zafarbenie Trolejbusov. Je to to najkrajšie vyfarbenie aké som kedy videl. Nie tá naša pohrebná 😞
košický večer 12.9.2003 uviedol článok pod názvom JAZDA HRôZY V AUTOBUSE : Kľučkoval, vrážal do obrubníkov

Nebudem to tu vypisovať ,iba stučne uvediem,že včera na L53 s príchodom na konečnú na Ťahanovciach cca 15:15 až 15:20 , sa odohrala dráma. Vodič kľučkoval, vychádzal na obrubníky. Cestujúci buchali na kabínu ale vodič nereagoval. Prižmuroval oči, ako by ho premáhal spánok. Nikomu sa nič nestalo.
Na DPMK o ničom nevedia, ale dajú to prešetriť.
Reakcia na: balky #486:

Normalne Ti zavidim... Boli to 3x zeny a raz muz, ktory niekedy chodil celkom slusne. A vsetci isli neskutocne pomaly. Po vyhybkach pri strojari sa ledva plazili, az som si myslel, ze cuvame. A briky boli T3-ky, ale po prehliadkach.
Reakcia na: Ayreon #485:

Rychlost asi zalezala od schopnosti a odvahe vodica a terchn. stavu briky. Ja som vcera na tachometri videl 70tku!!A popri Strojari to bolo takych 40-45, co zas nie je az tak pomaly.
Viezol som sa tam, celkom sa mi to paci, ale vobec sa mi nepaci, ze tam chodia elektricky strasne pomaly. Po tak kvalitnej trati (oproti ostatnym) je to hroza 😞 Nie je tam nejake nariadenie o obmedzeni rychlosti?
Vazeni,boli ste sa uz previezt po zrekonstruovanej trati na Juznej? Ja osobne mam z toho zmiesane pocity.Hlavne co sa tyka useku slucka pri Strojari - krizovatka.Zda sa, ze tento usek sa nepodarilo dostatocne upravit.
Jazda smerom k VSS je podstatne lepsia a bez vykyvov, ako opacnym smerom (mozno svoje zohrava aj pomala jazda do zastavky).
V opacnom smere, k NO, nebolo vyhrou dat prednost zliabkovej kolaji pred klasickou vysokou. Po vyhybke zo slucky az do zastavky to na moj vkus zacalo riadne hadzat(predtym bolo plynulejsie zakrivenie do zastavky). Ak to uz teraz hadze, co to bude robit o par rokov?
Aspon ze to krizovanie kolaje so sluckovou kolajou je uz lepsie.
Reakcia na: Nodes #481:
Dĺžky rekonštruovaných úsekov sa nám z roka na rok skracujú 😉 Ale je dobre, že sa aspoň niečo robí.
práve som bol na www.dpmk.sk a pozrel som si cenu CVR na jeden rok: pr.dlhý autobus a trolejbus 140 000sk a na električke KT-8-D5 je to 150 000sk 🙂

a tá fotogaléria 🙂
Reakcia na: Vladimír #480:
Namestie sa robit mozno bude tiez. Ked to vsak bude na buduci rok, kupim si klobuk, aby som si ho mohol snat...Realne na buduci rok, ked sa VOBEC bude robit, tipujem tak po krizovatku s Poziarnickou.
Reakcia na: balky #479:
Bude sa o rok robiť aj námestie? Už sa teším na tú výlukovú dopravu. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.