BM: ešte by som sa ťa chcel spýtaťna to, čo si mi hovoril na ŽST Petržalka o výdavkoch na busy, elina a t-busy. To si hovoril o kapitálových investíciách alebo bežných.
Inak navigoval som vodiča vášho SU a ten vôbec nevedel, že nejaké iMHD už existuje. Tak som mu povedal adresu, ale medzi vodičmi by ste si mali spraviť reklamu. Aj sme pokecali o vašej a našej MHD a keď som mu povedal, že robíme 43mil vzkm tak vyvaloval oči a povedal typické: cí pane. Teda vyvaľoval ako veľa. Avšak tiež hovoril, že to u vás okrem rannej špičky postačuje. A aj sme prišli na príčinu a to vysoká miera nezamestnanosti, ktorá drží ľudí doma a nič nerobia.
Inak navigoval som vodiča vášho SU a ten vôbec nevedel, že nejaké iMHD už existuje. Tak som mu povedal adresu, ale medzi vodičmi by ste si mali spraviť reklamu. Aj sme pokecali o vašej a našej MHD a keď som mu povedal, že robíme 43mil vzkm tak vyvaloval oči a povedal typické: cí pane. Teda vyvaľoval ako veľa. Avšak tiež hovoril, že to u vás okrem rannej špičky postačuje. A aj sme prišli na príčinu a to vysoká miera nezamestnanosti, ktorá drží ľudí doma a nič nerobia.
Sarko
Ano a mrzi ma to o to viac, ze pri dalsich etapach rekonstrukcie Juznej tr., Nam. osloboditelov a Sturovej ul. by prejazdnost slucky v smere od VSS umoznovala beznu prevadzku jednosmernych vozidiel. Takto budeme musiet zakazdym instalovat Californiany s prevadzkou vylucne KT8D5.
Okrem toho z hladiska siete je to jedine medzilahle obratisko v Kosiciach. O jedno take sme uz na barcianskej trati, za zastavkou VSS krizovatka, prisli. A to prave pri rekonstrukcii trate VSS-Barca v roku 1984.