re sarko, zberac: juj, vela mudre, prudovy zberac... to je vyraz z nejakeho predpisu, vsak? a kolkoze ma taka anakonda kt8d5 zberacov? zajtra by som rad odpoved. vdakujem ti vopred.
Električková doprava: Z- r.v. medzi 1890-1900, nákladný vagón nezisteného výrobcu, pred renováciou 1 (ex #M1)- r.v. 1913, výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka v renovovanom stave po roku 1952 2 (ex #M2)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení) 3 (ex #M3)- r.v. 1913, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, nákladná električka, prevedenie ako pracovné vozidlo s tlačným snehovým pluhom #3 (t.j. 3+3) 1 (ex ev.č. neznáme)- r.v. 1914, výr. výr. Magyar Waggon és Gépgyár, r. t. Győr, osobná električka, pred renováciou (mala by sa dať do pôvodného stavu po vyrobení, t.č. v Technickom múzeu v Brne v rekonštruovanom stave z roku 1951, v akom premávala v Miškolci) 10 (ex Praha)- r.v. 1920, výr. Ringhofferovy závody, a. s. Smíchov, osobná električka, čiastočne renovovaná do stavu z roku 1963, po odkúpení z DP Praha 21 (ex Praha)- r.v. 1908, výr. František Ringhoffer, Smíchov, osobná električka, v renovácii do pôvodného stavu 203 (typ T1)- r.v. 1957, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1967 212 (typ T2, ex Ostrava #619)- r.v. 1960, výr. Tatra n. p., závod Smíchov, po renovácii, stav z roku 1960 100 (typ T3SU, ex. #261/II)- r.v. 1970, výr. ČKD Praha o. p., závod Tatra Smíchov, pred renováciou, v súčasnosti ešte ako školské vozidlo
Spolu: 10 vozidiel
Autobusová doprava: žiadne historické vozidlo
Trolejbusová doprava: žiadne historické vozidlo
No tak to by ten vodič, čo nezastavil na OC Hornaád veľmi zle dopadol, keby to urobil mne. Je to moja zastávka a naši a-busáci majú vo všeobecnosti tendenciu túto zastávku ignorovať, na 100% tak robia RA-čky a nočáky. Na RA nemám vplyv, keď ale cestujem 101-tkou, tak predtým ako sa brutálne rozbehne od OC Laborec hneď mu dávam znamenie "tlačidlom na madle". Len raz to jeden vodič nepochopil ako mal a dostal hubovú polievku odomňa ? a aj od svojej šéfky, p. Nagyovej, ktorá na ďalší deň musela strpieť môj literárny prednes v telefóne ?
Dnes je ďalší "pestrý" deň v električkovej doprave:
Okolo 8:00 na KT8 #530 spadol na kruhovom objazde zberač prúdu a nezávisle od tejto udalosti od 9:00 vypadla komplet meniareň prúdu "C", takže úseky Žel. stanica - NO - Zimný štadión a NO - OC Astória vypadli cca na 1 hodinu. Prevádzka bola obnovená až približne okolo 10:00. Ak ma smenový výpravca nevyženie, prinesiem bližšie info.
Nie, u nas sa autobusom cestuje, nie pripaluje Zachvatenie vozidla ohnom je mozno vidiet v BA a v KE a vsade tam, kde maju zhovadilost zvanu plynovy autobus. Ale vidim, ze v KE sa ohne neobmedzuju na plynove autobusy, ale chytaju aj elektricku trakciu... ?
Za posledných 15 rokov si spomínam akurát na prípad jedného Tambusu. Neskôr bolo preukázané, že sa jednalo o konštrukčnú vadu.
Každopádne sa určite cítim bezpečnejšie v prešovskom ako košickom autobuse.
Ohladom tej 537, uz davnejsie som ju nevidel jazdit. Vrany krakali, ze je na VP a potom ma ist do Krnova. Teraz citam ze je na SP. Teda do Krnova sa vobec nechysta?
K podobnemu problemu ohladom semaforu sa vyjadrim i ja. Uz davnejsie strasi pri zastavke Rovnikova semafor pre automobily, ale neplni ziadnu funkciu odkedy HM Jednota krachla, iba blika oranzova. Mohli ho radsej spratat a dat inam.
Ad 629:
Neviem presne, ako bude vyzerať CVR na tomto vozidle, včera som ho videl len narýchlo cez zašpinené okno. Čelo je, ako som písal, celé sýto-červené, pripomína mi to reklamu na Coca-colu. Uvidíme...
Áno, je to preklep, na km je odstavená 338.
Re #2764 Nodes: Vo výpravnej hale sú odstavené (podľa poradia) T3SUCS bez ev. č., 339, 345, 341, 338 a 360 a pri historických vozidlách je myslím 358 (spolu s 336, ktorú som nespomínal, tá je tiež vyradená, ale slúži ako sklad na ND pre historičáky). Na "koľaji smrti" sú odstavené (podľa poradia) 365, 346, 354, 10, 12, 331, 342, 343 a 234 a zvyšok (344+340 a 366) sú myslím na 1. koľaji hneď vedľa výpravnej haly.
Ešte ku KT8D5.RN2:
Podľa dnešnej informácie, #517 aj 521 ešte stále čakajú na schálenie "papierov"... Optimistický termín zaradenia do prevádzky - ešte asi 1 mesiac... ? ?
Čo sa týka nastriekaných ev. č., obe vozidlá ich majú celkovo 6, 2x na čele v červenom poli, 2x na pravom boku, naľavo od 1. dverí (zmestili sa do bieleho pásu pod oknom a pod nimi v červenom poli klasicky erb mesta a logo DPMK) a 2x v šedom poli nad dverami stredného článku. Avšak zvolené bolo INVERZNÉ nastriekanie, t.j. čierne číslo a žlté tieňovanie... Vyzerá to zvláštne, ale nevyzerá to zle...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq