Vladimir, Sarko, Dopravak: k tym cdckam, niekto spominal, ze pokial su cdcka zasunute v hornej casti a sluzia ako slnecna clona, tak proti nim nic nema (tusim to bol Vladimir). Pokial si dobre pamatam, tak prvy voz, ktory zacal s CDckami bola 6265, mala ich v dolnej casti, nikto nenamietal. Zrazu sa objavia na 1020 v hornej casti, tak uz sa hned vedie o tom polemika, nehovoriac, ze na 1015 su dole a su este aj na jednom autobuse, tusim 4302.
A nehovoriac o tom, ze na voze 2004 nie je vobec roleta pred vodicom...
Dopravak: pokial dobre vidim, tak na voze 1005 zadne tabule nie su od zaciatku decembra je velmi zaujimave, ze ich nezoberu z 1014, ked je na tazkej
Od 2.9.2003 odchod z lingova 8.33 ako L71 vykonava niektora 31tka tusim je to 31045, ale nie som si isty. Sluzba 70015 ide po prichode na lingov 8.15 do garaze, teda pokial zase neboli zmeny od 1.2.2004, ale pochybujem.
Dopravak: ako je to s tou sluzbou 70015? Konci na lingove 8.15 ci ide ako L71 8.33 z Lingova?
~> Vladimir - to asi nepoznas vsetkych vodicov. Ja by som mohol menovat, ktori si nosia take jedla co musia byt minimalne ked je leto v chlade. Termoska ti teplo neudrzi nekonecne dlho - takze ohriat z casu na cas treba. To by bolo, kazdy vodic by si nechal namontovat zasuvku na ohrievac. Pocul som, ze vodici si davaju pokrmy aj do pieskovaca Musi byt zaujimave, ked stupi na pedal a pred koleso namiesto piesku by vysiel chlieb s niecim
~> Sarko - este raz pisem jedna sa o SOCIALNU STRANKU VECI, nie ze to je technicky nemozne + musela by tam byt ostraha. Jednak kvoli vandalom, zlodejom a bezdomovcom v tej unimobunke. Chod sa pozriet na zastavku v Barci sam ako to tam vyzera.
~> Vladimir - Ta L53 by jazdila v takom intervale ako teraz, cize rano 15/potom raz 12min, poobede 15 min. L16 jazdi o 7:00, 15, 30, 50, poobede 10, 30, 50. Vsimni si L53 ako jazdi teraz. Ak mam na rovinu napisat, nepaci sa mi ze zrusili L51 (po starej trase, nie Exnarka - Zoborska) a takisto z L52 spravili L38. Ale nejako som sa s tym vsetkym zmieril.
~> Dopravak - rado sa stalo
Opat jeden smutny pribeh z MHD:
Cakal som na Svornosti na L14, ktora mala ist na 20.51. Prisla, ale 20:55. Vodic mi zastavil uplne mimo zastavky, automaticky som sa sunul k prednym dveram, nie on otvoril prostredne a zadne. Kym som si to vsimol, tak autobus sa uz dal do pohybu, takze som vlastne musel naskocit. (nieco na styl zo "Slunce - Seno - Jahody: Nezastavujem, mame zpozdeni"). Na Mlynskej Baste sa pokusil obehnut L16, mieril si to cez pruh, kde stavaju trolejbusy, ale neuspel. Na narodnom namesti sa pre cestujucich "naskakovaci styl nastupovania" zopakoval. Na mieri, ked este stale pred nim stala L16, zaradil spiatocku a uz si to sinul (asi mal naponahlo). Na konecnej mi zastal az uplne za baumaxom, dobre ze ma rovno do garaze neodviezol. A to videl, ze som skor vstal. Nie on musel az volakde do tramtarie, keby zastavil pri tescu, tak by mu asi nesedeli kilometre Jednalo sa o 5217
Ozaj co sa stalo vcera ked na Z.St 536tka tahala 387 a potom sa tam aj objavila 407 ako L7?
Vecer okolo 22.50 sla 6258 s velkym napisom PORUCHA po Secovskej
Mam otazku: niektore linkove autobusy SAD, pouzivaju "BUSE" (ak to BUSE nieje tak ma opravte) s oranzovymi pismenami a beziacim textom (take nieco ako informacny bar na TA3). Viete mi o tom nieco blizsie napisat?
Tak na to Ti neviem odpovedať, ale určite budú vedieť ostatní chalani Sarko, BM, Diggi ... atď
Ale s tou trávou (trávnikom) súhlasim. Určite by to lešie vyzeralo, pretože je to trať v centre mesta
Dopravák: A to nebolo podbité? Veď trať na pražcoch by sa mala po zhotovení trikrát podbíjať v nejakých intervaloch? Keď si trochu sadne a tak. Či to bolo odnovoty?
Ale inak je to spravené pekne, teda má to istú estetickú hodnotu, len to mohlo mať trávu, ale to je drahí špás. No vlastne ani nie, keby si to DP nejak vymyslel, teda, žeby si to nedal robiť dodávateľsky.
Práve nedávno som si dal záväzok, že sa budem snažiť nenechať sa vyviesť z rovnováhy a nerozčuľovať sa (moja slabá stránka). V tomto smere Ti preto ďakujem, že zoceľuješ moju osobnosť :o)
Autorádio vodiči môžu mať, v tom im hádam nikto nebude brániť. Ak je potreba fólie na čelné sklo za účelom stlmenia slnečného svetla, mala by sa vznieť takáto požiadavka a DPMK by mal JEDNORAZOVO a NARAZ nalepiť ROVNAKÉ fólie na VŠETKY trolejbusy.
Z preedošlého odstavca vidíš, že aj ja si stojím za svojím.
A prosím, nepridávaj mi sem opakovane odkazy na ten hnusne znetvorený trolejbus. Túto fotografiu, ba čo fotografiu, ORIGINÁL trolejbus poznám veľmi dobre.
Pekne si ma zotrel, ale aj tak si stojím za svojim A ubezpečujem Ťa, že bežným cestujúcim je to úplne fuk. Hoci ako je to gýčovité aj tak to dáva vozidlu krajší vzhľad ... koberček, autorádio, farebné fólie (Sarko súhlas, presne to som mal na mysli na 14 a 15TrMky by konečne mohli nalepiť fólie). Pozri si vozidlo 1007 - hnus, prázdna palubovka, ešte aj prach na nej vidieť
Ospravedlňujem sa všetkým, ale musel som reagovať a nahnevať Vladimíra.
Ale aj tak je prínos vo vedení L4 v tejto trase stále sporný. Ja by som túto linku ani žiadnu inú električkovú nemenil - minimálne z dopravno-organizačného hľadiska.
Veď som Ti napísal, kde všade nie sú podmienky a stále si protirečíš. Mnou navrhovaná L4 by bola minimálne to, čo je dnes L5 alebo L6. Aj na stanici musia chodiť vodiči do súkromnej firmy na WC a nemyslím si, že ak saDPMK dohodne s čerpacou stanicou na platbách, že ísť vodičom na WC neumožní. Takže toto vôbec nie je argument proti zmene trasy L4. Ešte raz sa opakujem, akákoľvek navrhovaná zmena môže naopak dopomôcť tomu, aby sa na nevyhovujúcich miestach spomínané sociálne zariadenia vybudovali. Tú unimobunku som spomenul ako príklad, veď aj v nej sa dajú urobiť priečky s oddelením na WC a miestnosť pre vodičov. Čo myslíš, ako to majú napr. v mnou spomínanom Brne? Sú to napr. obyčajné drevenice, vnútri vystlané umakartom alebo podobným materiálom. V jednej miestnosti je WC, v druhej umývadlo a to je všetko. V lepšie zaradených je aj miestnosť pre vodičov, v niektorých aj chladničky alebo automaty na rôzne hotové jedlá v hermeticky uzavretých väčších kelímkoch, ktoré stačí prihriať a zjesť. Všetko je to o chcení a nie o nemožnosti.
V druhom odstavci som pod tým ohrievačom myslel to vykurovacie teleso napravo od sedadla pri nohách vodiča v kabíne trolejbusu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Veď som Ti napísal, kde všade nie sú podmienky a stále si protirečíš. Mnou navrhovaná L4 by bola minimálne to, čo je dnes L5 alebo L6. Aj na stanici musia chodiť vodiči do súkromnej firmy na WC a nemyslím si, že ak saDPMK dohodne s čerpacou stanicou na platbách, že ísť vodičom na WC neumožní. Takže toto vôbec nie je argument proti zmene trasy L4. Ešte raz sa opakujem, akákoľvek navrhovaná zmena môže naopak dopomôcť tomu, aby sa na nevyhovujúcich miestach spomínané sociálne zariadenia vybudovali. Tú unimobunku som spomenul ako príklad, veď aj v nej sa dajú urobiť priečky s oddelením na WC a miestnosť pre vodičov. Čo myslíš, ako to majú napr. v mnou spomínanom Brne? Sú to napr. obyčajné drevenice, vnútri vystlané umakartom alebo podobným materiálom. V jednej miestnosti je WC, v druhej umývadlo a to je všetko. V lepšie zaradených je aj miestnosť pre vodičov, v niektorých aj chladničky alebo automaty na rôzne hotové jedlá v hermeticky uzavretých väčších kelímkoch, ktoré stačí prihriať a zjesť. Všetko je to o chcení a nie o nemožnosti.