Tak na to Ti neviem odpovedať, ale určite budú vedieť ostatní chalani Sarko, BM, Diggi ... atď
Ale s tou trávou (trávnikom) súhlasim. Určite by to lešie vyzeralo, pretože je to trať v centre mesta
Dopravák: A to nebolo podbité? Veď trať na pražcoch by sa mala po zhotovení trikrát podbíjať v nejakých intervaloch? Keď si trochu sadne a tak. Či to bolo odnovoty?
Ale inak je to spravené pekne, teda má to istú estetickú hodnotu, len to mohlo mať trávu, ale to je drahí špás. No vlastne ani nie, keby si to DP nejak vymyslel, teda, žeby si to nedal robiť dodávateľsky.
Práve nedávno som si dal záväzok, že sa budem snažiť nenechať sa vyviesť z rovnováhy a nerozčuľovať sa (moja slabá stránka). V tomto smere Ti preto ďakujem, že zoceľuješ moju osobnosť :o)
Autorádio vodiči môžu mať, v tom im hádam nikto nebude brániť. Ak je potreba fólie na čelné sklo za účelom stlmenia slnečného svetla, mala by sa vznieť takáto požiadavka a DPMK by mal JEDNORAZOVO a NARAZ nalepiť ROVNAKÉ fólie na VŠETKY trolejbusy.
Z preedošlého odstavca vidíš, že aj ja si stojím za svojím.
A prosím, nepridávaj mi sem opakovane odkazy na ten hnusne znetvorený trolejbus. Túto fotografiu, ba čo fotografiu, ORIGINÁL trolejbus poznám veľmi dobre.
Pekne si ma zotrel, ale aj tak si stojím za svojim A ubezpečujem Ťa, že bežným cestujúcim je to úplne fuk. Hoci ako je to gýčovité aj tak to dáva vozidlu krajší vzhľad ... koberček, autorádio, farebné fólie (Sarko súhlas, presne to som mal na mysli na 14 a 15TrMky by konečne mohli nalepiť fólie). Pozri si vozidlo 1007 - hnus, prázdna palubovka, ešte aj prach na nej vidieť
Ospravedlňujem sa všetkým, ale musel som reagovať a nahnevať Vladimíra.
Ale aj tak je prínos vo vedení L4 v tejto trase stále sporný. Ja by som túto linku ani žiadnu inú električkovú nemenil - minimálne z dopravno-organizačného hľadiska.
Veď som Ti napísal, kde všade nie sú podmienky a stále si protirečíš. Mnou navrhovaná L4 by bola minimálne to, čo je dnes L5 alebo L6. Aj na stanici musia chodiť vodiči do súkromnej firmy na WC a nemyslím si, že ak saDPMK dohodne s čerpacou stanicou na platbách, že ísť vodičom na WC neumožní. Takže toto vôbec nie je argument proti zmene trasy L4. Ešte raz sa opakujem, akákoľvek navrhovaná zmena môže naopak dopomôcť tomu, aby sa na nevyhovujúcich miestach spomínané sociálne zariadenia vybudovali. Tú unimobunku som spomenul ako príklad, veď aj v nej sa dajú urobiť priečky s oddelením na WC a miestnosť pre vodičov. Čo myslíš, ako to majú napr. v mnou spomínanom Brne? Sú to napr. obyčajné drevenice, vnútri vystlané umakartom alebo podobným materiálom. V jednej miestnosti je WC, v druhej umývadlo a to je všetko. V lepšie zaradených je aj miestnosť pre vodičov, v niektorých aj chladničky alebo automaty na rôzne hotové jedlá v hermeticky uzavretých väčších kelímkoch, ktoré stačí prihriať a zjesť. Všetko je to o chcení a nie o nemožnosti.
Myslím si, že ak budeš súkromníkovi platiť za občasné používanie WC, nebude proti.
To s tými potravinami, ktoré treba skladovať v chlade a s kávou už trocha preháňaš. Nepoznám žiadneho vodiča, ktorý by si do práce nosil niečo rýchlo podliehajúce skaze. Tak isto všetci, ktorých poznám si nosia do roboty kávu v termoske a popíjajú ju aj počas spoja. Prípadne trolejbusáci si kávu varia priamo v trolejbusoch na ohrievači - neverili by ste akú to má energiu. Prešovské personálne dejiny vraj poznajú aj vodiča, ktorý si v trolejbuse uvaril na panvici volské oko
Na expres na Podhradovú ma nepresvedčíš. Ak si mám vybrať na Podhradovej jednu linku obyčajnú v 20 min. int. + jednu linku expresnú v 20 min. int. alebo jedinú linku obyčajnú v 10 min. int., vždy si vyberiem druhú možnosť. A keď bude doprava pravidelnejšia a frekventovanejšia, aj na štandardných linkách sa nástup a výstup cestujúcich urýchli. Okrem toho, časový rozdiel na úseku Podhradová - NO bol medzi L16 a 51 len 5 minút, čo považujem za minimálny.
Mnohí cestujúci sa nechajú demagogicky nalákať na expres, ale som presvedčený, že aj keď si to sami neuvedomujú, obyčajná linka v hustejšom intervale je pre nich výhodnejšia.
Mne slo hlavne o to, ked sa jedna o velku potrebu - kde si umyjes ruky po jej vykonani a kde ju vobec vykonas (beriem v uvahu tu trasu (Stadion TU - Barca)? Ano v Barci sa da, ale sukromnik si moze zmysliet, ze on nechce, aby mu tam chodili vodici - je to nelogicke, ale moze sa to kludne stat. Naviac v DP pracuju aj zeny ako vodicky - co je pre nich nedostojne, chodit volakde poza kricky. A tomuto stavu sa neda vyhnut, ked Ti treba, dajme tomu vydrzis nejako na konecnu. Co potom?
Sem tam sa vodici potrebuju aj najest, da sa to v elektricke, horsie to je, ked mas potraviny, ktore musia byt v chlade, aby sa nepokazili - kde si ich ulozis?, alebo uvarit kavu - kde?
K tej unimobunke, no v Barci, by som ju ani nestaval - vandalstvo pripadne samotna kradez vybavenia, staci si pozriet zastavku na konecnej. Po tom co ju DP da do poriadku, za nejaky cas chybaju CP, odrazu niekomu vadi, ze hore svieti vybojka - oznacujuca zastavku, potom zase niekto rozoberie spodok.
Vladimir - k Tej L53, ja by som ju ponechal az po Madridsku a naviazal na nu L54, ktora by koncila na MU. Preto zrychleny spoj na Podhradovu. Ak sa potrebujes dostat na NO, tak mas len jedinu moznost ist priamo L16 ak nechces prestupovat, ktora Ti zastavuje na kazdej zastavke v trase + zel. stanica. L53 by podla mna jazdievala takto (vysek): Zoborska - Polianska - OD Mier - M.B. - Jakabov Palac - N.O. - tj. 4 zastavky medzi Zoborskou a N.O.
Ide mi hlavne ako sa co najrychlejsim (a najdostupnejsim variantom) sposobom dostat na N.O zo Zoborskej, bez zbytocneho stania na kazdej zastavke ako u L16.
k tomu pivu a L13 (naposledy): PI SOM HO NEVIDEL, FLASKU SOM VIDEL. I tak si myslim, ze vodic ma v prvom rade jazdit a nakupy si nechat na prestavku.
Ohladom tej unimobunky a konecnej - pisal som to zo socialnej stranky veci.
Nemyslel som zdvojenu zadnu napravu, ale len 2x pneumatiky na zadnej naprave (namiesto beznych 4x) Neviem ako sa to odborne nazyva...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír