Reakcia na: Sarko #2550:
Myslím si, že Tvoj rozpis je trochu účelový. Tak po prvé, ja by som železničnej stanici pridelil jednoznačne atribút ÁNO. Vodič má k dispozícii WC, v staničnom priestore je dokonca plno obchodov, kde môže kúpiť jedenie a pitie. Akurát, že to WC nevlastní DP. Zrejme sa hneď na mňa obrátiš s otázkou, čo také má stanica a nemá Barca, keď Barcu odmietam. Nuž, predsa len v Barci je pumpa, čo je oproti stanici dosť uzavretý priestor. Na stanici môže byť vodič električky koľko chce, neviem si však predstaviť situáciu, žeby vodič sedel pol hodiny na pumpe.Takže zhrniem prvú časť - ja by som otočku Žel. stanica za náležite vybavenú považoval.
Druhá výtka smeruje k posudzovaniu liniek R2 - R6 a R8, čo považujem za mimoriadne zavádzajúce. Toto sú predsa špičkové linky! Jazdia na nich predovšetkým trhané služby, ktoré majú poväčšinou také krátke výkony, že im nárok na prestávku na odpočinok ani nevzniká. Tieto R-ky teda nepotrebujú náležite vybavené konečné tak, ako ostatné linky.
Záver: Podmienky podľa mňa nespĺňajú len linky č. R1 (nakoľko na stanici nevyčkáva) a R7. Ak sa teda niečo spraví na vstupnom areáli, tak máme celú električkovú sieť vybavenú.
Vladimír
Re #2538 eMareq: Keď už niečo navrhuješ, tak buď konkrétny a jasný. Píšeš, že L55 je nezmysel, lebo Enárku oddeľuje od Lingova pár zastávok. Čiže riešením je ČO? Predĺžiť L55 do trasy Lingov - Lingov?
Obdobne L53 - riešením je ČO? Trasa Madridská - Madridská? To by si už ale musel rôzne smery očíslovať odlišne.
Re #2539: Pozri, len z Prešova môžem uviesť plno príkladov konečných, kde sa vyčkáva a vodiči môžu len snívať o takom luxuse ako by mali v Barci. Takže v tom problém nevidím. Ale ak raz máme vybudovanú základňu tak, že JE možné každú linku viesť v trase, kde bude vyčkávať na patrične vybavenej konečnej, prečo vymýšľať linku, ktorá toto nespĺňa? Z tohto dôvodu som viacmenej PROTI L4 v trase Boženka - Barca. Okrem toho musí zopakovať, že súčasné linkové vedenie električiek považujem za úplne dokonalé. Takmer odvšadiaľ všade priamy a jediný spoj - každá linka má jasnú funkciu, žiadna nelezie do kapusty inej.